Jep, ik had gisteren een request gedaan, hij vond het een goede request en hij zou op de stapel komen maar wel een beetje bovenaan.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks, dat is goed om te horen.
Maar hij heeft 'm niet gedraaid of komt dat vandaag?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, ik had gisteren een request gedaan, hij vond het een goede request en hij zou op de stapel komen maar wel een beetje bovenaan.
Gisteren niet, maar ik heb goede hoop dat hij hem vanavond gaat draaien.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar hij heeft 'm niet gedraaid of komt dat vandaag?
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gisteren niet, maar ik heb goede hoop dat hij hem vanavond gaat draaien.
En anders blijf ik hem bestoken.
Ik stond praktisch vooraan (niet in het voorste vak maarw el bij dat hek) op Lowlands en na twee nummers lach ik zo in een deuk dat ik riep HAHAHAHAHAH IK WIL HIER WEG HAHAHAHA en de mensen naast ons vonden het niet zo leukquote:Op donderdag 18 november 2010 20:19 schreef -Hans- het volgende:
30 seconds to mars.... Wat een gekrijs. Hoop niet dat het de nieuwe Megahit is.
Hahaha dat zijn nog eens de echt stoere actiequote:Op donderdag 18 november 2010 20:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
I
[..]
Ik stond praktisch vooraan (niet in het voorste vak maarw el bij dat hek) op Lowlands en na twee nummers lach ik zo in een deuk dat ik riep HAHAHAHAHAH IK WIL HIER WEG HAHAHAHA en de mensen naast ons vonden het niet zo leuk
Ja de halve Alpha was leeg, dat zei ook genoeg.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hahaha dat zijn nog eens de echt stoere actie. Iemand vooraan die 'gewoon' even zegt hoe ruk het wel niet is. Grote klasse
.
De mensen met smaak.. ze bestaan godzijdank nogquote:Op donderdag 18 november 2010 20:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja de halve Alpha was leeg, dat zei ook genoeg.
GoedeMIDDAG !quote:Op donderdag 18 november 2010 20:34 schreef Bol_Wan het volgende:
![]()
![]()
Voel me helemaal de man vandaagwerkelijk alles zit me mee
![]()
Originaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Halloquote:Op donderdag 18 november 2010 20:34 schreef Bol_Wan het volgende:
![]()
![]()
Voel me helemaal de man vandaagwerkelijk alles zit me mee
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|