quote:do 18 nov 2010,
Directeur attractieschip Rotterdam vertrekt
ROTTERDAM (AFN) - Het attractieschip De Rotterdam moet dik een half jaar na de opening op zoek naar een nieuwe directeur.
Willem Smit stapt op, zo maakte het bedrijf donderdag bekend. Smit en de raad van commissarissen hebben ,,een verschil van inzicht over de te volgen koers''.
De Rotterdam, of ss Rotterdam, is het voormalige vlaggenschip van de Holland Amerika Lijn. Het stoomschip heeft onder meer een hotel, een theater en een congresruimte. Ook kan op het schip, dat sinds februari open is voor het publiek, worden gewinkeld en gedineerd.
Smit legt per 1 januari volgend jaar zijn werk neer.
Enige dat de gemeente kan doen is dat ding verplaatsen onder de Erasmusbrug en er dan rondvaarten doen in het kader van het toerisme als zijnde museum .quote:Op donderdag 18 november 2010 21:23 schreef michaelmoore het volgende:
Tja, het de nek omdraaien van dit project kost ook een enorme bak geld.
250 miljoen tot dusver
wat is het waard??
50 miljoen schat ik zo
Hij kan toch niet meer varen??quote:Op donderdag 18 november 2010 21:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Enige dat de gemeente kan doen is dat ding verplaatsen onder de Erasmusbrug en er dan rondvaarten doen in het kader van het toerisme als zijnde museum .
Ik wist niet dat die niet meer kon varen .quote:Op donderdag 18 november 2010 21:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Hij kan toch niet meer varen??
En onder de Erasmus mag ie niet liggen hoor![]()
Ik zie een grote toekomst als dure hoerenboot
Nee dat bepaalt het Havenbedrijfquote:Op donderdag 18 november 2010 21:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die niet meer kon varen .
Waarom mag die daar dan niet liggen ?
Als de gemeente eigenaar gaat worden bepalen ze dat toch zelf ?
quote:De FIOD-ECD doet onderzoek naar de gang van zaken rond de faillissementen van de bedrijven Lamoenchi Beheer bv, SS Rotterdam bv, SP Aerospace en Vehicles Systems bv. Deze bedrijven van Van den Nieuwenhuyzen zijn volgens de opsporingsdienst in verband te brengen met garantstellingen door het Gemeentelijk Havenbedrijf Rotterdam in 2000.
Het Havenbedrijf is deels onderdeel van Gemeente en Staat.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nee dat bepaalt het Havenbedrijf
De directie van Woonbron trekt zich ook snel terug, de ratten verlaten het schip![]()
![]()
http://volkshuisvestings.(...)-woonbron-stapt.html
misschien wil Willem Scholten van het Havenbedrijf er wel zijn tijd uit zittenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:39 schreef NightH4wk het volgende:
Ah, een perfect baantje voor een politicus. Nu kan er nog meer geld verkwanst worden.
Waar zie je staan dat er geringe belangstelling is voor het schip? Van wat ik te horen krijg loopt het juist wel lekker,tenminste qua bezoekers, financieel kan ik er niets over zeggen.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:12 schreef michaelmoore het volgende:
Helaas , hij begon met zo veel zin in de nieuwe job, maar nu is er enorme teleurstelling omtrent de enorme verliezen door de gigantische kosten die er gemaakt worden en de toch wel geringe belangstelling voor het schip.
Het blijkt dat het schip zelfs operationele verliezen maakt, dwz , het kan beter sluiten, das goedkoper
Willem Smit neemt het roer over op de SS Rotterdam
Wie draait er nu op voor de kosten?? Woonbron of de stad Rotterdam ??
[..]
Ik ben er ook wel eens geweest, maar zoiets kan bijna niet bestaan zonder subsidie, de gemeente moet dit mooie initiatief steunenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:33 schreef Dezz het volgende:
[..]
Waar zie je staan dat er geringe belangstelling is voor het schip? Van wat ik te horen krijg loopt het juist wel lekker,tenminste qua bezoekers, financieel kan ik er niets over zeggen.
Ik dacht eigenlijk eerst zoiets van 'tja, logisch dan'.. maar toch lopen dit soort reintegratieprojecten op andere plaatsen vaak helemaal niet zo moeilijk, tenminste vanuit het oogpunt van de klant bekeken. Klinkt dan toch wel als zeer matig management, je kunt zo'n kudde natuurlijk niet zomaar zonder begeleiding of aansturing laten oberen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:14 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik ben niet verbaasd dat het failliet aan het gaan is. Afgelopen zomer ben ik er met een groepje van 13 man geweest, er is wel drie keer gevraagd om de bestelling op te nemen voor het eerste rondje. Voor het tweede rondje hetzelfdeWe besloten toen maar aan tafel te gaan, bleek onze resevering niet doorgekomen te zijn
Na deze succesvolle avond heeft de verzekeraar die dit avondje uit had georganiseerd, deze locatie van zijn lijst geschrapt
Dit soort verhalen heb ik van meerdere mensen gehoord.
De medewerkers bestonden volgens mij uit voornamelijk langdurige werklozen, kansjongeren, ex gevangenen en alleenstaande moeders met een mokkakind.
Dat hangt er van af wat het per jaar kost hequote:Op vrijdag 19 november 2010 11:12 schreef meth77 het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel eens geweest, maar zoiets kan bijna niet bestaan zonder subsidie, de gemeente moet dit mooie initiatief steunen
Steeds meer gezien het nivo van de bediening.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat hangt er van af wat het per jaar kost he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |