Ik had bij de installatie eerst het probleem dat Securom dacht dat ik een illegale kopie installeerde (hartelijk dank Bart Smit) en nadat ik hem via de DVD-RW-speler toch aan gang kreeg wilde GFWL een update uitvoeren die 30 minuten duurdequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:17 schreef CocaColaLight het volgende:
Blijft frustrerend om te zien hoe met wat "hulp" het spel niet legaal makkelijker aan de praat te krijgen is dan met de beveiliging.
/rant mode off
Maar het spel opzich is goed
PC/console? Volgensmij kun je alleen een party doen in Jam Session maar dat weet ik niet zeker. Of het was tot maximaal een party van 2 dat je ook Pro Tour kon kiezen...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:45 schreef RiftNL het volgende:
Iemand enig idee hoe je een vriend uitnodigt? Zie een grijs vlak als ik iemand wil uitnodigen...
Jaja, drop dead met je online spelen op je pc.quote:
Terechte klacht, maar meneer Block weet toch echt wel hoe hij met een stuur om moet gaan. Groep B daarentegen is legendarisch. Volgende titel: "DiRT B" ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Ze zouden eens een rally spel moeten uitbrengen met liefde aan groep B en niet allemaal van die hippe coole dudes die niet eens serieus kunnen racen (ja ik doel op Ken Block).
Kusje doei!
Nou dat blijkt als je op WRC.com in 2010 stonden twee Nederlanders zelfs boven meneer block. Als je het dan toch over mensen wilt praten die het stuur goed kunnen hanteren, kunnen we het beter over sebastien loeb hebben meen ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:14 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Terechte klacht, maar meneer Block weet toch echt wel hoe hij met een stuur om moet gaan. Groep B daarentegen is legendarisch. Volgende titel: "DiRT B" ?
die DC Attack kom ik bijvoorbeeld niet eens voorbijquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:34 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Die DC challenges slaan ook nergens op. Sommige haal ik met moeite Platinum en gisteren reed ik de DC Attack dik 4 seconden onder de Platinum tijd.
Wat een game! Ik blijf het zeggen.
Goed met een stuur kunnen zijn wil niet zeggen dat je de beste bent. Hij speelt een grote rol in het spel omdat hij een hele nieuwe tak van sport op de kaart heeft gezet. En al doen ze sommige dingen over, hij doet wel dingen die andere niet kunnen/doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nou dat blijkt als je op WRC.com in 2010 stonden twee Nederlanders zelfs boven meneer block. Als je het dan toch over mensen wilt praten die het stuur goed kunnen hanteren, kunnen we het beter over sebastien loeb hebben meen ik.
Too true, die filmpjes kun overdoen als je een keer per ongeluk die spin mist of tegen een obstakel aanknalt. De camera uit en overnieuw. In de rally's waarin meneer Block meedeed en niet vaak finishte is dat helaas een ander verhaal.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Ze zouden eens een rally spel moeten uitbrengen met liefde aan groep B en niet allemaal van die hippe coole dudes die niet eens serieus kunnen racen (ja ik doel op Ken Block).
Kusje doei!
100% arcadequote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:26 schreef NrSiX het volgende:
Ik zit er wel over na te denken om Dirt 3 te kopen.. maarr ik ben meer van het arcade racen zoals in Need for speed Hot Persuit. GT5 Trekt bij totaal niet aangezien het (in mijn ogen) behoorlijk realistisch is. Hoe zit dat met Dirt 3?
Sega rally, waar je nooit hoeft te remmen, dat is pas 100% arcade. Dirt 3 zit er een beetje tussen in vind ik.quote:
Als je 100% arcade wilt moet je de moeilijkheidsgraad op easy zetten, hoef je alleen maar te sturenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:20 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Sega rally, waar je nooit hoeft te remmen, dat is pas 100% arcade. Dirt 3 zit er een beetje tussen in vind ik.
Dat heeft toch niets meer met gamen te maken?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:26 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Als je 100% arcade wilt moet je de moeilijkheidsgraad op easy zetten, hoef je alleen maar te sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |