abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88914317
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:37 schreef damian5700 het volgende:

[..]

dat is wel een probleem, want wanneer de Kamermeerderheid breder was dan veronderstel ik dat daar geen enkele misverstand over zou bestaan.
Alleen de realiteit ligt anders.
okay.... realiteit.... principes.....

Misschien had deze of gene eens na moeten denken voordat deze onzalige en onstabiele samenwerking er kwam.

Dan noch, iemand als Lucassen hoort niet in de kamer. Ik schaam me als Nederlander voor deze vertoning.!! Dat meen ik.
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
(Cree Indian Prophecy Quotes)
pi_88914388
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:39 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Nee. Je hebt geen gelijk. Je geeft in deze opmerking helemaal geen blijk dat je de smalle Kamermeerderheid voor de uit te voeren het regeringsbeleid bij het dilemma van afspraken nakomen en principes erbij betrekt.
Misschien nadenken voordat je zo'n rariteiten kabinet op zet????
Wat hard gezegd maar het benadert in mijn ogen de realiteit.

Ik ben het met Whiskers eens.
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
pi_88914404
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het was mijn opmerking helemaal niet. Wel blijven opletten graag!
Bemoei je er dan ook niet mee!
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_88914432
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:41 schreef xandra47 het volgende:

[..]

Misschien nadenken voordat je zo'n rariteiten kabinet op zet????
Wat hard gezegd maar het benadert in mijn ogen de realiteit.

Ik ben het met Whiskers eens.
Dit is een gepasseerd station. Dus dit gemijmer zet weinig zoden aan de dijk. :')
pi_88914469
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:42 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dit is een gepasseerd station. Dus dit gemijmer zet weinig zoden aan de dijk. :')
Mee eens, Wilders blijft zitten met zijn crimineeltje.....
Waar wij uiteraard voor mogen dokken.
pi_88914510
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:43 schreef xandra47 het volgende:

[..]

Mee eens, Wilders blijft zitten met zijn crimineeltje.....
Waar wij uiteraard voor mogen dokken.
Jij moet überhaupt betalen.
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:44:20 #217
104871 remlof
Europees federalist
pi_88914513
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:42 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Heel tof van de PVV, criminelen in de kamer houden die geen zak (kunnen) uitvoeren op kosten van Henk en Ingrid.
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:44:51 #218
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88914532
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:39 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Nee. Je hebt geen gelijk. Je geeft in deze opmerking helemaal geen blijk dat je de smalle Kamermeerderheid voor de uit te voeren het regeringsbeleid bij het dilemma van afspraken nakomen en principes erbij betrekt.
Dat heeft niets met gelijk hebben te maken, Damian..
En natuurlijk zie ik ook wel voor welk dilemma Wilders stond. En blinde -vul in wat je van toepassing acht- had dat nog wel gezien (Hoe vaak moet ik nog open deuren intrappen???).

Desalniettemin had hij wel degelijk een keus, en heeft hij in mijn ogen de verkeerde keus gemaakt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_88914556
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:44 schreef remlof het volgende:

[..]

Heel tof van de PVV, criminelen in de kamer houden die geen zak (kunnen) uitvoeren op kosten van Henk en Ingrid.
Remlof, ze waren net bijna klaar en dan kom jij weer even olie op het vuur gooien }:|
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:46:14 #220
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88914578
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:41 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Bemoei je er dan ook niet mee!
_O- Nee, ik zal vooral niet discussieren op een discussieforum 8)7

Jouw geloofwaardigheid begint in mijn ogen ook wat te wensen over te laten... ;)
pi_88914663
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:44 schreef remlof het volgende:

[..]

Dit is onzin. Ik heb zojuist uitgelegd dat de zetel van Lucassen hem toebehoort en niet de PVV.
Als je wil kan ik het nog simpeler uiteenzetten.
pi_88914670
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:44 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Jij moet überhaupt betalen.
Dat weet ik, heb ik geen moeite mee. Wel vind ik het zuur dat ik moet betalen voor iemand die daar zowat uit zijn neus kan gaan zitten eten omdat hij niet op de plek thuishoort.
Maar goed, daar is niets aan te veranderen.
pi_88914750
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat heeft niets met gelijk hebben te maken, Damian..
En natuurlijk zie ik ook wel voor welk dilemma Wilders stond. En blinde -vul in wat je van toepassing acht- had dat nog wel gezien (Hoe vaak moet ik nog open deuren intrappen???).

Desalniettemin had hij wel degelijk een keus, en heeft hij in mijn ogen de verkeerde keus gemaakt.
Ik vind jegens de afspraken met de VVD en het CDA van niet, omdat nu eenmaal de situatie zo was.
pi_88914810
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

_O- Nee, ik zal vooral niet discussieren op een discussieforum 8)7

Jouw geloofwaardigheid begint in mijn ogen ook wat te wensen over te laten... ;)
/care
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:59:39 #225
104871 remlof
Europees federalist
pi_88915191
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:47 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dit is onzin. Ik heb zojuist uitgelegd dat de zetel van Lucassen hem toebehoort en niet de PVV.
Als je wil kan ik het nog simpeler uiteenzetten.
Dat is onjuist, alleen Wilders, Agema en Brinkman hadden binnen de PVV genoeg voorkeurstemmen om recht op een eigen zetel te hebben.
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:00:41 #226
104871 remlof
Europees federalist
pi_88915226
Hernandez opnieuw in opspraak? Even 8 uur journaal kijken :9
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:01:39 #227
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_88915269
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:59 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat is onjuist, alleen Wilders, Agema en Brinkman hadden binnen de PVV genoeg voorkeurstemmen om recht op een eigen zetel te hebben.
Ja, maar dat maakt niet uit. Op het moment dat een partij een zetel toewijst aan een kandidaat wordt die zetel van de kandidaat. Je zit op persoonlijke titel zonder last of ruggenspraak in de Kamer. De partij kan de zetel niet meer van je afpakken.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_88915298
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:00 schreef remlof het volgende:
Hernandez opnieuw in opspraak? Even 8 uur journaal kijken :9
_O- _O- _O- Het zal toch niet waar zijn??? Ik heb weekend, kan lekker voor de TV hangen en alles volgen. Wat een feest.
pi_88915497
Okay Hernandez heeft geen kopstoot gegeven maar gemept. Wat op video staat!!!! _O-
Dikke kans op een veroordeling dus....

Maar, ook hij zal mogen blijven . weer iemand die niet op de juiste plek zit....

Good job Wilders!!!
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:09:23 #230
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88915635
quote:

[..]

Onzin.. En dat weet je zelf ook wel...
pi_88915640
Bah. Ook Hernandez blijkt stout :(
pi_88915645
quote:

[..]

Dit is juist onzin. Kamerleden worden niet pas beëdigd als zij genoeg voorkeurstemmen hebben behaald. Lucassen stond op een verkiesbare plaats op de kandidatenlijst van de PVV en is op deze wijze in de Tweede Kamer gekomen.

Volgens mij moet ik het toch heel simpel uitleggen. :')
pi_88915705
De PVV, je kan alleen winnen als je durft op te geven;

Het stemrecht bezit ik al 18 jaar, waar ik in den beginne een fervent medestander, en kiezer, was van de VVD.
Toen de VVD nog echt de VVD was! Dit door de aanwezigheid van de mastodonten,
en heren, Wiegel, Bolkensteijn, en andere die de democratie lief hebben.
En daarom de ondeugd niet schuwen.

Echter mijn laatste electorale keuze was de SP, waar de PVV en de PVDD de aandacht trokken.
Evenals Alexander Pechtold als kleinzoon van Hans van Mierlo beide doopnaam D66, mijn aandacht vroeg. En dit vergezeld van Groen-Links, en de Amsterdammer in Den Haag, edele Job Cohen.
Keuze ten overvloeden, maar wat moet je dan doen?

De PVDD is uniek, slechts twee zetels in de kamer, en waarom nog?
Immers alle politieke partijen besteden in verkiezingsprogram aandacht aan dieren, buitengewoon veel zelfs.
Zelfs het koninghuis word daarom mogelijk ceremonieel, alle dieren hun vrijheid, ook Bea en zoon.
Uniek, de PVDD kan zichzelf opheffen, doelstelling bereikt! Jezelf overbodig maken! Beter kan je het niet doen.

En de PVV dan? Geert Wilders die al jaren de vrijheid ontbeert om naar de supermarkt te lopen voor een tube tandpasta.
En iedereen heeft regels, wetten, voorschriften en andere idioterie.
Europa, Nederland, de wereld. Grondwettelijke rechten, Europese rechten van de Mens, Nobelprijswinnaars en vele andere strijders voor vrijheid.
Maar geert Wilders kan niet naar de supermarkt lopen voor een tube tandpasta, wie nog meer niet?
(Deelnemers aan strafrechterlijke detentie uitgesloten. En Geert Wilders is veel, maar geen veroordeeld gevangenen. Gaat het nog komen? Mr. Moskowicz).

En de fractieleider van de partij die Vrijheid als doelstelling verkiest, kan het verkrijgen door te zeggen: Ik hou er mee op!
Geen PVV meer?
Hero Brinkman twijfelt ook aan het bestaansrecht op lange termijn voor de partij, en doet elk mogelijk voorstel om het einde uit te stellen.
Zijn het kinderziektes? Ja.
De PVV is nog niet zo oud als de andere gevestigde partijen die het firmament van de Twee Kamer der staten generaal vormen. Partijen die door hun historie van bestaan die tijd en gelegenheid heeft verkregen de puntjes tot in detail te organiseren en regelen.
Kan je dat van de PVV verwachten?
Is vrijheid wat de PVV nastreeft, niet de keuze maken niet door te gaan?
Word je daarmee net zo goed als de PVDD, die zichzelf kan opheffen omdat de doelstelling is behaald.

Of blijf je gelijk aan de gevestigde orde ten allen tijden de strijd aanbinden, met elke keer een ander argument om hetzelfde te doen?
Want de PVV is heden een oppositiepartij, maar oppositie voeren zijn ze nog niet aan toe gekomen. Men was te druk zich te excuseren voor verwachte kinderziektes.
Misschien moet de PVV een briefje van moeder vragen, dat aan de pers, media, en andere storende elementen voorhouden.
En lekker gaan doen wat ze willen, vrij zijn. Wat is dat volgens jullie?
Vrij zijn, is dat soms niet besluiten om iets niet meer te doen?
Laten wij alle dan af en toe vrij zijn, ik wens het een ieder toe.
Om af en toe niets te doen, hooguit naar de supermarkt lopen voor een tube tandpasta.
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:11:25 #234
104963 ETA
European Travel Author
pi_88915740
verwachte reakties:

- ooohhhh, die vieze linkse media blijft maar met modder gooien en doorgraven naar incidentjes!!!! Waarom graven ze niet bij D66 of PVDA :'(
- ach, het waren paar aaitjes, iedereen wordt toch wel eens boos, ze zijn ook mensen hoor!! :'(
- Linkse kerk kan niet ophouden met het demoniseren van PVV (stemmers), is ondemocratisch :'(

of enig andere reaktie waarbij de schuld wordt afgeschoven op de linkse media/kerk....
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_88915829
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, maar dat maakt niet uit. Op het moment dat een partij een zetel toewijst aan een kandidaat wordt die zetel van de kandidaat. Je zit op persoonlijke titel zonder last of ruggenspraak in de Kamer. De partij kan de zetel niet meer van je afpakken.
Zoiets proefde ik gisteren ook al tijdens een gesprek. Snap daar niet veel van. Ging het om een partij splitsen wanneer je iemand uit de partij wil halen? Was op Belgische tv
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_88915836
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:10 schreef zaans_boefje het volgende:
De PVV, je kan alleen winnen als je durft op te geven;

Het stemrecht bezit ik al 18 jaar, waar ik in den beginne een fervent medestander, en kiezer, was van de VVD.
Toen de VVD nog echt de VVD was! Dit door de aanwezigheid van de mastodonten,
en heren, Wiegel, Bolkensteijn, en andere die de democratie lief hebben.
En daarom de ondeugd niet schuwen.

Echter mijn laatste electorale keuze was de SP, waar de PVV en de PVDD de aandacht trokken.
Evenals Alexander Pechtold als kleinzoon van Hans van Mierlo beide doopnaam D66, mijn aandacht vroeg. En dit vergezeld van Groen-Links, en de Amsterdammer in Den Haag, edele Job Cohen.
Keuze ten overvloeden, maar wat moet je dan doen?

De PVDD is uniek, slechts twee zetels in de kamer, en waarom nog?
Immers alle politieke partijen besteden in verkiezingsprogram aandacht aan dieren, buitengewoon veel zelfs.
Zelfs het koninghuis word daarom mogelijk ceremonieel, alle dieren hun vrijheid, ook Bea en zoon.
Uniek, de PVDD kan zichzelf opheffen, doelstelling bereikt! Jezelf overbodig maken! Beter kan je het niet doen.

En de PVV dan? Geert Wilders die al jaren de vrijheid ontbeert om naar de supermarkt te lopen voor een tube tandpasta.
En iedereen heeft regels, wetten, voorschriften en andere idioterie.
Europa, Nederland, de wereld. Grondwettelijke rechten, Europese rechten van de Mens, Nobelprijswinnaars en vele andere strijders voor vrijheid.
Maar geert Wilders kan niet naar de supermarkt lopen voor een tube tandpasta, wie nog meer niet?
(Deelnemers aan strafrechterlijke detentie uitgesloten. En Geert Wilders is veel, maar geen veroordeeld gevangenen. Gaat het nog komen? Mr. Moskowicz).

En de fractieleider van de partij die Vrijheid als doelstelling verkiest, kan het verkrijgen door te zeggen: Ik hou er mee op!
Geen PVV meer?
Hero Brinkman twijfelt ook aan het bestaansrecht op lange termijn voor de partij, en doet elk mogelijk voorstel om het einde uit te stellen.
Zijn het kinderziektes? Ja.
De PVV is nog niet zo oud als de andere gevestigde partijen die het firmament van de Twee Kamer der staten generaal vormen. Partijen die door hun historie van bestaan die tijd en gelegenheid heeft verkregen de puntjes tot in detail te organiseren en regelen.
Kan je dat van de PVV verwachten?
Is vrijheid wat de PVV nastreeft, niet de keuze maken niet door te gaan?
Word je daarmee net zo goed als de PVDD, die zichzelf kan opheffen omdat de doelstelling is behaald.

Of blijf je gelijk aan de gevestigde orde ten allen tijden de strijd aanbinden, met elke keer een ander argument om hetzelfde te doen?
Want de PVV is heden een oppositiepartij, maar oppositie voeren zijn ze nog niet aan toe gekomen. Men was te druk zich te excuseren voor verwachte kinderziektes.
Misschien moet de PVV een briefje van moeder vragen, dat aan de pers, media, en andere storende elementen voorhouden.
En lekker gaan doen wat ze willen, vrij zijn. Wat is dat volgens jullie?
Vrij zijn, is dat soms niet besluiten om iets niet meer te doen?
Laten wij alle dan af en toe vrij zijn, ik wens het een ieder toe.
Om af en toe niets te doen, hooguit naar de supermarkt lopen voor een tube tandpasta.
Mooi gezegd!! ^O^
pi_88915838
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:06 schreef xandra47 het volgende:
Okay Hernandez heeft geen kopstoot gegeven maar gemept. Wat op video staat!!!! _O-
Dikke kans op een veroordeling dus....

Maar, ook hij zal mogen blijven . weer iemand die niet op de juiste plek zit....

Good job Wilders!!!
Of hij pakt, net als Sharpe, zijn biezen.
pi_88915867
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:11 schreef ETA het volgende:
verwachte reakties:

- ooohhhh, die vieze linkse media blijft maar met modder gooien en doorgraven naar incidentjes!!!! Waarom graven ze niet bij D66 of PVDA :'(
- ach, het waren paar aaitjes, iedereen wordt toch wel eens boos, ze zijn ook mensen hoor!! :'(
- Linkse kerk kan niet ophouden met het demoniseren van PVV (stemmers), is ondemocratisch :'(

of enig andere reaktie waarbij de schuld wordt afgeschoven op de linkse media/kerk....
Ja, ik denk dat je gelijk hebt.
pi_88915923
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:13 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Of hij pakt, net als Sharpe, zijn biezen.
Ik hoop het, en ook hoop ik dat eventueel nieuwe kamerleden wel even door de ballotage commissie gaan. :X
pi_88915933
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:13 schreef xandra47 het volgende:

[..]

Mooi gezegd!! ^O^
Mea Culpa :s)
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: