quote:Op donderdag 18 november 2010 18:54 schreef -Hans- het volgende:
Hahaha wat een topictitel. Briljant![]()
.
quote:Op donderdag 18 november 2010 18:57 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Welke Veenstra? Michiel Michiel!
Vijf keer Beatles.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:57 schreef -Hans- het volgende:
Dat betekent wel dat New Kids niet in de top 5 staat!!!!!
* insert spannende promo tune *quote:Op donderdag 18 november 2010 18:58 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
He was there... when it all started... Veenstra Veenstra!
Ik zag al sneeuw in verwachtingen..quote:Op donderdag 18 november 2010 19:03 schreef -Hans- het volgende:
Gehoord op het NOS journaal dat volgende week de wind uit het Noorden komt. Dus dan wordt het wel wat kouder
Nee, daar geloof ik niets van. Het schijnt juist vrij droog te blijven. Weg met de sneeuwquote:Op donderdag 18 november 2010 19:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zag al sneeuw in verwachtingen..
Die staat nu al slingerend met z'n eenogige spitting cobra naakt op de bar te dansen.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:05 schreef -Hans- het volgende:
Heeft Borisz nou nog zijn Hawaii shirt aangetrokken??
Nee man, er kan niet genoeg sneeuw vallen! Heerlijk.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, daar geloof ik niets van. Het schijnt juist vrij droog te blijven. Weg met de sneeuw.
Geloven is voor de paus.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, daar geloof ik niets van. Het schijnt juist vrij droog te blijven. Weg met de sneeuw.
Roel !!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die staat nu al slingerend met z'n eenogige spitting cobra naakt op de bar te dansen.
Niet mee eensquote:Op donderdag 18 november 2010 19:06 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nee man, er kan niet genoeg sneeuw vallen! Heerlijk.
Honderd miljoen miljard bpm zou beter zijn.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:08 schreef -Hans- het volgende:
Wel een matige plaat. Vreselijk. Kan iemand het even uppitchen richting 130 bpm?!
MetMichiel is legendarisch.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En ook alleen bij de 1001e aflevering van MetMichiel
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Honderd miljoen miljard bpm zou beter zijn.
Waar is de taart.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En ook alleen bij de 1001e aflevering van MetMichiel
Die zal Domien wel gedaan hebben.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:10 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Waar is de taart.
Maar ooit is er dus ook een 538ste aflevering geweest. Joe.
En de 102ste ook zeker?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die zal Domien wel gedaan hebben.
Opgegeten door Sirolfquote:Op donderdag 18 november 2010 19:10 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Waar is de taart.
Maar ooit is er dus ook een 538ste aflevering geweest. Joe.
+ 1 verwachtquote:Op donderdag 18 november 2010 19:12 schreef Waalwijker het volgende:
Nooit geweten dat de oorlog uberhaupt begonnen was joh.
Vraag Franz Ferdinand maar.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:12 schreef Waalwijker het volgende:
Nooit geweten dat de oorlog uberhaupt begonnen was joh.
Ik hoor het.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:13 schreef -Hans- het volgende:
Damn, de plaat verveelt nog lang niet. Zing nog steeds hard mee
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. De buren volgens mij ook want er staan ineens wel erg veel ' te koop ' borden
.
Vind jij Katy ook alleen maar leuk om d'r tieten, en kan je haar muziek ook niet uitstaan.quote:
Echt, ga gewoon want het is echt vet ! Verkoop start volgens mij volgende week zaterdag.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:15 schreef alors het volgende:
Tering wat een vette shit bij Noorderslag
Maakt ze ook muziek dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:16 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Vind jij Katy ook alleen maar leuk om d'r tieten, en kan je haar muziek ook niet uitstaan.
Tinie Tempah.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is dit voor Oost-Poolse hatsiflats muziek?
Zeker! Even kijken hoe Caro de popprijs in ontvangst neemtquote:Op donderdag 18 november 2010 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans staat al vooraan met z'n vlaggetje.
Geil.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:17 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, ze bespeelt de drums. Met haar tieten.
Whahaquote:Op donderdag 18 november 2010 19:17 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, ze bespeelt de drums. Met haar tieten.
Als je ze allemaal vandaag hebt gekocht verklaard dat wel waarom 'ie op 1 staat.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb al z'n cd's.
Maar ik moet alleen nog ff teruggeven.
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je ze allemaal vandaag hebt gekocht verklaard dat wel waarom 'ie op 1 staat.
O-quote:Op donderdag 18 november 2010 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb al z'n cd's.
Maar ik moet alleen nog ff teruggeven.
Hmja, iemand moet de economie draaiende houden....quote:Op donderdag 18 november 2010 19:28 schreef Waalwijker het volgende:
Als jij straks weer de kost gaat verdienen gaan we je wel missen overdag, Roel.
