quote:Op donderdag 18 november 2010 18:15 schreef norich het volgende:
nou nou die tt mag wel wat liever hoor, nu!
GMTAquote:Op donderdag 18 november 2010 18:15 schreef norich het volgende:
nou nou die tt mag wel wat liever hoor, nu!
Kunj dr niet beter gaan wonen?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
avond!, zo weer naar oldenzaal!
ja, ben op zoek maar ik wil een schuur erbij, ik wil de motor niet het hele jaar in de woonkamer hebbenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Kunj dr niet beter gaan wonen?
Dat valt me van je tegenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ja, ben op zoek maar ik wil een schuur erbij, ik wil de motor niet het hele jaar in de woonkamer hebben
in de zomer is het geen probleem, de hele winter dat ding te stinken is niet allesquote:
Helaas zijn huizen met garage zeldzaam en dus duurquote:Op donderdag 18 november 2010 18:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
in de zomer is het geen probleem, de hele winter dat ding te stinken is niet alles
quote:
overwinteren bij Stijner?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
in de zomer is het geen probleem, de hele winter dat ding te stinken is niet alles
geen sprake van, m'n schatje blijft in de buurt!quote:Op donderdag 18 november 2010 18:45 schreef omearos het volgende:
[..]
![]()
[..]
overwinteren bij Stijner?
Gelukkig heb ik een schuur waar hij in past
Ik ben er hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 18:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
geen sprake van, m'n schatje blijft in de buurt!
Gay alert!quote:
doorrijden?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
geen sprake van, m'n schatje blijft in de buurt!
Ik niet, ik heb m'n eigen (vrouwelijke) schatjequote:
ik blijf idd doorrijden, alleen als er teveel sneeuw ligt nietquote:
en wat voor éénquote:Op donderdag 18 november 2010 18:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb m'n eigen (vrouwelijke) schatje
Hij dutquote:
hopelijk is mijn motor snel klaar, kan ik kijken hoe het gaat in de winter op mijn eigen motorquote:Op donderdag 18 november 2010 19:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik blijf idd doorrijden, alleen als er teveel sneeuw ligt niet
quote:Op donderdag 18 november 2010 18:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb m'n eigen (vrouwelijke) schatje
quote:
Doet fucking veel pijnquote:Op donderdag 18 november 2010 18:27 schreef Assiej het volgende:
[..]
Doet geen pijn hoor
heb ik vanochtend ook weer gehad
quote:
quote:
Zeg Marko, werk jij al bij de BK?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |