Nee, Whiskers had de laatste officiële postquote:Op donderdag 18 november 2010 19:45 schreef Toverheks het volgende:
Remlof je moest een nieuwe openen.
ik vind alles best, als het maar helpt aan de ondergang van de PVVquote:Op donderdag 18 november 2010 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, Whiskers had de laatste officiële post
Maar ik had deze TT in gedachten, die vind ik voor POL toch iets beter dan de jouwe
Heb je die interne nota's gelezen? Wilders en Bosma staan lijnrecht tegenover Brinkman, dus het kan een scheuring betekenen.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:48 schreef Holograph het volgende:
In andere partijen heet dit een interne discussie, bij de PVV heet dit LPF-toestanden.
Heks hou eens op. Zit de bezemsteel je dwars?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik vind alles best, als het maar helpt aan de ondergang van de PVV
Dat lijkt me sterk, want beiden weten dat ze nooit genoeg stemmen halen voor een nieuwe zetel.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je die interne nota's gelezen? Wilders en Bosma staan lijnrecht tegenover Brinkman, dus het kan een scheuring betekenen.
Had Brinkman niet al genoeg voorkeursstemmen voor een zetel?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:50 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, want beiden weten dat ze nooit genoeg stemmen halen voor een nieuwe zetel.
Nee, hij had nog minder dan Fleur Agema.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Had Brinkman niet al genoeg voorkeursstemmen voor een zetel?
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Had Brinkman niet al genoeg voorkeursstemmen voor een zetel?
o ja ik kom aan jou PVV he, ja ach al die linkse mensen of wat was het nou linke mensenquote:Op donderdag 18 november 2010 19:50 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Heks hou eens op. Zit de bezemsteel je dwars?
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:52 schreef Holograph het volgende:
[..]
Nee, hij had nog minder dan Fleur Agema.
quote:Hero Brinkman (PVV) op eigen kracht in Kamer
DEN HAAG - PVV-Kamerlid Hero Brinkman komt op eigen kracht in de Tweede Kamer. Hij haalde 18.865 stemmen, en overschreed daarmee de voorkeurdrempel, zo blijkt uit de officiële uitslag van de Tweede Kamerverkiezingen die de Kiesraad dinsdag heeft bekendgemaakt.
bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)acht_in_Kamer__.html
Is dat zo?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:54 schreef Holograph het volgende:
[..]
De voorkeursdrempel is iets anders dan de 'zetel'drempel.
Ze hadden allebei genoeg voor een voorkeurszetel, daarvoor had je 15.694 stemmen nodig, Agema had er 31.486 en Brinkman 18.865.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:52 schreef Holograph het volgende:
[..]
Nee, hij had nog minder dan Fleur Agema.
Ik heb je OP nog even OPgeleuktquote:Op donderdag 18 november 2010 19:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
o ja ik kom aan jou PVV he, ja ach al die linkse mensen of wat was het nou linke mensen
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb je OP nog even OPgeleukt
Als die nou eens de PVV doorneemt.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:55 schreef sunny16947 het volgende:
oh nee hé vanavond Peter R weer bij P&W.
Zal hij wel gedaan hebben. Misschien dat Pauw hem kan vragen of hij weet waar dat dossier na 8 jaar vandaan kwam.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Als die nou eens de PVV doorneemt.
En de PvdA heeft aan RTL toegezegd..quote:Op donderdag 18 november 2010 19:49 schreef sunny16947 het volgende:
Groen Links en D66 hebben inmiddels toegezegd mee te werken en in de fractie te bespreken.
Maar in hoeverre wordt dat open en eerlijk met de pers gedeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |