abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89414658
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ja, het zal vanaf januari vast wel beter worden, maar ik heb in januari weer tentamens. :')
Ja ik ook, eind januari. Zit je aan de Hanze of aan de RuG?
pi_89414869
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:27 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja ik ook, eind januari. Zit je aan de Hanze of aan de RuG?
RUG. Jij?
pi_89415048
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:12 schreef Hojdhopper het volgende:
Welkom Viezze! Volgende keer in de OP. Regio Groningen neem ik aan?
Zet mij er ook maar in, regio Leiden (al heb ik ook voor Amsterdam gesolliciteerd, maar ik gok dat ze me op Leiden hebben gezet :P).

quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:46 schreef Karelhoi het volgende:
Helse dag voor mij. 20 minuten wachten, 15 minuten lopen, en nog eens 25 minuten wachten bij gevoelstemperaturen van -15 is echt niet chill. Tot overmaat van ramp m'n eerste bekeuring in 2 jaar rijbewijs gekregen *O* (leuk, "politie volgen", mag binnenkort 170 euro aftikken). Ook nog 2 keer langs radarcontrole gereden die op dat moment (nog) niet op de radio waren geweest, 1 keer keihard op de rem, 1 totaal niet gezien. Hoop dat die twee nog met een sisser aflopen, anders lekker een maandje voor niks gewerkt.. ^O^
Oja, ook nog een waarschuwing voor bumperkleven terwijl dat gewoon dikke bullshit was. Meneer agent: "dat heb ik niet lang genoeg gezien dus dat blijft bij een waarschuwing". ...die zak wilde me er gewoon niet tussenlaten en dan moet je plekje veroveren! :9
Om positief af te sluiten:
-twee kilometer meer te hard en het was :W 1e punt als beginnend bestuurder;
-vanaf nu ga ik beter opletten en minder doorgassen;
-bij Athlon zo maar precies op tijd gekomen voor de bus! Gisteren 25 minuten in de teringtyfuskou moeten wachten. Eind goed, al goed dan maar!
Klinkt goed... ;(
boete was in een EW auto neem ik aan of je eigen auto?
  donderdag 2 december 2010 @ 00:50:36 #204
207863 Obama
Barack Hussein
pi_89415410
Ik ben vandaag misschien ook geflitst maar dan op een niet op de snelweg, ik reed best lang gefrustreerd achter een vrachtwagen dus op het moment dat ik kon inhalen (van rechts) kwam ik achter een Range rover die er ook op trapte en toen zag ik die flits!

Het zou dus ook kunnen zijn dat die Range rover is geflitst! laten we daarop hopen, het is in ieder geval niet een hoge boet max 5 km na correctie.
  donderdag 2 december 2010 @ 09:01:05 #205
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89418060
Mijn telefoon ligt weer klaar, hopelijk bellen ze vandaag *O*

Boetes zijn altijd kut, mijn eerste was in de bedrijfsauto van waar ik toen net twee week stage liep :')
#26 || Luciano da Silva
pi_89419301
Toch nog een ritje voor vandaag. :)
pi_89419317
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:48 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Toch nog een ritje voor vandaag. :)
Ik ook! Nu nog wachten op de gegevens.
pi_89420318
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

RUG. Jij?
Ook aan de RuG.

Net VOG opgevraagd, dat ook weer gehad :P
pi_89422515
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:28 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ook aan de RuG.

Net VOG opgevraagd, dat ook weer gehad :P
Ik weet niet of het nog steeds zo werkt, maar toen ik mijn VOG had aangevraagd heb ik gelijk daarna het aanvraagformulier door de scanner gegooid en naar Easy Way gemaild. Kon de volgende dag gelijk aan het werk.
  donderdag 2 december 2010 @ 11:41:43 #210
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89422660
Ja, dat zeiden ze ook tegen mij. Aanvraagformulier zsm die kant op mikken.
#26 || Luciano da Silva
pi_89424510
Ik had m'n eerste ritje zelfs al voor ik de aanvraag had gedaan :o
Moest namelijk een week wachten voor ik terecht kon bij het gemeentehuis.
  donderdag 2 december 2010 @ 13:12:28 #212
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89425789
Hmm, das zeker wel mooi. Nou, EasyWay, schiet eens op met bellen :D
#26 || Luciano da Silva
pi_89426008
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:12 schreef joppie_saus het volgende:
Hmm, das zeker wel mooi. Nou, EasyWay, schiet eens op met bellen :D
Ik denk dat ze nog niet eens zijn begonnen....
  donderdag 2 december 2010 @ 13:19:28 #214
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89426019
Kan natuurlijk ook.

[ Bericht 53% gewijzigd door joppie_saus op 02-12-2010 15:23:35 ]
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 2 december 2010 @ 15:23:29 #215
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89431003
Vanaf hoe laat gaan ze bellen ongeveer dan?
#26 || Luciano da Silva
pi_89431060
Verschilt, maar meestal is het rond deze tijd. Ben ook wel eens gebeld om 11 uur 's ochtends en zelfs een keer op woensdagmiddag voor vrijdag al :o
  donderdag 2 december 2010 @ 15:25:50 #217
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89431091
Hmm, okok. Telefoon ligt naast me nu in ieder geval haha.
#26 || Luciano da Silva
pi_89435227
quote:
Op donderdag 2 december 2010 11:37 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik weet niet of het nog steeds zo werkt, maar toen ik mijn VOG had aangevraagd heb ik gelijk daarna het aanvraagformulier door de scanner gegooid en naar Easy Way gemaild. Kon de volgende dag gelijk aan het werk.
Heb ik ook gedaan. Heb in de mail gezet dat ik dinsdag beschikbaar ben..maar denk dat ik komende week nog niet aan het werk kan.
pi_89436843
Pfff. Vandaag 30 minuten vertraging gehad met de trein en een uur vertraging met de bus. Wat een beetje sneeuw al met het OV kan doen. :') Ik heb ook nog een gênante actie (ook een beetje de schuld van EW): In mijn ritgegevens stond dat ik naar ING Groningen moest, ik keek verder niet naar het adres, dus ik reed mooi naar ING. Daar keken ze me verbaasd aan; bleek dat ik naar TNT moest. :')
pi_89438866
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Pfff. Vandaag 30 minuten vertraging gehad met de trein en een uur vertraging met de bus. Wat een beetje sneeuw al met het OV kan doen. :') Ik heb ook nog een gênante actie (ook een beetje de schuld van EW): In mijn ritgegevens stond dat ik naar ING Groningen moest, ik keek verder niet naar het adres, dus ik reed mooi naar ING. Daar keken ze me verbaasd aan; bleek dat ik naar TNT moest. :')
Maar wel TNT Groningen hoop ik voor je?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_89439007
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:53 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Maar wel TNT Groningen hoop ik voor je?
Ja, gelukkig niet naar Breda.
  donderdag 2 december 2010 @ 18:31:25 #222
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89440250
Hmm, ik heb gebeld maar ze hadden geen werk voor me helaas morgen.. zonde
#26 || Luciano da Silva
pi_89440329
Zijn er ook studenten die in de weekenden werken? Ga namelijk zaterdag naar de matrixx en dan wil ik wel drinken maar dat kan niet ivm bobben.

Heb een chauffeur nodig rond 5 uur in de nacht naar Apeldoorn, hoe duur zal dit zijn ?
  donderdag 2 december 2010 @ 18:43:41 #224
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89440686
19,95 per uur staat op de site van EasyWay. Die student blijft daar dan zolang jij binnen bent en brengt je daarna weer terug. Kost je een lieve duit dus. Kan je beter twee keer een taxi doen.
#26 || Luciano da Silva
pi_89441411
Maar ik heb alleen vervoer nodig voor een terug reis. Taxi kost zeker ook veel geld. Heen kan met het openbaar vervoer
pi_89441560
Inlogcode ontvangen :)
Op dit moment heb ik twee vragen;
- Krijg je elke week een herinneringsmail? Zou voor mij wel ideaal zijn, dit is iets wat ik zo vergeet :P
- Stel je stelt je beschikbaar, kan je de rit nog afwijzen als je ze belt?
pi_89441866
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 19:03 schreef Viezze het volgende:
- Krijg je elke week een herinneringsmail? Zou voor mij wel ideaal zijn, dit is iets wat ik zo vergeet :P
Nee, dat gebeurt bijna nooit.
quote:
Ja, dat kan, maar ik zou het niet al te vaak doen.
pi_89442049
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 19:03 schreef Viezze het volgende:
- Ik kreeg wel eens een smsje als ik mijn beschikbaarheid nog niet had ingevuld. Eerder ging er dan één rit van je ritteller af. Die teller bestaat nu niet meer. Eerder kon je met een x aantal ritten een, door Easy Way georganiseerde, anti slipcursus doen. Wel jammer voor nieuwe chauffeurs, want ik vond het echt leuk en handig.
- Je kan wel weigeren inderdaad, maar dat heb ik nooit gedaan. Ze bellen vaak ook gewoon met de mededeling dat ze werk voor je hebben. Als je dat niet accepteerd kunnen ze weer opnieuw beginnen met plannen, erg tijdrovend en irritant. Maargoed als je opeens ziek bent geworden of het een keer vergeten bent te veranderen (je kan 24/7 je beschikbaarheid aanpassen) is het geen probleem.
pi_89442069
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 19:00 schreef stoeltafel het volgende:
Maar ik heb alleen vervoer nodig voor een terug reis. Taxi kost zeker ook veel geld. Heen kan met het openbaar vervoer
Op het station slapen. :P

Overigens: Viezze en Fireblast zijn toegevoegd aan de OP, meteen ook even weer netjes gemaakt want het was echt een rommeltje. Voortaan als je een nieuw topic opent graag de tekst uit de wiki staat kopieren en plakken!
pi_89442117
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 19:00 schreef stoeltafel het volgende:
Easy Way chauffeurs rijden in de auto van de klant. Ze gebruiken geen eigen auto's om opdrachten uit te voeren.
pi_89443572
Jee wat een drama vandaag op de snelweg. Ooh het sneeuwt, laten we maar massaal 90 gaan rijden! Stelletje langzaamrijders allemaal! :')

Zo dat lucht op :P
De eerste uren van de maand weer gemaakt, hopelijk niet de laatste.
  donderdag 2 december 2010 @ 19:45:27 #232
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89443688
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 19:14 schreef Hojdhopper het volgende:

Overigens: Viezze en Fireblast zijn toegevoegd aan de OP, meteen ook even weer netjes gemaakt want het was echt een rommeltje. Voortaan als je een nieuw topic opent graag de tekst uit de wiki staat kopieren en plakken!
Heb je mij er ook al bijgezet? Regio Groningen *O*

Echt kut dat ik morgen niet hoef.. misschien volgende week maar een dagje vrij nemen van stage om te werken.
#26 || Luciano da Silva
pi_89444675
Wat een Schgijtdag vandaag, ongelofelijk.

Vanmorgen eerst Rijssen-Vaassen gehad, dat ging nog wel, het was lekker rustig op de weg, dus was binnen een uurtje klaar. Daarna van Deventer naar Vianen. Wat een hel.
Kutverkeer dat gewoon NIET doorrijdt, daardoor werd het rond 15'en al avondspits. Lekker 1,5 uur filerijden. Eindelijk om half 5 in Vianen, ga je bij de bushalte staan, komt die fucking bus niet opdagen. Sta je daar ook nog eens 3 kwartier te blauwbekken. Om over Utrecht CS maar helemaal te zwijgen. OV en winter, nee, dat gaat niet samen. }:|
pi_89445891
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 19:45 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Heb je mij er ook al bijgezet? Regio Groningen *O*

Echt kut dat ik morgen niet hoef.. misschien volgende week maar een dagje vrij nemen van stage om te werken.
Nadeel als je maar 1 dag beschikbaar bent per week. Ik plan mezelf maandag altijd in, als er dan geen werk is schuif ik gewoon op naar dinsdag of woensdag. Heb toch geen verplicht college.
pi_89446159
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:25 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Nadeel als je maar 1 dag beschikbaar bent per week. Ik plan mezelf maandag altijd in, als er dan geen werk is schuif ik gewoon op naar dinsdag of woensdag. Heb toch geen verplicht college.
Heeft het nog zin om halverwege de week je beschikbaarheid aan te passen? Als ik bijv. woensdag invul dat ik vrijdag toch beschikbaar ben?
pi_89446214
Ja dat kan je doen. Merendeel plannen ze toch dag per dag.