Dat vind ik dan weer geen leuke opmerking, maar ach.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, iemand moet de economie draaiende houden....
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:34 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer geen leuke opmerking, maar ach.
waarom is het lijf zilver en het hoofd van kim normaal?quote:
Nee, zegt mij echt nietsquote:Op donderdag 18 november 2010 19:46 schreef miieejj het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kim kardashian
ken je haar?
Da's niet veel minder dik.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:46 schreef miieejj het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kim kardashian
ken je haar?
Tot op de dag van vandaag super blij dat ik als slotact van Noorderslag heb gekozen voor Caro i.p.v. Want want. Wat een crap dit.quote:
Damn, wat een verschil. Photoshop heerst.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:48 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
de rechter is photoshop
Valt opzich wel mee. Ik denk eerder dat ze implantaten heeft. Er is ook ergens ze filmpje dat ze haar broek niet aankrijgt omdat haar ass in de weg zit.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, wat een verschil. Photoshop heerst.
ja?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:50 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee. Ik denk eerder dat ze implantaten heeft. Er is ook ergens ze filmpje dat ze haar broek niet aankrijgt omdat haar ass in de weg zit.
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:50 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee. Ik denk eerder dat ze implantaten heeft. Er is ook ergens ze filmpje dat ze haar broek niet aankrijgt omdat haar ass in de weg zit.
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:53 schreef MichielV het volgende:
Had ik hier al hallo gezegd eigenlijk v'daag?
Nog niet, maar nu welquote:Op donderdag 18 november 2010 19:53 schreef MichielV het volgende:
Bij dezen!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:53 schreef MichielV het volgende:
heey !!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:53 schreef MichielV het volgende:
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:53 schreef MichielV het volgende:
Ik heb hem vanmiddag met frisse tegenzin geluisterd en ik vind het persoonlijk 3x niks.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:54 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Draai die nieuwe van Nelly nou, Michiel! Wat een track is dat
Nope. Je was vast te druk met de vernieuwde shoutbox op Social Radio.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:53 schreef MichielV het volgende:
Nóg een? Kip Paard Koe was net al te horen!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
MICHIEEL!
Ga je vandaag nog een nummer van Want Want() draaien, gewoon onder het motto OMDAT HET KAN!
Net geweest.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
MICHIEEL!
Ga je vandaag nog een nummer van Want Want() draaien, gewoon onder het motto OMDAT HET KAN!
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
MICHIEEL!
Met zo'n username vraag je erom.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
God christus waarom ben ik dan weer te laat thuis
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Met zo'n username vraag je erom.
Helaas... Heb ik niet zoveel zin inquote:Op donderdag 18 november 2010 19:52 schreef miieejj het volgende:
http://www.youtube.com/ve(...)ch%3Fv%3DLjSIMvWoOZ8
je moet je aanmelden .. want je moet ouder zijn dan 18 jaar
Vreselijke kud reclame.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:03 schreef Paul-89 het volgende:
Ik mag hopen dat Corton morgen in de uuropener dat wijf van Originaaaaaaaaaaa te pletter jaagt.
Jep, ik had gisteren een request gedaan, hij vond het een goede request en hij zou op de stapel komen maar wel een beetje bovenaan.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks, dat is goed om te horen.
Maar hij heeft 'm niet gedraaid of komt dat vandaag?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, ik had gisteren een request gedaan, hij vond het een goede request en hij zou op de stapel komen maar wel een beetje bovenaan.
Gisteren niet, maar ik heb goede hoop dat hij hem vanavond gaat draaien.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar hij heeft 'm niet gedraaid of komt dat vandaag?
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gisteren niet, maar ik heb goede hoop dat hij hem vanavond gaat draaien.
En anders blijf ik hem bestoken.
Ik stond praktisch vooraan (niet in het voorste vak maarw el bij dat hek) op Lowlands en na twee nummers lach ik zo in een deuk dat ik riep HAHAHAHAHAH IK WIL HIER WEG HAHAHAHA en de mensen naast ons vonden het niet zo leukquote:Op donderdag 18 november 2010 20:19 schreef -Hans- het volgende:
30 seconds to mars.... Wat een gekrijs. Hoop niet dat het de nieuwe Megahit is.
Hahaha dat zijn nog eens de echt stoere actiequote:Op donderdag 18 november 2010 20:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
I
[..]
Ik stond praktisch vooraan (niet in het voorste vak maarw el bij dat hek) op Lowlands en na twee nummers lach ik zo in een deuk dat ik riep HAHAHAHAHAH IK WIL HIER WEG HAHAHAHA en de mensen naast ons vonden het niet zo leuk
Ja de halve Alpha was leeg, dat zei ook genoeg.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hahaha dat zijn nog eens de echt stoere actie. Iemand vooraan die 'gewoon' even zegt hoe ruk het wel niet is. Grote klasse
.
De mensen met smaak.. ze bestaan godzijdank nogquote:Op donderdag 18 november 2010 20:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja de halve Alpha was leeg, dat zei ook genoeg.
GoedeMIDDAG !quote:Op donderdag 18 november 2010 20:34 schreef Bol_Wan het volgende:
![]()
![]()
Voel me helemaal de man vandaagwerkelijk alles zit me mee
![]()
Originaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Halloquote:Op donderdag 18 november 2010 20:34 schreef Bol_Wan het volgende:
![]()
![]()
Voel me helemaal de man vandaagwerkelijk alles zit me mee
![]()
Stop! Stop!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:35 schreef miieejj het volgende:
[..]
Originaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Huh, wie is de moeder dan??quote:Op donderdag 18 november 2010 20:36 schreef miieejj het volgende:
http://m.plixi.com/p/57669553
de baby van jan smit
Oef, inderdaad ja. Paar keer meegemaakt. Zo irritant.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:36 schreef miieejj het volgende:
[..]
Het is k*t reclame. vooral om 7 uur s'morgens
Dat was toch een heel stuk andersquote:Op donderdag 18 november 2010 20:46 schreef -Hans- het volgende:
Waylon. Daar hoor je weinig meer van.
Mwa, ik weet het zo nog nietquote:Op donderdag 18 november 2010 20:46 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Zal wel weer de zoveelste hype zijn.
Kapot gedraaid iddquote:Op donderdag 18 november 2010 20:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat was toch een heel stuk anders
Klopt! Maar ben in dit geval echt serieus hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 20:49 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik kan nergens uit opmaken of dit sarcastisch is of niet.
Ah. Mijn opmerking was meer een woordgrap.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt! Maar ben in dit geval echt serieus hoor.
Ik vind het leuke liedjes, en live is het ook leuk. Dat helpt altijd natuurlijkquote:Op donderdag 18 november 2010 20:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kapot gedraaid idd. Al is het liedje wel geinig nu ik het al een tijdje niet heb gehoord
.
Ah, dat vermoeden had ik al een beetje. Ik vind het een geslaagde grapquote:Op donderdag 18 november 2010 20:53 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ah. Mijn opmerking was meer een woordgrap.
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, dat vermoeden had ik al een beetje. Ik vind het een geslaagde grap.
Stond geloof ik vorig jaar op Noorderslag en dat was echt geen bal aanquote:Op donderdag 18 november 2010 20:54 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik vind het leuke liedjes, en live is het ook leuk. Dat helpt altijd natuurlijk
wanneer is noorderslag weer???quote:Op donderdag 18 november 2010 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stond geloof ik vorig jaar op Noorderslag en dat was echt geen bal aan.
1 raar mens. uit america.. menstruatie kunstenares ..quote:Op donderdag 18 november 2010 20:56 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
En, was het één rode waterval?
15 januari. Eurosonic = 12 t/m 14 januari.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:56 schreef miieejj het volgende:
[..]
wanneer is noorderslag weer???
Ooow.. in het nieuwe jaar..quote:Op donderdag 18 november 2010 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
15 januari. Eurosonic = 12 t/m 14 januari.
What! The! Fuck?!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:58 schreef miieejj het volgende:
[..]
1 raar mens. uit america.. menstruatie kunstenares ..gaat ze daar zo naakt op het strand met haar eigen bloed.. haar lichaam besmeuren
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:00 schreef miieejj het volgende:
[..]
ranzig.. he![]()
http://metropolistv.nl/nl(...)isco-een-voorproefje
Ik hoef de rest niet eens te zien, wat een mafkees.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:00 schreef miieejj het volgende:
[..]
ranzig.. he![]()
http://metropolistv.nl/nl(...)isco-een-voorproefje
vas energie aan het sparen voor zijn werkquote:Op donderdag 18 november 2010 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal hij al een buikje hebben? Volgens mij sport Roel ook niet meer.
Nou, nou. Zo kan ' ie wel weerquote:Op donderdag 18 november 2010 21:09 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Gelukkig is Hans er nog. De hoop in bange dagen. De verlosser.
hebben jullie elkaar ooit ontmoet ??quote:Op donderdag 18 november 2010 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die kans acht ik aanwezig ja.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
vas energie aan het sparen voor zijn werk
Volgens mij waren Roel en Hans er rond de 2100 topics geleden ook al bij. Niet te geloven.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:10 schreef miieejj het volgende:
[..]
hebben jullie elkaar ooit ontmoet ??
Nopequote:Op donderdag 18 november 2010 21:10 schreef miieejj het volgende:
[..]
hebben jullie elkaar ooit ontmoet ??
nooit face to face ? in levende lijve ?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:11 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Volgens mij waren Roel en Hans er rond de 2100 topics geleden ook al bij. Niet te geloven.
dus jullie weten niet hoe jullie er uit zien ?quote:
Zeker vanaf het begin. Laatst nog even de eerste topics doorgelezen. Best geinig. Wat we toen riepen, roepen we nu nog. Best triest eigenlijkquote:Op donderdag 18 november 2010 21:11 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Volgens mij waren Roel en Hans er rond de 2100 topics geleden ook al bij. Niet te geloven.
Ik zat laatst te denken, zou Gerard die plaat van Phil ook aankondigen als 'I Can Feel It Coming In DIE LUCHT Tonight'?quote:
Oh, dat wel hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 21:12 schreef miieejj het volgende:
[..]
dus jullie weten niet hoe jullie er uit zien ?of hoe de andere eruit ziet
zou je die kunnen vinden ??quote:Op donderdag 18 november 2010 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker vanaf het begin. Laatst nog even de eerste topics doorgelezen. Best geinig. Wat we toen riepen, roepen we nu nog. Best triest eigenlijk
Ja, ik zag Roel toen ook al 'Dus' en 'Zo' plaatsen.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker vanaf het begin. Laatst nog even de eerste topics doorgelezen. Best geinig. Wat we toen riepen, roepen we nu nog. Best triest eigenlijk
Ik zou haast zeggen dat het geen vraag is, maar een zekerheidjequote:Op donderdag 18 november 2010 21:13 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik zat laatst te denken, zou Gerard die plaat van Phil ook aankondigen als 'I Can Feel It Coming In DIE LUCHT Tonight'?![]()
Ja?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, dat wel hoor. Weet wel hoe een aantal eruit zien.
Lachuhquote:Op donderdag 18 november 2010 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kijk maar even op 3fmfan.nl en dan forum, oid. Daar staa ze allemaal!
Ik kan me echt totaal geen beeld bij jou vormen.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, dat wel hoor. Weet wel hoe een aantal eruit zien.
Haha, ja inderdaad !quote:Op donderdag 18 november 2010 21:14 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, ik zag Roel toen ook al 'Dus' en 'Zo' plaatsen.
Ik besta uit code dus dat beeld klopt welquote:Op donderdag 18 november 2010 21:16 schreef Waalwijker het volgende:
Ik kan me echt totaal geen beeld bij jou vormen.
Cee was er toen ook alquote:Op donderdag 18 november 2010 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, ja inderdaad !. We roepen al jaren hetzelfde.
Joe.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik besta uit code dus dat beeld klopt wel.
Hoe oud jong ben je hansquote:Op donderdag 18 november 2010 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik besta uit code dus dat beeld klopt wel.
Okay. Here we go!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:17 schreef Waalwijker het volgende:
Als we dit topic even volposten, want ik heb nog steeds dat topic te goed wat 3rdRock toen van me jatte.![]()
Was toen nog niet eens heel actief. Goede oude tijdquote:Op donderdag 18 november 2010 21:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
Cee was er toen ook al![]()
en die van jou heb ik ook gevonden hans
Ja, heel erg anders inderdaad.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:18 schreef Waalwijker het volgende:
En in die eerste flopics postte Domien ook nog mee, dat is nu wel anders.![]()
ik help ff en ga verder Robinson kijkenquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:18 schreef Waalwijker het volgende:
En in topic nummer twee deed het Glazen Huis op poten Ekstra Weekend.
echt ???quote:Op donderdag 18 november 2010 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bijna met pensioen, dus rond de 65.
Welkom !quote:Op donderdag 18 november 2010 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik help ff en ga verder Robinson kijken
Niks verklappen svp, ik moet het straks terugkijken.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik help ff en ga verder Robinson kijken
Zat van het constante gezeik, maar dat gebeurt hier al jaren. Daarom misschien ook welquote:Op donderdag 18 november 2010 21:20 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat komt overigens.
Ego te groot..quote:Op donderdag 18 november 2010 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zat van het constante gezeik, maar dat gebeurt hier al jaren. Daarom misschien ook wel.
Haha, die pieken.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:21 schreef hole1988 het volgende:
Ik kijk zomaar naar de stats van Piles, maar het 3fm forum is dit jaar wel minder populair zie ik in vergelijking met vorig jaar [ afbeelding ]
oke danquote:Op donderdag 18 november 2010 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Soms zelfs 10 jaar ouder. Vooral op maandagochtend.
Haha. Daar heb je de grafieken niet voor nodigquote:Op donderdag 18 november 2010 21:21 schreef hole1988 het volgende:
Ik kijk zomaar naar de stats van Piles, maar het 3fm forum is dit jaar wel minder populair zie ik in vergelijking met vorig jaar [ afbeelding ]
je hebt toch feiten nodig.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha. Daar heb je de grafieken niet voor nodig.
Nou werd ie hier ook nog al eens aangepakt, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij kan inderdaad weinig hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |