quote:Codemasters heeft de eerste developer diary uitgebracht voor DiRT 3. In de video is flink wat informatie te vinden voor de rallyracer van Codemasters. Zo zien we dat de game volgend jaar in de winkels moet liggen.
De game beschikt over zes head-to-head stages en 32 rallybanen. Finland, Kenia, Noorwegen en Michigan zijn toegevoegd als nieuwe locatie. Naast de bekende terreinen uit het vorige deel, beschikt de game nu ook over sneeuw- en ijsgebieden en is het mogelijk om het geslacht van je co-driver te bepalen. In de video blijk ook dat zestig procent van de ervaring in DiRT is gebaseerd op rallyracing.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Heeft iemand dirt3.exe ?? Heb 'm verwijderd en kan 'm niet weervinden.
Heb al even gekeken maar niet bepaald. Op google kan ik ook niet wat vinden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Te vinden op piratenbaai.net, gok ik zo..
dankquote:
probeer eens opnieuw te installerenquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Heeft iemand dirt3.exe ?? Heb 'm verwijderd en kan 'm niet weervinden.
Ja da's natuurlijk een oplossing maar dat is dan weer zoveel werk. Een .exe kopieren is mijn inziens een stuk makkelijker, alleen moet ik die dan zien te vinden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:58 schreef Misan het volgende:
[..]
probeer eens opnieuw te installeren
zoveel werk? Schijfje erin en setup, meestal kan je dan op repair klikken en dan heb je hem weerquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja da's natuurlijk een oplossing maar dat is dan weer zoveel werk. Een .exe kopieren is mijn inziens een stuk makkelijker, alleen moet ik die dan zien te vinden.
Oja repairquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:23 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
zoveel werk? Schijfje erin en setup, meestal kan je dan op repair klikken en dan heb je hem weer
Per ongeluk weggegooid of verkeerde cracked exe er overheen geflikkerd?quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb al even gekeken maar niet bepaald. Op google kan ik ook niet wat vinden.
Op de cd zelf ook niet.
Hij is illegaal. Maar ik gooide 'm toch echt per ongeluk weg.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:33 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Per ongeluk weggegooid of verkeerde cracked exe er overheen geflikkerd?
Een .exe gooi je namelijk niet zomaar per ongeluk weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |