quote:Op donderdag 18 november 2010 18:15 schreef norich het volgende:
nou nou die tt mag wel wat liever hoor, nu!
GMTAquote:Op donderdag 18 november 2010 18:15 schreef norich het volgende:
nou nou die tt mag wel wat liever hoor, nu!
Kunj dr niet beter gaan wonen?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
avond!, zo weer naar oldenzaal!
ja, ben op zoek maar ik wil een schuur erbij, ik wil de motor niet het hele jaar in de woonkamer hebbenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Kunj dr niet beter gaan wonen?
Dat valt me van je tegenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ja, ben op zoek maar ik wil een schuur erbij, ik wil de motor niet het hele jaar in de woonkamer hebben
in de zomer is het geen probleem, de hele winter dat ding te stinken is niet allesquote:
Helaas zijn huizen met garage zeldzaam en dus duurquote:Op donderdag 18 november 2010 18:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
in de zomer is het geen probleem, de hele winter dat ding te stinken is niet alles
quote:
overwinteren bij Stijner?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
in de zomer is het geen probleem, de hele winter dat ding te stinken is niet alles
geen sprake van, m'n schatje blijft in de buurt!quote:Op donderdag 18 november 2010 18:45 schreef omearos het volgende:
[..]
![]()
[..]
overwinteren bij Stijner?
Gelukkig heb ik een schuur waar hij in past
Ik ben er hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 18:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
geen sprake van, m'n schatje blijft in de buurt!
Gay alert!quote:
doorrijden?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
geen sprake van, m'n schatje blijft in de buurt!
Ik niet, ik heb m'n eigen (vrouwelijke) schatjequote:
ik blijf idd doorrijden, alleen als er teveel sneeuw ligt nietquote:
en wat voor éénquote:Op donderdag 18 november 2010 18:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb m'n eigen (vrouwelijke) schatje
Hij dutquote:
hopelijk is mijn motor snel klaar, kan ik kijken hoe het gaat in de winter op mijn eigen motorquote:Op donderdag 18 november 2010 19:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik blijf idd doorrijden, alleen als er teveel sneeuw ligt niet
quote:Op donderdag 18 november 2010 18:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb m'n eigen (vrouwelijke) schatje
quote:
Doet fucking veel pijnquote:Op donderdag 18 november 2010 18:27 schreef Assiej het volgende:
[..]
Doet geen pijn hoor
heb ik vanochtend ook weer gehad
quote:
quote:
Zeg Marko, werk jij al bij de BK?quote:
Uhuquote:Op donderdag 18 november 2010 20:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Zeg Marko, werk jij al bij de BK?
Wat zei je?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf
Ik dacht net: "godver, ik verveel me dood!"... belt 20 sec later Dela Uitvaartverzekeringen op (of ik m'n polis aan wil passen)![]()
Mijn moeder moest hardop lachequote:Op donderdag 18 november 2010 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf
Ik dacht net: "godver, ik verveel me dood!"... belt 20 sec later Dela Uitvaartverzekeringen op (of ik m'n polis aan wil passen)![]()
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf
sorry, zijn we jou vergeten?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:41 schreef rulerofdeath het volgende:
zit nou iedereen te webcamsexen?
jupquote:
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 18 november 2010 18:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Iron Maiden komt naar Nederland
\m/ Horns Up!
Nee, ik hou niet van homohumor enzoquote:Op donderdag 18 november 2010 22:08 schreef rulerofdeath het volgende:
David, kom eens op msn.
Bas wil je wat vertellen
hoe kont dat nou?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van homohumor enzo
boh keigrappig man. hilarisch. kom niet meer bijquote:Op donderdag 18 november 2010 22:20 schreef rulerofdeath het volgende:
snap je um?
kont moet komt zijn, maar is toch leuk door z'n context
Einzzz!11!!1 : sD:F:D:D![]()
::SD;
_O _O _d : d:D !!!~!~`~!!!
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:21 schreef norich het volgende:
[..]
boh keigrappig man. hilarisch. kom niet meer bij
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:27 schreef Redbaron het volgende:
ff lachen![]()
Journalistiek
Een man loopt door 't park in Brussel. Plotseling ziet hij een klein meisje dat wordt aangevallen door een pitbull.
De man rent naar het meisje en begint te vechten met de pitbull.
Uiteindelijk slaagde de man erin de hond te doden.
De man heeft het leven gered van het meisje.
Een journalist zag dit op een afstandje allemaal gebeuren.
Hij gaat naar de man en zegt, "Meneer, u bent een ware held!
Morgen zal je in de kranten het volgende lezen : "Heldhaftige Brusselaar redt leven van meisje".
De man zegt: Maar meneer.... ik ben geen Brusselaar !
"Oh, dan zal het volgende staan in de kranten :
"Heldhaftige Belg redt leven van meisje" - antwoordt de journalist.
"Maar ik ben geen Belg!" - zegt de man.
"Oh, wat ben je dan?"
De man zegt: - "Ik ben een Marokkaan!"
De volgende dag stond er in de krant:
"Moslim extremist vermoordt Belgische hond"...
Hoezo dalen?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
het niveau is dus nog steeds aan het dalen hier?![]()
![]()
![]()
![]()
Tips; Opera Browser en Buienalarm, en natuurlijk de standaard dingen als nu.nl, het weer, ebuddyquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit weer in de lappenmand
Ik ben het echt strontbeu om de hele tijd zo moe en duf te zijn
heerdequote:
Bloed laten afnemen voor dingen als pfeiffer enz.?quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit weer in de lappenmand
Ik ben het echt strontbeu om de hele tijd zo moe en duf te zijn
quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:05 schreef Mdrop het volgende:
Bloed laten afnemen voor dingen als pfeiffer enz.?
Hey Astridquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:51 schreef Assiej het volgende:
Mijn berichtje is dus niet geplaatst van vanochtend via mijn tel
Jammer dat het via de gewone weg nog wel luktquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:51 schreef Assiej het volgende:
Mijn berichtje is dus niet geplaatst van vanochtend via mijn tel
quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jammer dat het via de gewone weg nog wel lukt
Beide doe ik niet, en toch heb ik er 4quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ze geloof ik voor trollen op Ajax en kuttopics openen
Racisme, discriminatie en dat soort dingen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Beide doe ik niet, en toch heb ik er 4
hmm heb in een ver verleden wel een mod beledigd...quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Racisme, discriminatie en dat soort dingen?
Foreverquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hmm heb in een ver verleden wel een mod beledigd...
Hoe lang blijft die zooi eigenlijk staan?
Hey !quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:34 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Goeie mogguh.
Nog mensen tegen het hek aan gedrukt?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:34 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Goeie mogguh.
Of we nog geneukt hebben? Nee...quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:34 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Goeie mogguh.
quote:
Ik heb geen koppijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:42 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Hahaha.
Gaat goed! Alleen koppijn. drank is toch wel de duivel in disguise.
Hoe ist hier dan!
En ik wil ook in de OP
Saai. Heb je gezopen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:42 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Hahaha.
Hoe ist hier dan!
En ik wil ook in de OP
verjaardag van mijn oma die 70 werd. Dat overleef je niet zonder drank. (Picture vrouwen van 68-72 die het over swaffelen hebben...)quote:
Minder zuipenquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:42 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Hahaha.
Hoe ist hier dan!
En ik wil ook in de OP
Minder!? Wat denk je wel niet!?quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Minder zuipen![]()
Hier wa goed![]()
Vaker komen posten, je staat nu op 6 topics gloof ik
We willen niet allemaal zoals jou powerzuiper wordenquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:47 schreef haakon het volgende:
[..]
Minder!? Wat denk je wel niet!?
MEER!
Nee, maar ik heb tenminste iets waar ik naartoe leef..quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
We willen niet allemaal zoals jou powerzuiper worden
ook heel belangrijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:48 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb tenminste iets waar ik naartoe leef..
The price you pay for being succesfulquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ook heel belangrijkEn de volgende dag een kater
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:51 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
The price you pay for being succesful
Nee!quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:57 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Ik ga zo ook maar aan de gang. Mijn huis ziet er uit als een krakersnest.
Dat kan. Ik zal 'm sowieso ff aanpassen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:42 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Hahaha.
Hoe ist hier dan!
En ik wil ook in de OP
zo af en toe nog gloof ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Komt bambino (sjoerd) hier nog wel eens?
eet smakelijk dan maarquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:18 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Ja echt wel dus ik ga zo opruimen.
Ik heb ook honger, maar i eat noobz.
Pittige tijdenquote:
Brakquote:
Op staan nogal wat namen in die nooit meer aanwezig zijn...quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi
nog even een vraag. Oldenzaal nog wel eens aanwezig?
Heb flink liggen tukken, al viel ik pas na flink wat gedraai in slaap... heb misschien wel hele heftige dromen gehad, geen ideequote:
ow jee, dat wordt weer een slapeloze nacht voor mijquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb flink liggen tukken, al viel ik pas na flink wat gedraai in slaap... heb misschien wel hele heftige dromen gehad, geen idee
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:37 schreef omearos het volgende:
[..]
ow jee, dat wordt weer een slapeloze nacht voor mij
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Ok ff nieuwe OP gefixt
[ afbeelding ]
Paar eruit. Mrs.Vixen erin
quote:
Mag dat van haar erin?quote:
Dragan. 12 maart...quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
![]()
Please state youre full name and birthday please.
Ben waarschijnlijk weer te snel aan het werk gegaan, heb mezelf niet de kans gegeven om weer volledig aan te sterken, volgens collega's.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag
@ Justin, sorry dat ik niet meer reageerde. Hoe komt 't dat je zo slapjes bent?
Kroep dan moar snel onder de wolle, mien jung...quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben waarschijnlijk weer te snel aan het werk gegaan, heb mezelf niet de kans gegeven om weer volledig aan te sterken, volgens collega's.
Ooh bah. Moest je dan weer aan 't werk of wou je zelf weer aan het werk?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben waarschijnlijk weer te snel aan het werk gegaan, heb mezelf niet de kans gegeven om weer volledig aan te sterken, volgens collega's.
Ik wou zelf weerquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ooh bah. Moest je dan weer aan 't werk of wou je zelf weer aan het werk?
Och neuh, als ik alleen ben kan ik genoeg doen (o.a. huishoudelijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kroep dan moar snel onder de wolle, mien jung...
Dan zal ik nog een poos thuis blijven. Voordat je weer terug bij af bent.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Och neuh, als ik alleen ben kan ik genoeg doen (o.a. huishoudelijk), maar ik kan de drukte op het werk niet aan, en dan vooral lawaai van kinderen en geroezemoes van verschillende mensen die met elkaar praten... dan volg ik het gewoon niet meer en moet ik ff ergens alleen gaan staan om bij te komen
Uhu, maar hopen dat dat niet al te lang duurt, anders kan ik niet eens met Nicole naar Londen toequote:Op vrijdag 19 november 2010 13:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan zal ik nog een poos thuis blijven. Voordat je weer terug bij af bent.
quote:
das nog 2wkquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, maar hopen dat dat niet al te lang duurt, anders kan ik niet eens met Nicole naar Londen toe
Oh ja. Dat zal helemaal kloten zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, maar hopen dat dat niet al te lang duurt, anders kan ik niet eens met Nicole naar Londen toe
Ikke baopaoquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:31 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Ik ga eens eem een lekkere frikandel eten.
Zo.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
toch wel speciaal?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:31 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Ik ga eens eem een lekkere frikandel eten.
Zo.
Fijn he, slapenquote:
wat heb je nu weer veranderd dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Fijn he, slapen
Heb de op nogmaals aangepast. Dit x stuur ik 'm maar via PM naar David want die spamt toch alle topics vol![]()
Ja, ik hou van slapenquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Fijn he, slapen
Heb de op nogmaals aangepast. Dit x stuur ik 'm maar via PM naar David want die spamt toch alle topics vol![]()
Neuh, wat moet je doen dan? En met welk nut?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Slapen is zonde van de tijd.Acht uur slaap: opstaan!
Je woont toch op kamers? Dan heb je geen gezeik van ouders?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik hou van slapen![]()
Kan eigenlijk de hele dag wel slapen, maar dan krijg ik gezeik met mn ouders, die vinden het niet normaal dat je op een doordeweekse dag tot 1 uur in bed ligt.. Hallo, mag ik ook een keer?!Het is mijn enige uitslaapdag sinds 4 weken, en voor de aankomende weet-ik-hoeveel weken
Eh, in het weekend ben ik in Enschede..?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Je woont toch op kamers? Dan heb je geen gezeik van ouders?
oh en dan gaan je ouders zeiken over het feit dat je door de week tot 1u in je nest ligtquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eh, in het weekend ben ik in Enschede..?
volgens mij wel hequote:Op vrijdag 19 november 2010 14:07 schreef Assiej het volgende:
Bas val lekker neer jij
@Marko, hey! Heb ik jou vandaag niet eerder gezien?
dat zou jij wel willen hequote:Op vrijdag 19 november 2010 14:07 schreef Assiej het volgende:
Bas val lekker neer jij
@Marko, hey! Heb ik jou vandaag niet eerder gezien?
Ik ben NU in Enschede, ze zeiken NU dat ik tot 1 uur in bed lig. Hoe moeilijk is dat om te begrijpen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
oh en dan gaan je ouders zeiken over het feit dat je door de week tot 1u in je nest ligt![]()
Logisch
Het is vrijdag, geen weekend voor mij, hoe moeilijk is dat te begrijpen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben NU in Enschede, ze zeiken NU dat ik tot 1 uur in bed lig. Hoe moeilijk is dat om te begrijpen?
Het is toch logisch dat als ik het heb over ouders die zeiken dat ik tot 1 uur in bed lig, dat ik het dan niet over een ver verleden heb, maar over vandaag? Dan kan je toch nagaan dat ik in Enschede zit, want inderdaad, in Amersfoort zouden zij geen idee hebben.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het is vrijdag, geen weekend voor mij, hoe moeilijk is dat te begrijpen?
Hoe de neuk moet ik ruiken dat jij in Enschede bent?
Je mag me best even lekker komen pijpen...quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb toch geen ruk te doen vandaag, alleen vanavond toneelles.. Kan ik toch best tot vanavond in mn bed liggen ruften?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je mag me best even lekker komen pijpen...
Doe het lekker zelf..quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je mag me best even lekker komen pijpen...
Ja dat begreep ik er zelfs nog gelijk aanquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat als ik het heb over ouders die zeiken dat ik tot 1 uur in bed lig, dat ik het dan niet over een ver verleden heb, maar over vandaag? Dan kan je toch nagaan dat ik in Enschede zit, want inderdaad, in Amersfoort zouden zij geen idee hebben.
Mooi op tijdquote:
En ik niequote:Op vrijdag 19 november 2010 14:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik er zelfs nog gelijk aan
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik er zelfs nog gelijk aan
Je doet je ondertitel eer aan.quote:
Simpel; Laat 1 of 2 ribben weghalen. Tadaa!quote:
Simpel noem je dat ook nogquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Simpel; Laat 1 of 2 ribben weghalen. Tadaa!
Geen idee, wil het eigenlijk ook helemaal niet wetenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Natuurlijk, is toch zo gedaan?
Hoezo niet? Kan je lekker jezelf pijpen, hoef je ook niet meer te schooieren of anderen het voor je willen doenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen idee, wil het eigenlijk ook helemaal niet weten.
Juistquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoezo niet? Kan je lekker jezelf pijpen, hoef je ook niet meer te schooieren of anderen het voor je willen doen
Tubgirlquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:42 schreef haakon het volgende:
Ff een topic maken waar ik een note/ban voor krijg
Dat zal de alcohol consumptie hier wel flink doen dalen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:42 schreef haakon het volgende:
Ff een topic maken waar ik een note/ban voor krijg
Mijn vitamine D aanmaak! Wat doe je?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoezo niet? Kan je lekker jezelf pijpen...
quote:
Ik wil het niet een lezenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:58 schreef haakon het volgende:
Ook.. Mensen die dat soort dingen serieus nemen
Damn lees die tekst 1 keer
Heb je een samenvatting?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:58 schreef haakon het volgende:
Ook.. Mensen die dat soort dingen serieus nemen
Damn lees die tekst 1 keer
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Woei! Foto's voor collage zijn binnen!![]()
122 foto's!
Zitten ook 3 foto's tussen van de meet bij Marko!quote:
Boh, welke?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zitten ook 3 foto's tussen van de meet bij Marko!
pafipo gemacht mit plaatjen!quote:
Jou, mij en San. De groepsfoto, en de foto waarop David en San mij beide een kusje gevenquote:
Hahaha, ja!quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
pafipo gemacht mit plaatjen!
Waar de meet mee begon:
[ afbeelding ]
quote:
Walgelijk Machiel. Echt walgelijk dat je zoiets post.quote:Als God je echter genoeg haat kan hij besluiten je kanker (of als je homo bent AIDS) te geven.
QFTquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Walgelijk Machiel. Echt walgelijk dat je zoiets post.
thnxquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
tubgirl?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Haakon. Post gewoon tubgirl.. en je hebt een ban/note of whatever.
En dan niet hier trouwens
Je moet niet alles te serieus nemenquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sorry, maar als je net een kankeronderzoek hebt gehad is het lastig om erom te kunnen lachenquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je moet niet alles te serieus nemen
Dat.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:31 schreef omearos het volgende:
[..]
Sorry, maar als je net een kankeronderzoek hebt gehad is het lastig om erom te kunnen lachen
quote:100%tukker is niet leuk
ook al is het de vrijdagmiddagjeuk
Kloten en klieren is al wat je kunt
en deze ban is je dan ook van harte gegund.
Voor de unban moet je maar mailen
na het weekend graag, kun je je lekker vervelen
Sint
Ditquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Leuke tekst ook van Yvonnequote:Op vrijdag 19 november 2010 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
100% Tukker heeft een ban te pakken
quote:100%tukker is niet leuk
ook al is het de vrijdagmiddagjeuk
Kloten en klieren is al wat je kunt
en deze ban is je dan ook van harte gegund.
Voor de unban moet je maar mailen
na het weekend graag, kun je je lekker vervelen
Sint
Jeujquote:
Ow?quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jeuj
En dan morgen m'n ouders en m'n broertje ontmoeten
Vast van Paulienquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:15 schreef GimmeGore het volgende:
nog steeds geen weekend...
Ik geloof dat wij de enige klas zijn die nog les heeft
Likely.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zoals altijd andermans topics verneuken gok ik.
quote:
Gewoon allemaal?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, ik twijfel tussen aardappeltjes/hamburger/boontjes en soep/broodjes voor zometeen...
Dat wordt een beetje veelquote:
Ku'j vret'n onnie?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat wordt een beetje veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |