En dat is hoeveel... 5 bier ofzo?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:17 schreef freako het volgende:
[..]
De voorverkoop van Lowlands begint daarom ook al deze maand ipv volgend jaar maart. Scheelt 20 euro op een kaartje.
Dus de ticketprijs ex btw blijft hetzelfde, de ticketprijs incl btw wordt hoger.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:55 schreef tjoptjop het volgende:
Ticketprijs blijft natuurlijk hetzelfde, alleen de BTW stijgt
quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:36 schreef CasB het volgende:
Laten we dan gaan harken bij de rijken, die hebben toch geld zat.Oh nee, dat kan natuurlijk niet, de rijken moeten rijk blijven, en de rest zoekt het maar uit.
Goed voorstel meneer, ik vind het van de zotte dat het mensen treft zoals jij en ik die wel kunnen werken in tegenstelling tot mensen die er niet om gevraagd hebben om verpleegd te worden. Die laatste categorie kan best wel een dagje langer in een vieze luier liggen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:32 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Maar goed, misschien kunnen we beter de bejaardenzorg verder uitkleden, zodat jij twee euro kunt besparen op je kaartje voor Pinkpop
Interessant plan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:32 schreef detulp050 het volgende:
Maar goed, misschien kunnen we beter de bejaardenzorg verder uitkleden, zodat jij twee euro kunt besparen op je kaartje voor Pinkpop
Mee eens. Sportwedstrijden en bioscoopbezoek moet dan ook naar het 19%-tarief, net als boeken.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:51 schreef OKSELHAARSHAMPOO het volgende:
Wat helemaal belachelijk is, is dat bioscoopkaartjes worden ontzien (blijft gewoon 6%) en, helemaal belachelijk, sport blijft ook 6%. Waarom moet een voetbalwedstrijd subsidie krijgen in de vorm van een lage belasting!
Of de familie steekt de handen een beetje uit de mouwen...quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Goed voorstel meneer, ik vind het van de zotte dat het mensen treft zoals jij en ik die wel kunnen werken in tegenstelling tot mensen die er niet om gevraagd hebben om verpleegd te worden. Die laatste categorie kan best wel een dagje langer in een vieze luier liggen.
Dus jij bent ook voor een inkomensafhankelijke HRA en kinderbijslag?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:32 schreef Stokstaart het volgende:
Sowieso heb ik al niet echt het idee dat mensen die theatervoorstellingen bezoeken op de bonnefooi leven zeg maar![]()
Zeker als je bedenkt hoeveel winst er gehaald wordt op bioscoopfilms en sportwedstrijden. Idioot dat dat goedkoper blijft.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:16 schreef Verbal het volgende:
Mee eens. Sportwedstrijden en bioscoopbezoek moet dan ook naar het 19%-tarief, net als boeken.
V.
Vooral die laatste is echt idioot op dit moment. Verdien je 100K per jaar, krijg je nog kinderbijslagquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:25 schreef Verbal het volgende:
Dus jij bent ook voor een inkomensafhankelijke HRA en kinderbijslag?
In de bios kan je Fitna draaien.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:14 schreef tjoptjop het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die bioscoop. Is dat bewust op 6% gelaten, of is dat nooit aan de orde geweest omdat onder een ander 'iets' valt ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |