abonnement Unibet Coolblue
pi_88892941
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 10:05 schreef Hitomi het volgende:
... BAH >< Pleurisspel.

Was van plan Silithus te gaan exploren, stond al in Un'Goro.

Ik krijg een invite voor een heroic run, ik accepteer. Er gebeurt niets meer. Chat doet het nog, maar mounten of iets kan ik niet meer. Feitelijk een soort van DC zonder echte DC dus. Alt F4. WoW opstarten.. Log in. Dit keer zie ik de loading screen van de dungeon. 'A character with that name already exists'. Log in. Loading screen van dungeon. 'A character with that name already exists'. Log in. Loading screen van Kalimdor. ... Tadaaa, Dalaran.
Jij kan al in Dalaran, maar bent nog nooit in Silithus geweest :o
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2010 @ 10:07:27 #52
159966 lifeblind
pi_88892990
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:21 schreef stbabylon het volgende:
Kun je eigenlijk in Cata van Kalimdor naar Eastern Kingdom vliegen op je eigen mount? (en linksom?)
Neem aan van niet, je kan ook niet vanuit Northrend naar EK of Kalimdor vliegen (of naja, in ieder geval aankomen op je flying mount ^^ )
pi_88893044
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 10:07 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Neem aan van niet, je kan ook niet vanuit Northrend naar EK of Kalimdor vliegen (of naja, in ieder geval aankomen op je flying mount ^^ )
Of zwemmen, maar he, kon toch (had het wel tof gevonden).
pi_88893099
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 november 2010 10:05 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Jij kan al in Dalaran, maar bent nog nooit in Silithus geweest :o
Op de character waar dit een remake van is ben ik wel in Silithus geweest. AQ opening event destijds.. Man, wat was dat irritant zeg.. Toen had ik nog een dusdanige crap computer dat ik bijvoorbeeld in IF al constant in de geul lag :+

Dus, dat waren 6 boten die verdwenen, 15 disconnects, 3x terug bij start en whatever, voordat ik eindelijk in Silithus aankwam :P Maar het was het waard XD

Maar verder heb ik eigenlijk een pleurishekel aan Silithus. Dus vandaar dat ik er nog niet was geweest ;)
pi_88893212
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 10:11 schreef Hitomi het volgende:

[..]



Op de character waar dit een remake van is ben ik wel in Silithus geweest. AQ opening event destijds.. Man, wat was dat irritant zeg.. Toen had ik nog een dusdanige crap computer dat ik bijvoorbeeld in IF al constant in de geul lag :+

Dus, dat waren 6 boten die verdwenen, 15 disconnects, 3x terug bij start en whatever, voordat ik eindelijk in Silithus aankwam :P Maar het was het waard XD

Maar verder heb ik eigenlijk een pleurishekel aan Silithus. Dus vandaar dat ik er nog niet was geweest ;)
Het meest kutte aan Silithus vond ik de deathwalks naar AQ. Hadden ze nou echt niet een Spirit Healer dichterbij AQ kunnen neerplempen :(

Maar de opening was inderdaad meesterlijk.

Weet nog hoe we 25 man hadden verzameld en dat oh zo enge AQ40 wel eens gingen pwnen. Eerste twee trash ging heel makkelijk neer, toen zo'n stenen paardje...

"He, why is it's mana going up?"
"MANAEXPLOSION AWAY"
-whipe-
_O-
pi_88893336
Hahaha :P

Ik kan me herinneren dat ik op de PTR zat toen AQ daar getest werd. Ik was op de live servers destijds nog iets van level 40-45. Toch ging ik heel stoer mee met een PUG naar AQ20 op de PTR, natuurlijk op zo'n stoer, goed gegearde level 60er.... als tank. Terwijl dat dus mijn eerste character was en ik nog helemaal niets gedaan had aan bijvoorbeeld raiden.

Toch was de eerste boss down *O* Toen waren de tijden dat WoW je nog zo'n whoah, wat groot, wat cool, wat epic-gevoel gaf.. En ik voelde me dus helemaal trots toen ik dat ding dood had _O-
pi_88893488
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 10:20 schreef Hitomi het volgende:
Hahaha :P

Ik kan me herinneren dat ik op de PTR zat toen AQ daar getest werd. Ik was op de live servers destijds nog iets van level 40-45. Toch ging ik heel stoer mee met een PUG naar AQ20 op de PTR, natuurlijk op zo'n stoer, goed gegearde level 60er.... als tank. Terwijl dat dus mijn eerste character was en ik nog helemaal niets gedaan had aan bijvoorbeeld raiden.

