Als je dat goed vind zoek dan maar eens op Group B rally filmpjes, dat is pas knap. Wat ken Block doet is slechts een kwestie van heel veel oefenen.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ken Block is gewoon keigoed![]()
Oooh, want dat "Group B" kan iedereen zonder te oefenen? Dan ga ik dat ook is proberenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als je dat goed vind zoek dan maar eens op Group B rally filmpjes, dat is pas knap. Wat ken Block doet is slechts een kwestie van heel veel oefenen.
Nee sorry dat zei ik verkeerdquote:Op donderdag 18 november 2010 20:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oooh, want dat "Group B" kan iedereen zonder te oefenen? Dan ga ik dat ook is proberen
Het gaat ook niet om dat specifieke filmpjequote:Op donderdag 18 november 2010 20:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee sorry dat zei ik verkeerdmaar je snapt toch wel dat hij meer dan genoeg tijd heeft om dat tientallen keren over te doen en dat je niet ziet wanneer het een keer verkeerd gaat omdat het er uitgeknipt wordt (en eventueel als blooper aan het eind wordt laten zien)
Over zijn rally heb ik het niet.. Maar goed het gaat mij ook meer om al dat hippe gedoe dan om die vent zelf.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om dat specifieke filmpje
Hij rijdt ook gewoon rally's, dus ik snap je punt niet
Peugeot 205quote:
Haha die Metro is zo gaaf, maar ik heb toch een zwak voor de Renault 5 Turbo en de Audi S1quote:Op donderdag 18 november 2010 20:57 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Peugeot 205en dat andere kleine ding (Metro dacht ik).
Dan haal je ze erafquote:Op donderdag 18 november 2010 21:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Die toys ook op je Dashboard en je spiegel... Het is toch verdomme geen Need for Speed Underground?Welke rallyrijder heeft nu dobbelstenen voor zijn vooruit hangen en een hulugirl op het dashboard staan
Group Bquote:
Ken je klassiekers prutserquote:Op donderdag 18 november 2010 22:29 schreef Mopst3r het volgende:
Ken Block niet cool vinden
Ga maar weer met je matchbox spelen auto-kneus
En ik jou! Kus!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:36 schreef RickoKun het volgende:
Travis pastrana neukt colin mcrae in den reet.
Nee die moeten uit het spel de hele tijd dat gezeik aan je bakkes als je ze aantikt tijdens zo'n stomme racequote:Op donderdag 18 november 2010 22:45 schreef Kuhly het volgende:
Trouwens, die wijven moeten is mee die trailer in komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |