abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 november 2010 @ 21:12:32 #1
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_88878964
Helaas , hij begon met zo veel zin in de nieuwe job, maar nu is er enorme teleurstelling omtrent de verliezen door de gigantische kosten die er gemaakt worden en de toch wel matige belangstelling in de stille uren voor het schip.
Het blijkt dat het schip zelfs operationele verliezen maakt, dwz , het kan beter sluiten, das goedkoper
Willem Smit neemt het roer over op de SS Rotterdam

Twitter
Wie draait er nu op voor de kosten?? Woonbron of de stad Rotterdam ??

quote:
do 18 nov 2010,
Directeur attractieschip Rotterdam vertrekt
ROTTERDAM (AFN) - Het attractieschip De Rotterdam moet dik een half jaar na de opening op zoek naar een nieuwe directeur.
Willem Smit stapt op, zo maakte het bedrijf donderdag bekend. Smit en de raad van commissarissen hebben ,,een verschil van inzicht over de te volgen koers''.

De Rotterdam, of ss Rotterdam, is het voormalige vlaggenschip van de Holland Amerika Lijn. Het stoomschip heeft onder meer een hotel, een theater en een congresruimte. Ook kan op het schip, dat sinds februari open is voor het publiek, worden gewinkeld en gedineerd.

Smit legt per 1 januari volgend jaar zijn werk neer.

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 19-11-2010 20:10:31 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_88879408
Ze hadden daar nooit in moeten stappen als Woningbouwvereniging . Zorg liever voor betaalbare huurwoningen .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 18 november 2010 @ 21:23:56 #3
323876 michaelmoore
pi_88879472
Tja, het de nek omdraaien van dit project kost ook een enorme bak geld.
250 miljoen tot dusver

wat is het waard??
50 miljoen schat ik zo
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_88879550
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:23 schreef michaelmoore het volgende:
Tja, het de nek omdraaien van dit project kost ook een enorme bak geld.
250 miljoen tot dusver

wat is het waard??
50 miljoen schat ik zo
Enige dat de gemeente kan doen is dat ding verplaatsen onder de Erasmusbrug en er dan rondvaarten doen in het kader van het toerisme als zijnde museum .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 18 november 2010 @ 21:27:18 #5
323876 michaelmoore
pi_88879625
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:25 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Enige dat de gemeente kan doen is dat ding verplaatsen onder de Erasmusbrug en er dan rondvaarten doen in het kader van het toerisme als zijnde museum .
Hij kan toch niet meer varen??
En onder de Erasmus mag ie niet liggen hoor ;)

Ik zie een grote toekomst als dure hoerenboot
pi_88879783
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:27 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Hij kan toch niet meer varen??
En onder de Erasmus mag ie niet liggen hoor ;)

Ik zie een grote toekomst als dure hoerenboot
Ik wist niet dat die niet meer kon varen .
Waarom mag die daar dan niet liggen ?
Als de gemeente eigenaar gaat worden bepalen ze dat toch zelf ?
Groetjes, Ezio.
  donderdag 18 november 2010 @ 21:33:30 #7
323876 michaelmoore
pi_88879914
quote:
15s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:30 schreef Stokstaart het volgende:

[..]
Ik wist niet dat die niet meer kon varen .
Waarom mag die daar dan niet liggen ?
Als de gemeente eigenaar gaat worden bepalen ze dat toch zelf ?
Nee dat bepaalt het Havenbedrijf

De directie van Woonbron trekt zich ook snel terug, de ratten verlaten het schip _O- _O- :W
http://volkshuisvestings.(...)-woonbron-stapt.html

O het is een flink wespennnest geloof ik, de naam van Joep vd N zie ik opduiken
Joep van den Nieuwenhuyzen aangehouden
quote:
De FIOD-ECD doet onderzoek naar de gang van zaken rond de faillissementen van de bedrijven Lamoenchi Beheer bv, SS Rotterdam bv, SP Aerospace en Vehicles Systems bv. Deze bedrijven van Van den Nieuwenhuyzen zijn volgens de opsporingsdienst in verband te brengen met garantstellingen door het Gemeentelijk Havenbedrijf Rotterdam in 2000.

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 18-11-2010 21:39:18 ]
pi_88880135
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:33 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Nee dat bepaalt het Havenbedrijf

De directie van Woonbron trekt zich ook snel terug, de ratten verlaten het schip _O- _O- :W
http://volkshuisvestings.(...)-woonbron-stapt.html
Het Havenbedrijf is deels onderdeel van Gemeente en Staat.
Volgens mij zal als de gemeente moet ingrijpen (en dat zal wel weer) het geen hoerenboot gaan worden . :P
Groetjes, Ezio.
pi_88880178
Ah, een perfect baantje voor een politicus. Nu kan er nog meer geld verkwanst worden.
  donderdag 18 november 2010 @ 21:40:15 #10
323876 michaelmoore
pi_88880234
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:39 schreef NightH4wk het volgende:
Ah, een perfect baantje voor een politicus. Nu kan er nog meer geld verkwanst worden.
misschien wil Willem Scholten van het Havenbedrijf er wel zijn tijd uit zitten

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 18-11-2010 21:50:21 ]
pi_88882779
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:12 schreef michaelmoore het volgende:
Helaas , hij begon met zo veel zin in de nieuwe job, maar nu is er enorme teleurstelling omtrent de enorme verliezen door de gigantische kosten die er gemaakt worden en de toch wel geringe belangstelling voor het schip.
Het blijkt dat het schip zelfs operationele verliezen maakt, dwz , het kan beter sluiten, das goedkoper
Willem Smit neemt het roer over op de SS Rotterdam

Twitter
Wie draait er nu op voor de kosten?? Woonbron of de stad Rotterdam ??

[..]

Waar zie je staan dat er geringe belangstelling is voor het schip? Van wat ik te horen krijg loopt het juist wel lekker,tenminste qua bezoekers, financieel kan ik er niets over zeggen.
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  donderdag 18 november 2010 @ 23:08:29 #12
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_88884301
W Smit, de Flash prins of Bergpolder
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:12:31 #13
324665 meth77
to do or not to do
pi_88894808
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 22:33 schreef Dezz het volgende:

[..]

Waar zie je staan dat er geringe belangstelling is voor het schip? Van wat ik te horen krijg loopt het juist wel lekker,tenminste qua bezoekers, financieel kan ik er niets over zeggen.
Ik ben er ook wel eens geweest, maar zoiets kan bijna niet bestaan zonder subsidie, de gemeente moet dit mooie initiatief steunen
pi_88894855
Ik ben niet verbaasd dat het failliet aan het gaan is. Afgelopen zomer ben ik er met een groepje van 13 man geweest, er is wel drie keer gevraagd om de bestelling op te nemen voor het eerste rondje. Voor het tweede rondje hetzelfde :') We besloten toen maar aan tafel te gaan, bleek onze resevering niet doorgekomen te zijn :') Na deze succesvolle avond heeft de verzekeraar die dit avondje uit had georganiseerd, deze locatie van zijn lijst geschrapt ^O^ Dit soort verhalen heb ik van meerdere mensen gehoord.
De medewerkers bestonden volgens mij uit voornamelijk langdurige werklozen, kansjongeren, ex gevangenen en alleenstaande moeders met een mokkakind.
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:47:37 #15
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_88897964
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:14 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik ben niet verbaasd dat het failliet aan het gaan is. Afgelopen zomer ben ik er met een groepje van 13 man geweest, er is wel drie keer gevraagd om de bestelling op te nemen voor het eerste rondje. Voor het tweede rondje hetzelfde :') We besloten toen maar aan tafel te gaan, bleek onze resevering niet doorgekomen te zijn :') Na deze succesvolle avond heeft de verzekeraar die dit avondje uit had georganiseerd, deze locatie van zijn lijst geschrapt ^O^ Dit soort verhalen heb ik van meerdere mensen gehoord.
De medewerkers bestonden volgens mij uit voornamelijk langdurige werklozen, kansjongeren, ex gevangenen en alleenstaande moeders met een mokkakind.
Ik dacht eigenlijk eerst zoiets van 'tja, logisch dan'.. maar toch lopen dit soort reintegratieprojecten op andere plaatsen vaak helemaal niet zo moeilijk, tenminste vanuit het oogpunt van de klant bekeken. Klinkt dan toch wel als zeer matig management, je kunt zo'n kudde natuurlijk niet zomaar zonder begeleiding of aansturing laten oberen.
Vampire Romance O+
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:57:21 #16
324665 meth77
to do or not to do
pi_88898322
Het is dus een herkansingstraject en dat kost nu eenmaal veel geld.
hoeveel drugsmensen kunnen wel een nieuwe kans krijgen daar in de bediening

Ook leuk van die sociale woningbouwvereniging dat ze dit willen steunen en dat het havenbedrijf dit schip zondermeer heeft gegeven voor dit doel

Misschien moeten ze ook meer van die hutten verhuren aan studenten, er is een heel tekort aan kamers en studenten kunnen zelf hun biertje pakken

[ Bericht 19% gewijzigd door meth77 op 19-11-2010 15:20:01 ]
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:27:38 #17
323876 michaelmoore
pi_88913708
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:12 schreef meth77 het volgende:

[..]

Ik ben er ook wel eens geweest, maar zoiets kan bijna niet bestaan zonder subsidie, de gemeente moet dit mooie initiatief steunen
Dat hangt er van af wat het per jaar kost he
Ik geloof dat het een Vogelaar experiment was
http://www.elsevier.nl/we(...)Titanic-Vogelaar.htm
pi_88913812
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 19:27 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Dat hangt er van af wat het per jaar kost he
Steeds meer gezien het nivo van de bediening.
  zaterdag 20 november 2010 @ 07:26:01 #19
323876 michaelmoore
pi_88933578
Ik blijf erbij dat een classy hoerenboot wel rendabel en zinvol is, dan zijn al die hoertjes ook van de straat af en hebben ze bescherming
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')