abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 november 2010 @ 20:37:01 #51
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88877089
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:35 schreef Lamon het volgende:
Ik ben blij dat mensen er nog om kunnen lachen, ik vind het echt een teloorgang van het laatste restje vertrouwen wat je nog in de politiek kunt hebben.
RTL 4 heeft wel gelijk, gooi dan ALLES maar op tafel, dan zullen we zien of dit iets is wat overal speelt of speciaal aan de PVV kleeft.

Ik verwacht en hoop dat het tweede het geval is.
Niet ALLES, maar alleen strafrechtelijke veroordelingen
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_88877301
Gaat goed, gelukkig heb ik genoeg popcorn in huis. :+
............................
pi_88877307
Brinkman heeft niet veel invloed in de fractie denk ik. Ik denk dat de enigen in de fractie die wat invloed hebben op de partijlijn en Wilders, de leden van het fractiebestuur zijn: Van Roon, Bosma ('partij-ideoloog') en Agema (vice-fractievoorzitter). Ik verwacht dan ook niet dat Brinkman iets bereikt met deze 'strijd', tenzij bv. Agema hem op enkele punten een beetje bijvalt en er een kleine compromis uitrolt.
  donderdag 18 november 2010 @ 20:41:27 #54
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88877312
Verkeerde topic :@
pi_88877359
quote:
Ik ben blij dat mensen er nog om kunnen lachen, ik vind het echt een teloorgang van het laatste restje vertrouwen wat je nog in de politiek kunt hebben.
RTL 4 heeft wel gelijk, gooi dan ALLES maar op tafel, dan zullen we zien of dit iets is wat overal speelt of speciaal aan de PVV kleeft.

Ik verwacht en hoop dat het tweede het geval is.
Het laatste restje vertrouwen ben ik 20 jaar geleden al kwijt geraakt. Kan zijn dat het aan de leeftijd ligt dat jij op een ander punt zit. ;)

Werkelijk _elke_ politieke partij is hetzelfde....prachtige praatjes, maar als het er op aan komt zijn ze alleen maar geinteresseerd in macht en eigenbelang.
Principes, integriteit en landsbelang wordt alleen iets mee gedaan als het politiek goed uitkomt en het de macht en het eigenbelang niet schaadt.

Opportunisme, haantjesgedag en elkaar door de modder halen is aan de orde van de dag.

Op het moment dat je je dat realiseert stop je acuut met stemmen en kun je vanaf de zijlijn heel hard lachen....serieus nemen doe ik ze al heel lang niet meer....werkelijk elke politicus (ongeacht van welke partij) is vooral geinteresseerd in zichzelf en zijn eigen belangen.
pi_88877488
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:42 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Het laatste restje vertrouwen ben ik 20 jaar geleden al kwijt geraakt. Kan zijn dat het aan de leeftijd ligt dat jij op een ander punt zit. ;)

Werkelijk _elke_ politieke partij is hetzelfde....prachtige praatjes, maar als het er op aan komt zijn ze alleen maar geinteresseerd in macht en eigenbelang.
Principes, integriteit en landsbelang wordt alleen iets mee gedaan als het politiek goed uitkomt en het de macht en het eigenbelang niet schaadt.

Opportunisme, haantjesgedag en elkaar door de modder halen is aan de orde van de dag.

Op het moment dat je je dat realiseert stop je acuut met stemmen en kun je vanaf de zijlijn heel hard lachen....serieus nemen doe ik ze al heel lang niet meer....werkelijk elke politicus (ongeacht van welke partij) is vooral geinteresseerd in zichzelf en zijn eigen belangen.
Fatalisme, ik stem al 15 jaar, en wil daar niet aan beginnen. Het is nooit te laat om dingen te veranderen. Ik ben niet jong en naief.
  donderdag 18 november 2010 @ 20:49:02 #57
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88877710
Kom op jongens, even iets om te lachen dan:

http://www.nu.nl/buitenla(...)leis-berlusconi.html
pi_88877877

Bosma gebruikt een apart argument tegen het hebben van leden... Brinkman kan hem hiermee, in het licht van de afgelopen incidenten, om de oren slaan.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_88877918
quote:
Fatalisme, ik stem al 15 jaar, en wil daar niet aan beginnen. Het is nooit te laat om dingen te veranderen. Ik ben niet jong en naief.
Dingen veranderen is prima, maar dan wel op een niveau dat het daadwerkelijk kan en waar jij daadwerkelijk invloed hebt....dat is dus op lokaal en/of buurtniveau.

Je stem afgeven en denken/hopen dat men landelijk daar ook maar iets mee doet is vooral hopen tegen beter weten in....de dag na de verkiezingen is elke belofte net zoveel waard als de verse vis van gisteren.