Edit: ik heb ook wel eens (onderweg naar huis van college) te horen dat ik de volgende dag vrij ben.. Dan bel ik ze gewoon en dan passen ze mijn beschikbaarheid aan.
  donderdag 2 december 2010 @ 20:43:53 #237
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_89446962
Je kan mij ook wel in de OP zetten!
Hiker, regio Utrecht :)
pi_89448109
quote:
Op donderdag 2 december 2010 19:15 schreef Mallet het volgende:

[..]

Easy Way chauffeurs rijden in de auto van de klant. Ze gebruiken geen eigen auto's om opdrachten uit te voeren.
Dat weet ik maar er zijn toch ook chauffers die op eigen vervoer komen en dan terug rijden via openbaar vervoer. Maar ik ga wel bobben, veel makkelijker :)
pi_89448158
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:43 schreef guru033 het volgende:
Je kan mij ook wel in de OP zetten!
Hiker, regio Utrecht :)
Voila, next time. ;)
  donderdag 2 december 2010 @ 21:05:19 #240
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89448328
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Voila, next time. ;)
Ik sta er nog niet bij -O-
#26 || Luciano da Silva
pi_89461169
Ik kreeg vandaag een mail over dat mijn tijden van deze maand niet kloppen omdat ze denken dat ik de tijd opschrijf dat ik wegga van huis ipv vanaf het station ( niet dat het veel uitmaakt, ik woon 10 min van het station). Daarnaast meldden ze ook even dat ik wel vaak vertraging had.

Dat is allemaal leuk en aardig enzo, ware het niet dat ik een soortgelijke mail 2 maanden geleden ook al gehad heb met dat ik veel langer deed over thuiskomen dan dat volgens hun strakke planning kon. Dat was mede door mijn niet precies tijden van vertraging opschrijven, maar het klopte allemaal wel. Toen prima opgelost, maar nu weer een precies verhaal, waarbij ik dit keer wél alle vertragingen keurig opgeschreven heb. (Ik heb ook heel vaak pech met bussen die voor mijn neus wegrijden als ze maar 1x in het uur rijden enzo, of slome klanten die je net zo lang ophouden dat je de bus nog weg kan zien rijden)

Dus ik maar een boze mail teruggestuurd met het verhaal dat dit 2 maanden terug ook al zo was en voorbeelden waarom mijn tijden soms wat langer zijn.

Enige jammere vind ik naast dat het voor mij al de 2e keer is dat ze moeilijk doen over mijn reistijden, is de toon waarop werd gemeld dat zij mijn tijden aangepast hebben en ik aan de hand daarvan word uitbetaald. Er staat volgens mij niet in mijn contract dat dat zomaar mag volgens mij.
  vrijdag 3 december 2010 @ 09:40:22 #242
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89464915
Toch een ritje vandaag, Groningen Amsterdam in een Fiesta *O*
#26 || Luciano da Silva
pi_89468137
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:01 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Dat weet ik maar er zijn toch ook chauffers die op eigen vervoer komen en dan terug rijden via openbaar vervoer. Maar ik ga wel bobben, veel makkelijker :)
Anders moet je EW even bellen, als je geen wachtgeld hoeft te betalen dan scheelt dat weer wat. Maar je betaalt denk ik wel een weekendtarief ofzo. :P

@ Mcnick: hm da's wel apart idd.. hoeveel vertraging had je ongeveer dan?
Ik was al bang dat ze mij ook al zouden bellen omdat ik die planning ook gewoon echt bijna nooit haal, maar dat hebben ze gelukkig nog niet gedaan.. :P
  vrijdag 3 december 2010 @ 11:45:48 #244
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_89468871
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 01:39 schreef Mcnick1 het volgende:
Ik kreeg vandaag een mail over dat mijn tijden van deze maand niet kloppen omdat ze denken dat ik de tijd opschrijf dat ik wegga van huis ipv vanaf het station ( niet dat het veel uitmaakt, ik woon 10 min van het station). Daarnaast meldden ze ook even dat ik wel vaak vertraging had.
Eigenlijk is mij dat ook nog niet helemaal duidelijk. Van waaruit moet je nou je starttijd opschrijven. Bij de ritten die ik tot nu toe heb gehad heb ik de bushalte waar ik opstap als starttijd gebruikt. Het zou toch niet zo zijn dat ik het dichtsbijzijnde station moet gebruiken? Dat treinstation is namelijk 28 minuten hiervandaan...
pi_89469474
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:45 schreef guru033 het volgende:

[..]

Eigenlijk is mij dat ook nog niet helemaal duidelijk. Van waaruit moet je nou je starttijd opschrijven. Bij de ritten die ik tot nu toe heb gehad heb ik de bushalte waar ik opstap als starttijd gebruikt. Het zou toch niet zo zijn dat ik het dichtsbijzijnde station moet gebruiken? Dat treinstation is namelijk 28 minuten hiervandaan...
Mij is verteld dat het moet gaan om een (bus)halte waar minstens 2 lijnen stoppen. Waarom een halte waar 1 lijn stopt niet mag, is voor mij een raadsel.
pi_89470373
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:26 schreef Fireblast het volgende:

[..]

@ Mcnick: hm da's wel apart idd.. hoeveel vertraging had je ongeveer dan?
Ik was al bang dat ze mij ook al zouden bellen omdat ik die planning ook gewoon echt bijna nooit haal, maar dat hebben ze gelukkig nog niet gedaan.. :P
Ik had deze maand geloof ik 6 van de 7 x pech, van een half uur tot 2 uur vertraging. Meestal door de busaansluiting in Barneveld naar Apeldoorn.
Verder is dit eigenlijk wat ze min of meer zeiden in de mail:

Bij het verwerken van jou ritbonnen valt het mij op dat jij je starttijd niet vanaf het station in Apeldoorn schrijft.
Wij betalen de chauffeurs uit vanaf het station in de woonplaats of het dichtstbijzijnde station.
Het komt bij jou ook vaak voor dat je vertraging hebt met het openbaar vervoer.
Het is bij ons bekend dat het openbaar vervoer niet altijd op tijd rijdt.
Dit is misschien gedeeltelijk te voorkomen door je ritten goed voor te bereiden.
Wij verwerken veel ritbonnen en iedere chauffeur heeft wel eens vertraging maar niemand zoals bij jou iedere dag.

Wij zijn er met de verwerking van de uren van en tot het station in Apeldoorn uitgegaan
pi_89470571
Mij is tijdens de sollicitatie verteld vanaf het dichtstbijzijnde station of bushalte, er hoeven niet minimaal twee lijnen te stoppen..
Gelukkig maakt het voor mij niet zo veel uit, woon dicht bij het station
pi_89470662
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 12:28 schreef Mcnick1 het volgende:

[..]

Ik had deze maand geloof ik 6 van de 7 x pech, van een half uur tot 2 uur vertraging. Meestal door de busaansluiting in Barneveld naar Apeldoorn.
Verder is dit eigenlijk wat ze min of meer zeiden in de mail:

Bij het verwerken van jou ritbonnen valt het mij op dat jij je starttijd niet vanaf het station in Apeldoorn schrijft.
Wij betalen de chauffeurs uit vanaf het station in de woonplaats of het dichtstbijzijnde station.
Het komt bij jou ook vaak voor dat je vertraging hebt met het openbaar vervoer.
Het is bij ons bekend dat het openbaar vervoer niet altijd op tijd rijdt.
Dit is misschien gedeeltelijk te voorkomen door je ritten goed voor te bereiden.
Wij verwerken veel ritbonnen en iedere chauffeur heeft wel eens vertraging maar niemand zoals bij jou iedere dag.

Wij zijn er met de verwerking van de uren van en tot het station in Apeldoorn uitgegaan
Zo daar ben je lekker mee dan :S. Ik schrijf altijd vanaf het dichtsbijzijnde busstation op. Daar stopt ook maar één lijn maar wat willen ze.. Overigens als ik vertraging / problemen bij ophalen of afleveren / veel ov-problemen heb / verkeerde ritgegevens heb gekregen.. Maak ik daar altijd een notitie van en die stop ik bij de betreffende ritten.
pi_89470793
Ik kan me herinneren dat ik hier ooit heb gelezen dat je een bepaalde onkostenvergoeding krijgt per rit, maar hier kan ik niets over vinden in de arbeidsovereenkomst. Klopt dit?
pi_89473687
Je krijgt ¤ 0,35 per rit aan onkostenvergoeding. Dit staat wel ergens genoemd, maar ik heb geen toegang meer tot de inlogomgeving en kan het zo niet opzoeken. Begin 2010 zijn ze overgestapt op de ritbonnen die je nu zelf moet printen (eerder kreeg je deze via de post). Toen is het bedrag omhoog gegaan naar ¤ 0,35.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')