Toch was de eerste boss down *O* Toen waren de tijden dat WoW je nog zo'n whoah, wat groot, wat cool, wat epic-gevoel gaf.. En ik voelde me dus helemaal trots toen ik dat ding dood had _O-
Die schorpioen met z'n kut zandbultjes. Die was leuk ja. General erna vond ik wat kutter...
pi_88893995
Moet nu even diep in mijn geheugen graven.. Da's toch die ene die waves stuurt?
pi_88894612
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 10:44 schreef Hitomi het volgende:
Moet nu even diep in mijn geheugen graven.. Da's toch die ene die waves stuurt?
Ja die.

Kolere wat zijn we daar vaak op gewhiped. En dan was op een gegegven moment alle trash weer terug, en stopte we er maar weer mee voor die avond.
pi_88894736
Dat ken ik inderdaad :P
pi_88894784
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:10 schreef Hitomi het volgende:
Dat ken ik inderdaad :P
Plus dat je na 1 whipe de NPC's kwijt was, dus het werd sowieso vet moeilijk. LAter wel gefixed volgens mij.
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:33:45 #62
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_88895478
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:21 schreef stbabylon het volgende:
Kun je eigenlijk in Cata van Kalimdor naar Eastern Kingdom vliegen op je eigen mount? (en linksom?)
Alle continenten zitten op een andere "server" toch?
Ik weet niet precies hoe het werkt maar het is bij mij op de server weleens voor gekomen dat bijvoorbeeld Northrend down was en de rest niet.
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2010 @ 11:43:36 #63
159966 lifeblind
pi_88895775
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:33 schreef Twiitch het volgende:

[..]



Alle continenten zitten op een andere "server" toch?
Ik weet niet precies hoe het werkt maar het is bij mij op de server weleens voor gekomen dat bijvoorbeeld Northrend down was en de rest niet.
Het zit wel op dezelfde server, maar ik neem aan dat per realm ook weer geclusterd is met verschillende machines die verschillende dingen voor hun rekening nemen. Het kan best dat er dan eens eentje uitvalt :P
pi_88895861
Ik weet iig wel dat meerdere game servers gekoppeld zijn aan 1 loginserver. Dat was te merken tijdens onze AQ opening. We trokken 3x onze eigen server plat, en daarna de loginserver, waardoor 6 realms niet meer te bereiken waren _O-
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2010 @ 11:47:13 #65
159966 lifeblind
pi_88895913
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet iig wel dat meerdere game servers gekoppeld zijn aan 1 loginserver. Dat was te merken tijdens onze AQ opening. We trokken 3x onze eigen server plat, en daarna de loginserver, waardoor 6 realms niet meer te bereiken waren _O-
Voor zover ik weet zit heel europa gekoppeld aan 1 login server, die in Parijs staat.
pi_88896070
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:52 schreef GlenSpey het volgende:

Jaja, dat kennen we nu onderhand wel.
Wat ik gewoon wil weten is de class die het beste aggro gaat kunnen houden en de meeste benefits van talents/spells heeft.
Er komt geen class die beter aggro kan houden dan de andere.. ze willen alles gelijktrekken en daar dat is al jaren zo. Het is bullshit om een andere tank class te rollen omdat de ene 'beter' is, dat is gewoon niet zo.
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:07:58 #67
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_88896665
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:52 schreef GlenSpey het volgende:

[..]



Jaja, dat kennen we nu onderhand wel.
Wat ik gewoon wil weten is de class die het beste aggro gaat kunnen houden en de meeste benefits van talents/spells heeft.
Dan zou geen enkele tank meer een andere class rollen, en dat is precies wat Blizzard niet wil.
pi_88897692
Mongolen die denken dat ze alles zijn omdat ze een beetje goede gear hebben en alles wat iets minder goed is, dat is noob en moet wegwezen.

Zat net in Drak'Tharon Keep HC, als DPS.. Ik vind zelf dat ik het nog best goed doe op sommige momenten voor iemand die 80% gekleed is in tanking gear en nog aan het gearen is.

Tank pullt alles van begin portal tot de stairs voor de undead room, gaat oke. Tank pullt alles in de undead room, behalve de baas. Healer healt niet, tank dies, iedereen dies.

Vervolgens het volgende gesprek:


Overigens ben ik er op het einde uitgegaan (nadat ik de hele undeadroom weer had gepulled en de tank over was gegaan op dps) O-) , ipv wat de chatlog laat zien. Om de een of andere reden laat mijn chatlog als ik eruit ga zien dat iedereen de party leavet. net als dat als ik offline ga, ik nog op het laatste moment mijn hele friendslist offline zie gaan.

Ben eruit gegaan omdat mevrouw de 14 dagen level 80 geen heals aan mij gaf omdat "32k health te weinig is om te kunnen tanken in een HC". Yeah right, my ass.
pi_88898018
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:39 schreef Hitomi het volgende:
Overigens ben ik er op het einde uitgegaan (nadat ik de hele undeadroom weer had gepulled en de tank over was gegaan op dps) O-) ,
Ben het met je hele verhaal eens die lui gedragen zich als mongolen, maar zulke acties zijn echt triest.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_88898075
Volgens mij had ik krapaan 22k hp toen ik net level 80 dingde en heroics gingen heel makkelijk. Elitair tuig -_-
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88898153
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:48 schreef Sjiznit het volgende:

[..]



Ben het met je hele verhaal eens die lui gedragen zich als mongolen, maar zulke acties zijn echt triest.
Sorry, maar mij dood laten gaan als ik ga tanken en de tank gaat naar DPS, dan ga ik eruit. Dan vind ik mijn actie minder erg dan die van hun.
pi_88898454
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:52 schreef Hitomi het volgende:

[..]



Sorry, maar mij dood laten gaan als ik ga tanken en de tank gaat naar DPS, dan ga ik eruit. Dan vind ik mijn actie minder erg dan die van hun.
Juh, eruit gaan is iets anders dan je verlagen tot hun niveau. Gewoon leaven en een nieuwe groep zoeken.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_88898557
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:50 schreef Metonae het volgende:
Volgens mij had ik krapaan 22k hp toen ik net level 80 dingde en heroics gingen heel makkelijk. Elitair tuig -_-
Dit... Ik dans nu als DPS ook door heroics alsof het een bloemetjesveld is, maar als iemand tactics wil, if een item wil needen, of een foutje maakt (of 20), wat maakt het nou uit :{ Misschien snapt diegene het nog niet zo goed omdat hij/zij alleen maar te maken krijgt met idioten die gelijk weggaan als er iets niet goed gaat, in plaats van hulp aan te bieden en/of het geduldig uit te leggen? Daar wel eens aan gedacht? :|W
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2010 @ 13:20:54 #74
159966 lifeblind
pi_88899238
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:50 schreef Metonae het volgende:
Volgens mij had ik krapaan 22k hp toen ik net level 80 dingde en heroics gingen heel makkelijk. Elitair tuig -_-
Same here op mijn paladin, en als we af en toe iemand rond zagen lopen die boven de 30K had was 't van OMG! OMG! :')
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2010 @ 13:21:20 #75
159966 lifeblind
pi_88899261
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:03 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]


Dit... Ik dans nu als DPS ook door heroics alsof het een bloemetjesveld is, maar als iemand tactics wil, if een item wil needen, of een foutje maakt (of 20), wat maakt het nou uit :{ Misschien snapt diegene het nog niet zo goed omdat hij/zij alleen maar te maken krijgt met idioten die gelijk weggaan als er iets niet goed gaat, in plaats van hulp aan te bieden en/of het geduldig uit te leggen? Daar wel eens aan gedacht? :|W
QFT
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:35:17 #76
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_88899847
Dit is een van de weinige (zeer) slechte dingen aan LFR.

Als je zo nodig een groep met een gemiddelde gearscore van 6000 wilt voor een heroic dan maak je maar een premade, dat "lol only doing 4k DPS n00b lrn2play" woordenkots heb ik ook genoeg van.
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:13:52 #77
194233 Friday12
Originele kloon
pi_88901407
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:03 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]


Dit... Ik dans nu als DPS ook door heroics alsof het een bloemetjesveld is, maar als iemand tactics wil, if een item wil needen, of een foutje maakt (of 20), wat maakt het nou uit :{ Misschien snapt diegene het nog niet zo goed omdat hij/zij alleen maar te maken krijgt met idioten die gelijk weggaan als er iets niet goed gaat, in plaats van hulp aan te bieden en/of het geduldig uit te leggen? Daar wel eens aan gedacht? :|W
Even iets anders mischien moeten ze die mensen met hun 6k gs en totaal geen skills eens iets uitleggen :P

Zoals je account deleten en dan van een dak af springen ofzo
pi_88901724
Een van de positieve dingen aan de expansion wel is, dat heel veel raiders pugs organiseren. Gisteren 6/12hc gedaan met mn alt, ging beetje traag. Vandaag verder :d
pi_88902770
Joepie!!! Zie net op remote ah dat ik minstens 50 stacks rc heb verkocht. Met minstens 4,5g winst per stack. Vanavond de rest erop. Want zeer ws zijn de overige 70 ook al verkocht *O*
pi_88903711
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:39 schreef Hitomi het volgende:
Ben eruit gegaan omdat mevrouw de 14 dagen level 80 geen heals aan mij gaf omdat "32k health te weinig is om te kunnen tanken in een HC". Yeah right, my ass.
En maar klagen en zeiken dat de queue's zo langzaam zijn.
Echt jammer, dat soort lui verpesten het namelijk voor iedereen.
pi_88905037
Als je geen 3k dps kan doen snap je je class/spec gewoon niet, zelfs met heirlooms en greenies is dat makkelijk te halen.
pi_88905108
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:38 schreef ufopiloot het volgende:
Als je geen 3k dps kan doen snap je je class/spec gewoon niet, zelfs met heirlooms en greenies is dat makkelijk te halen.
Help die mensen dan, als je zelf bijdraagt aan een betere en slimmere playerbase zal het spelen van WoW een stuk prettiger zijn.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_88905238
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:40 schreef internal het volgende:

[..]


Help die mensen dan, als je zelf bijdraagt aan een betere en slimmere playerbase zal het spelen van WoW een stuk prettiger zijn.
Als iemand het in 80 levels tijd nog niet heeft geleerd, zal hij het ook echt niet leren met de hulp van een random in een pickup.
pi_88905296
Al eens geprobeerd? Vaak zijn ze op hun teentjes getrapt en word je helemaal kapot gescholden. En ja, gewoon als ik VRIENDELIJK en BELEEFD begin te praten en tips wil geven over hoe iets beter kan. En wat krijg je dan voor reacties?

Shut up idiot this isn't ICC25 HC raid!
Fuck you asshole I just dinged!
Mind your own business noob!
Idiot I don't have your i277 items so my dps is shit!
Shut up I know how to play!

Al die 12-jarige die niets van het spel snappen :') Ook heel vaak gewoon mensen die wel iets doen met de informatie en je uiteindelijk dankbaar zijn. Na 4.0.1 kreeg ik echt enorm veel whispers van mensen die ik blijkbaar voorheen had geholpen en nu allemaal om info vroegen :P Ufopilootwiki ofzoiets :+

Maar die mongolen die je kapot schelden als je tips/commentaar geeft blijven mij ook wel bij.. |:(

Aan de andere kant ben ik het er ook ZEER mee eens dat je tijdens het levelen al op zijn minst een beetje opzoekt hoe je class werkt. Dan kom je vanzelf terecht op mmo-champion, elitist jerk etc. aangezien dat vaak genoeg genoemd wordt. Ik bedoel, earthquake op bosses of claw als feral druid, of death knights die gewoon ALLE spells gebruiken zie ze maar kunnen gebruiken.. dan heb ik ook soms iets van... bekijk het maar.. :')
pi_88905479
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:44 schreef ufopiloot het volgende:
-tekst-
Dat is dan ook wel weer waar. En als dat dan gebeurd kunnen ze van mij een vote to kick verwachten.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_88905529
Wat ik ook niet begrijp is dat veel mensen tijdens het lvlen niet doorkrijgen hoe hun class werkt :')
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_88906001
tvp
pi_88906063
Nog ff 4k JP/HP verzamelen op m'n Rogue en twee kratten Club-Mate bestellen voor 7 december. :9 72 uur nonstop instances grinden met de guild. *O*
pi_88906558
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:40 schreef internal het volgende:

Help die mensen dan, als je zelf bijdraagt aan een betere en slimmere playerbase zal het spelen van WoW een stuk prettiger zijn.
_O_ Jij snapt het spel tenminste! *O*

(en ik heb het echt nog nóóit meegemaakt dat mensen gingen schelden als ik suggesties deed :o )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_88906600
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:02 schreef SharQueDo het volgende:
Nog ff 4k JP/HP verzamelen op m'n Rogue en twee kratten Club-Mate bestellen voor 7 december. :9 72 uur nonstop instances grinden met de guild. *O*
Dat club-mate klinkt best goed :o waar kan je dat kopen?
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_88906629
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]



_O_ Jij snapt het spel tenminste! *O*

(en ik heb het echt nog nóóit meegemaakt dat mensen gingen schelden als ik suggesties deed :o )
Je hebt soms mensen die echt denken dat wat zij doen goed is. En alles wat jij zegt is dan een belediging :')
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_88906709
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]



_O_ Jij snapt het spel tenminste! *O*
Ik betaal 12 euro per maand om van het spel te genieten. Ik wil best mensen helpen, maar als iemand level 80 is geworden, eis ik dat diegene minstens een basiskennis heeft van de class die hij speelt en hoe het spel werkt.

Gisteren:
He, can you an enchant for me
Sure, what do you need [Enchanting]
I don't know, what's good for me (level 80 rogue)
Eh, something with Agi or AP I think
Can you link that?
Sure, here you go [Enchanting]
No the enchants
Ok... [Chant 1][Chant 2][Chant 3] are pretty good
Can you make them
Sure, do you have the mats
What mats?
Click on the links I gave you
How do I get the mats, do you have them
Eh no, I sell my mats right away, check the AH
What did I need again?
[Link]
Oh, they're expensive, don't you have them
No I don't, I sell the mats directly after disenchanting
Oh ok, I'll wait then
Ok :)

En dan blijf ik toch nog gruwelijk aardig, maar in mijn hoofd wil ik hem IRL door zijn kop knallen!
pi_88906789
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:19 schreef internal het volgende:

Je hebt soms mensen die echt denken dat wat zij doen goed is. En alles wat jij zegt is dan een belediging :')
Ik ben overigens echt stukken milder geworden tov idioten in het spel sinds ik mijn neefje van 13 heb zien spelen. Ik begreep ineens wat er gebeurde. Ze snappen het echt niet! Maar ze hebben wèl heel veel plezier.

In mijn guild zit ook iemand's dochter van 10 die papa's level 80 heeft gekregen. Ze is vreselijk irritant als je denkt dat ze een volwassene is (blijft zeuren dat mensen met haar mee moeten en haar moeten helpen), maar als je bedenkt dat ze 10 is is het ineens wel schattig. Maar goed, als ze dan een random dungeonqueue pakt is zij dus diegene met 1.5k dps terwijl ze echt enorm veel plezier heeft en het niet zou begrijpen waarom ze wordt gekicked.

Als je met je heroic dungeon groep niet 1 dps aan kan die toevallig niet zo goed is, dan ben je zelf ook waardeloos.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_88906865
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:21 schreef stbabylon het volgende:

Ik betaal 12 euro per maand om van het spel te genieten. Ik wil best mensen helpen, maar als iemand level 80 is geworden, eis ik dat diegene minstens een basiskennis heeft van de class die hij speelt en hoe het spel werkt.

Gisteren:
He, can you an enchant for me
Sure, what do you need [Enchanting]
I don't know, what's good for me (level 80 rogue)
Eh, something with Agi or AP I think
Can you link that?
Sure, here you go [Enchanting]
No the enchants
Ok... [Chant 1][Chant 2][Chant 3] are pretty good
Can you make them
Sure, do you have the mats
What mats?
Click on the links I gave you
How do I get the mats, do you have them
Eh no, I sell my mats right away, check the AH
What did I need again?
[Link]
Oh, they're expensive, don't you have them
No I don't, I sell the mats directly after disenchanting
Oh ok, I'll wait then
Ok :)

En dan blijf ik toch nog gruwelijk aardig, maar in mijn hoofd wil ik hem IRL door zijn kop knallen!
Ja, is vervelend. Maar niet iedereen snapt wat hij doet! Wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_88907032
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Ik ben overigens echt stukken milder geworden tov idioten in het spel sinds ik mijn neefje van 13 heb zien spelen. Ik begreep ineens wat er gebeurde. Ze snappen het echt niet! Maar ze hebben wèl heel veel plezier.

In mijn guild zit ook iemand's dochter van 10 die papa's level 80 heeft gekregen. Ze is vreselijk irritant als je denkt dat ze een volwassene is (blijft zeuren dat mensen met haar mee moeten en haar moeten helpen), maar als je bedenkt dat ze 10 is is het ineens wel schattig. Maar goed, als ze dan een random dungeonqueue pakt is zij dus diegene met 1.5k dps terwijl ze echt enorm veel plezier heeft en het niet zou begrijpen waarom ze wordt gekicked.

Als je met je heroic dungeon groep niet 1 dps aan kan die toevallig niet zo goed is, dan ben je zelf ook waardeloos.
Als ik er achter kwam dat er een 10 jarig meisje bij mij in de group/guild zit, gaat die er wel meteen zo hard uit. Ik wil mijn spel spelen, niet de oppas spelen. Het is niet voor niks dat het spel geschikt is voor 16 jaar en ouder. Zeker in een groep moet je kunnen samenwerken, nadenken, snel kunnen leren, kennis hebben, etc. etc. Een 10 jarige heeft echt geen ene FUCK te zoeken in een multipayergame van dit formaat.

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Ja, is vervelend. Maar niet iedereen snapt wat hij doet! Wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen?
Nogmaals: ik snap het wel, maar ben van mening dat zo'n persoon dan maar Hello Kitty Adventure Land moet gaan spelen.

WoW vraagt gewoon een bepaalde vaardigheid van mensen, als je die niet hebt, en je speelt solo, niks aan de hand, maar zodra je met anderen gaat spelen, moet je gewoon een wat grotere herseninhoud hebben als een ui.
pi_88907089
Echt serieus, mij aanpassen in een spel van 16 jaar of ouder aan 13 en 10 jarige omdat dat schattig is...

:N

Ik kan er echt niet overuit dat je serieus bent.
pi_88907190
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:32 schreef stbabylon het volgende:
Echt serieus, mij aanpassen in een spel van 16 jaar of ouder aan 13 en 10 jarige omdat dat schattig is...

:N

Ik kan er echt niet overuit dat je serieus bent.
Ik voel daar persoonlijk ook vrij weinig voor. Die hele jonge kinderen zijn meestal ook die DK's in de groep die met foute presences lopen of met een tank spec gaan lopen dpsen. Of die pally's die righteous fury aanhouden terwijl ze de tank niet zijn en ook weigeren om buffs uit te delen omdat dat mana kost.
En er dan inderdaad geen klap van snappen als je het uitlegt en gewoon blijven doorlopen. Of erger gaan lopen schelden en zeiken dat jij een noob bent.

Wat mij betreft mogen ze per direct een leeftijdsrestrictie van mimimaal 18 invoeren.
pi_88907296
Meisje van 10? Wat kan mij dat nou verrotten!! VOTE KICK DIE TRUT!!! WEG MET GESPUIS. GA MAAR MET JE POPPEN SPELEN ALS GEEN 2K DPS KAN DOEN! GODVERDOMME KUTKOTERS!!! WEGWEZEN UIT DIT SPEL!!!

:o :D
pi_88907367
En ik maar denken dat games er voor de lol zijn :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_88907412
Ik ben een keer 45 minuten bezig geweest met het helpen van de slechtste DK op onze server (die was hier ook bekend om). Hij had zo'n spec met overal 1 punt in (soms wat meer om door de build te komen). Toen ik klaar was had hij tenminste een degelijke spec en deed al meer damage _O_ Het koste even wat tijd, maar het voelde toch wel heel goed.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')