Is idd een soort van fatalisme, maar het geeft me een veel beter humeur en dat is ook wat waard.
  donderdag 18 november 2010 @ 20:57:28 #60
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88878147
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:52 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]

Bosma gebruikt een apart argument tegen het hebben van leden... Brinkman kan hem hiermee, in het licht van de afgelopen incidenten, om de oren slaan.
:Y
  donderdag 18 november 2010 @ 20:59:41 #61
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88878269
TofikDibi Zal niet doen alsof ik daling v PVV in peilingen erg vind, maar haal totaal geen genoegdoening uit dit gedoe (1/2

TofikDibi Sharpe kwam eerder vanavond afscheid nemen en dan zie je de harde klap voor zowel persoon als voor politiek (2/2)
pi_88878958
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:11 schreef Kingstown het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/

Filmpjuh.
..en jij kan hier echt om lachen? :o
Want het zit niet ver van de werkelijkheid. :o
pi_88879038
Ja. :)
pi_88879146
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:13 schreef Kingstown het volgende:
Ja. :)
Okay, relativering is goed, maar dan maar helemaal geen politieke betrokkenheid meer? :o
pi_88879595
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:16 schreef Lamon het volgende:

[..]

Okay, relativering is goed, maar dan maar helemaal geen politieke betrokkenheid meer? :o
Hoe definieer je politiek betrokken? kun je ook niet politiek betrokken zijn als teleurstelling je weerhoud te stemmen?
pi_88879669
-verkeerde topic- :+
pi_88879831
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Hoe definieer je politiek betrokken? kun je ook niet politiek betrokken zijn als teleurstelling je weerhoud te stemmen?
Acceptatie van het gene wat voor je gevoel toch nooit zal veranderen. Ik zei al, ik ben niet naief, uiteraard weet ik precies dat de meerderheid toch al uitkeek voor hun eigen hachje op enkele idealisten na, maar besef wel dat het steeds een stapje verder gaat. En daar moet je vrede mee kunnen hebben.
pi_88880187
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:31 schreef Lamon het volgende:

[..]

Acceptatie van het gene wat voor je gevoel toch nooit zal veranderen. Ik zei al, ik ben niet naief, uiteraard weet ik precies dat de meerderheid toch al uitkeek voor hun eigen hachje op enkele idealisten na, maar besef wel dat het steeds een stapje verder gaat. En daar moet je vrede mee kunnen hebben.
Ik ben vanaf het moment dat ik gerechtigd was altijd gaan stemmen, juist omdat ik het me dan niet kwalijk kan nemen als er een partij gaat regeren die beleid uitvoert waar ik het niet mee eens ben, ookal weet ik dat dat de meeste oplossingen niet op korte termijn realiseerbaar zijn. Ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen zijn die deze reden ook aandragen om juist thuis te blijven bij verkiezingen.
  donderdag 18 november 2010 @ 21:52:54 #70
253516 Oorlogsheld
Supermarkt oorlog veteraan
pi_88880832
het is precies gegaan zoals Sharp wilde, even snel wachtgeld cashen... hij lacht het laatste want hij zit straks weer lekker bij zijn hongaarse vriendjes.
Have been helt kepsteetsj at a prisson
pi_88881258
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:48 schreef Holograph het volgende:
In andere partijen heet dit een interne discussie, bij de PVV heet dit LPF-toestanden. :')
Volgens mij ging het juist over discussies van PVV-kamerleden met bijvoorbeeld atleten, buurtgenoten en rechters...

Dit is weinig interne discussie dit zijn oude vertrouwde LPF-toestanden :)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_88881359
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 22:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Volgens mij ging het juist over discussies van PVV-kamerleden met bijvoorbeeld atleten, buurtgenoten en rechters...

Dit is weinig interne discussie dit zijn oude vertrouwde LPF-toestanden :)
Het enige verschil is dat de LPF leden dit publiek deden en dat dit interne notities zijn, subtiel verschil.
pi_88881589
quote:
7s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:49 schreef remlof het volgende:

[..]

Heb je die interne nota's gelezen? Wilders en Bosma staan lijnrecht tegenover Brinkman, dus het kan een scheuring betekenen.
Als dit echt is blijkt de PVV nog triester dan ik dacht :o!
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 22:04 schreef Holograph het volgende:

[..]

Het enige verschil is dat de LPF leden dit publiek deden en dat dit interne notities zijn, subtiel verschil.
Die had ik nog niet gezien toen in mijn post maakte. Had het meer over de toestanden rond de fractieleden. En op het moment dat men zoiets bewust uit laat lekken ligt de LPF weer op de loer :P
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 18 november 2010 @ 22:10:59 #74
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88881657
quote:
11s.gif Op donderdag 18 november 2010 22:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als dit echt is blijkt de PVV nog triester dan ik dacht :o!

[..]

Die had ik nog niet gezien toen in mijn post maakte. Had het meer over de toestanden rond de fractieleden. En op het moment dat men zoiets bewust uit laat lekken ligt de LPF weer op de loer :P
Oneens. Die nota's zijn voor intern gebruik. En intern mogen er best meningsverschillen en discussies zijn. Gillend en harentrekkend over de grond rollen niet. Maar dat lijkt voorlasnog niet aan de orde
  donderdag 18 november 2010 @ 22:36:23 #75
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88882894
GroenLiesbeth Weisglas slecht voorstel; passief kiesrecht ontnemen bij elke veroordeling! Disproportionele straf. Screenen zaak van politieke partijen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')