quote:Op donderdag 18 november 2010 16:32 schreef CarOnline het volgende:
Shit, heel mn post weg!
Ik begin even overnieuw Heks!
Nog 2 minuten!
waarom geen kenteken met FOKquote:Op donderdag 18 november 2010 16:33 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat ik een volgende auto maar gewoon op kenteken ga uitzoeken....![]()
KLB lijkt me wel wat, en anders dan wacht ik nog even tot er een auto met RLS in het kenteken tweedehands te koop is.
En misschien tussendoor iets met GTS ofzo, en dan altijd heel rustig rijden
Omdat die er niet is, er worden geen klinkers gebruikt in NL kentekensquote:
oke, ja heb er echt de balle verstand niet van, dat blijkt maar weer.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat die er niet is, er worden geen klinkers gebruikt in NL kentekens
Ach geeft niet, ik ben er ook een beetje "apart" mee hoor... ik kan aan een kenteken over het algemeen zien hoe oud een auto isquote:Op donderdag 18 november 2010 16:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ja heb er echt de balle verstand niet van, dat blijkt maar weer.
en we hebben dezelfde lamp hangen jij boven je salontafel en ik in de keuken.quote:
dank je Caro voor je foto`s heel leuk.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:41 schreef CarOnline het volgende:
Ik was dat blauwe een beetje zat, en dit is veel warmerderder
Een auto met een blauw kenteken lijkt mij juist wel watquote:Op donderdag 18 november 2010 16:41 schreef CarOnline het volgende:
Ik was dat blauwe een beetje zat, en dit is veel warmerderder
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:33 schreef Leandra het volgende:
En misschien tussendoor iets met GTST ofzo,
Nah, das mijn serie niet... daarbij vind ik het qua nummerbord te dicht bij m'n huidige zitten, en dus qua leeftijd van auto.quote:
Nee vandaag had ik mijn best gedaan met meehelpen! Ik zei dus mijn best, ik zei niet dat het nuttig was! Maar mijn tijd zit erop! Vanaf nu hoef ik alleen nog maar te delegeren!quote:Op donderdag 18 november 2010 17:47 schreef Leandra het volgende:
Dat heet toch "delegeren"?!
Geen wonder dat het vermoeiend is, over het algemeen is dat een functie op niveau
Geloof me het was geen delegerenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:47 schreef Leandra het volgende:
Dat heet toch "delegeren"?!
Geen wonder dat het vermoeiend is, over het algemeen is dat een functie op niveau
tanja nijmeijer op de wereldomroep is een link van laatste interviewquote:Op donderdag 18 november 2010 17:16 schreef Anniebab het volgende:
Heuh Toverheks welke Tanja bedoel jij eik in t vorige topic?????![]()
Volgens mij ben je in de war met een ander....![]()
quote:Op donderdag 18 november 2010 18:08 schreef Laysa het volgende:
Caro....ik vind je woonkamer mooi![]()
En ik heb vandaag 2 slaapkamers en een stuk keuken gewit...nu hoeven er alleen nog maar de wanden die een andere kleur krijgen gedaan worden...dat zijn 3 muurtjes nog...jeeejjjjjjj bijna klaar met verven
Hij beheerst het subtiele delegeren dus nog niet zo?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geloof me het was geen delegeren
Dat is ze ook! Ik ben meer een kunstschilder voor de vileine details!quote:
Ik beheers niets, dat is mijn probleem!quote:Op donderdag 18 november 2010 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij beheerst het subtiele delegeren dus nog niet zo?
Wel fijn dat het allemaal zo opschiet, zo te lezen wordt er keihard gewerkt door jullie, hou je jezelf en je grenzen een beetje in de gaten?![]()
Ik gooi die verf zo op de muurquote:
Morgen heb ik een verplichte rustdag...ik had het liever afgemaakt maar ben ook afhankelijk van derdenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij beheerst het subtiele delegeren dus nog niet zo?
Wel fijn dat het allemaal zo opschiet, zo te lezen wordt er keihard gewerkt door jullie, hou je jezelf en je grenzen een beetje in de gaten?![]()
Verstandigquote:Op donderdag 18 november 2010 18:35 schreef Laysa het volgende:
Morgen heb ik een verplichte rustdag...ik had het liever afgemaakt maar ben ook afhankelijk van derden
Net een klein kind is ze soms! Rustig aan doen, voorzichtig! Maar neen! Gewoon doen waar ze zin in heeft!quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Net een klein kind is ze soms! Rustig aan doen, voorzichtig! Maar neen! Gewoon doen waar ze zin in heeft!
Dat zal voor anderen in dit topic ook echt niet herkenbaar zijnquote:Op donderdag 18 november 2010 20:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Net een klein kind is ze soms! Rustig aan doen, voorzichtig! Maar neen! Gewoon doen waar ze zin in heeft!
Ik snap dergelijke sujetten nooit!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal voor anderen in dit topic ook echt niet herkenbaar zijn![]()
mannren snappen het gewoon nietquote:Op donderdag 18 november 2010 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal voor anderen in dit topic ook echt niet herkenbaar zijn![]()
ja maar dit is een moet....als het huis klaar is ga ik weer op mn reet zittenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou als ik zo lees wat jij allemaal doet, word al moe als ik er aan denk
Harig Hobjequote:Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef Gert het volgende:
Mafkezen.![]()
Toll Caro, heel erg des jous! Leuk, eigen stijl.
En coole pimpin' silverchair.![]()
Én een lief hondje ja! Maar die zit Pietje al de hele avond te aaien.
Groetjes,
Harig Hert![]()
Jazeker herken ik dit ! Ik heb dat bij Pechtoldquote:Op vrijdag 19 november 2010 03:38 schreef remlof het volgende:
Ik word daar zo geil van hè?
Zat ik vanavond het Tweede Kamer debat over de zogenaamde 17 hervormingen van Rutte te kijken, komt daar opeens Femke Halsema in beeld. Op zich al niet onaardig om naar te kijken maar ik zag heer tepel door haar blousje priemen. En dan ben ik meteen afgeleid.
Herkennen jullie dit?
Hahaha Fannquote:Op vrijdag 19 november 2010 05:59 schreef anufri het volgende:
Goed bezig Rem !![]()
Erecte tepels
[..]
Jazeker herken ik dit ! Ik heb dat bij Pechtold![]()
![]()
DK en laysa sterkte vandaag !!!!
Hier ligt er soms één tegen de keet aan te slapen. En er is een echte downer die altijd tikkertje wil spelen met zijn collega's maar zijn collega's willen dat niet. Die willen slapen. Gelijk sfeer op de werkvloer!quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:09 schreef Copycat het volgende:
Godver. De sociale werkplaats heeft een buitendagje en loopt al een uur voor mijn huis de bladeren weg te blazen en met een zuigwagen (I kid you not) te etteren.
Is 't lekker weer? Wil je buiten zitten? Heb je uberhaupt buiten iets te zoeken? Nee. Zeur niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:09 schreef Copycat het volgende:
Godver. De sociale werkplaats heeft een buitendagje en loopt al een uur voor mijn huis de bladeren weg te blazen en met een zuigwagen (I kid you not) te etteren.
Mijn popjekindje was dol op Michael Jackson, al voordat hij dood was. Zijn klasgenoten vonden het maar gay, totdat hij dood was.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:57 schreef Gert het volgende:
Op zich wel grappig: rond m'n twintigste was ik totaal idolaat van "the sixties", met name de combinatie van muziek + dope en psychedelica. Ik wou zó graag in die tijd geleefd hebben en romantiseerde het zwaar.Maar dat leek oneindig lang geleden toen. Die afstand in tijd is nu vergelijkbaar met 1990. Zo ver weg is dat niet. Misschien dat mijn kid later wel zwijmelt bij "Seattle Rock" en alles wil weten van hoe het toen was met Nirvana en zo.
Of van Take That en Boyzone, dat kan ook natuurlijk.
Jij woont in een geluiddichte vesting?quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is 't lekker weer? Wil je buiten zitten? Heb je uberhaupt buiten iets te zoeken? Nee. Zeur niet.
Ga je alweer bijna schelden, agressief stuk Piet dat je er rondloopt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is 't lekker weer? Wil je buiten zitten? Heb je uberhaupt buiten iets te zoeken? Nee. Zeur niet.
Ja, fijn.quote:
Ik had een huis- tuin- en keukenjunk, die spoot zo al die bladeren in zijn aderen.quote:
Zou terecht zijn, mensen die klagen om 't klagenquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:18 schreef Noek het volgende:
Ga je alweer bijna schelden, agressief stuk Piet dat je er rondloopt?
Gewoon één uit Afrika graaien.quote:
Is die kapot ja? En dat heb je niet eens gemeld? Zelfs wij kenden hem. Ik voelde een band ja!quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had een huis- tuin- en keukenjunk, die spoot zo al die bladeren in zijn aderen.
En nu is ie dood.
Wat is het probleem jochie? Met je verkeerd beentje uit bed gestapt? Wind tegen? Collega's die gemeen doen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:20 schreef PietjePuk007 het volgende:Zou terecht zijn, mensen die klagen om 't klagen
.
Ja. Hij zou een half jaar terug de voortuin doen. "Maar dan wel morgen, want ik moet even gereedschap regelen. Heb je alvast een tientje, dan kom ik morgenochtend!"quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:21 schreef Noek het volgende:
Is die kapot ja? En dat heb je niet eens gemeld? Zelfs wij kenden hem. Ik voelde een band ja!
Ik zou wat bladeren op z'n graf schmijten. Uit repsetc!quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Hij zou een half jaar terug de voortuin doen. "Maar dan wel morgen, want ik moet even gereedschap regelen. Heb je alvast een tientje, dan kom ik morgenochtend!"
Hem en dat tientje nooit meer gezien.
Nee joh. Die zal wel vast zitten of elders in Nederland de tuinen aan het doen zijn. Of aan het rentenieren zijn, op mijn tientje.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:24 schreef Noek het volgende:
Ik zou wat bladeren op z'n graf schmijten. Uit repsetc!
Maar je weet echt zeker dat hij dood is?
Of een OD met dat tientje. Jouw schuld!quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh. Die zal wel vast zitten of elders in Nederland de tuinen aan het doen zijn. Of aan het rentenieren zijn, op mijn tientje.
squote:
Dan houden we het er gewoon op dat ie een OD heeft genomen met mijn tientje.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:27 schreef Noek het volgende:
Of een OD met dat tientje. Jouw schuld!![]()
Oh, hij leeft nog. In mijn hoofd was het echt veel leuker!
oh dat weet ik allemaal niet, maar vind het gewoon een mooie vrouw en altijd apart gekleed.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:29 schreef Copycat het volgende:
Stevie Nicks, die stopte toch coke in haar reet omdat het via haar neus niet meer zo lekker ging?
Of zoiets.
Bummerquote:Heard the one about the '70's rock superstar whose cocaine habit damaged her nose so badly that she paid someone to blow the coke up her arse instead? Stevie Nicks has. Her eyes narrow. "You know, I heard that too," she snaps. "But of course that never, ever happened. That is an absurd statement. It's not true. Maybe that nasty rumour came from the fact that people knew I had such a big hole in my nose, which of course didn't stop me from doing cocaine one little bit.
Ik ben trouw aan het luisteren. Dat je niet denkt dat je het voor niks post.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:29 schreef Gert het volgende:
Vorig jaar Fleetwood Mac gezien in een uitverkocht Antwerps Sportpaleis.
Ge-wél-dig!![]()
Ondanks da'k een ouwelul ben zijn die eigenlijk zelfs nog voor míjn tijd, maar wat een klasse!
Stevie Nicks en Lindsey Buckingham, wow!
De helft van de collega's heeft vrij genomen, gewoon omdat 't kanquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is het probleem jochie? Met je verkeerd beentje uit bed gestapt? Wind tegen? Collega's die gemeen doen?
Deel het!
Aha, nu komt de aap uit de mouw! Dat zit je dwars.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
De helft van de collega's heeft vrij genomen, gewoon omdat 't kan.
ik ook, en kan ze nog allemaal meeblerren die nummers.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben trouw aan het luisteren. Dat je niet denkt dat je het voor niks post.
Thanxquote:Op vrijdag 19 november 2010 05:59 schreef anufri het volgende:
Goed bezig Rem !![]()
Erecte tepels
[..]
Jazeker herken ik dit ! Ik heb dat bij Pechtold![]()
![]()
DK en laysa sterkte vandaag !!!!
Doe ik toch jeweetzelluf, werk zequote:Op vrijdag 19 november 2010 11:43 schreef Copycat het volgende:
Aha, nu komt de aap uit de mouw! Dat zit je dwars.
Gelukkig is het hier nu muisstil, zijn de special people met hun oranje hesjes weer vertrokken en kan ik weer rustig verder werken.
Dat laatste kan jij ook, in alle rust!
Wel een béétje mooi?quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben trouw aan het luisteren. Dat je niet denkt dat je het voor niks post.
is goed liev, knuffel hem maar extra van mij en jij rustig aanquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij ook thanx....ik vertrek zo...ik meld me ergens verderop dit weekend weer
Jawel hoor, ik hou van Fleetwood Mac hè dus ik ben een sucker.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel een béétje mooi?![]()
Nee zeker hè.. 50 bpm.
Awel, at least I hate Katie! [ afbeelding ]
Job Cohen zou trots op je zijn!quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:15 schreef Copycat het volgende:
Ik wacht ook op de post. Ik heb namelijk besloten dat ik meer thee moet drinken en dat moet natuurlijk dan ook meteen in high tea stylo. Met een dubbelwandige, glazen theepot, bijpassende Bodum theeglazen en tig soorten losse thee.
Zul je zien dat ik dat geleut over een week alweer beu ben.
Je denkt toch zeker niet dat ik een of andere exoot op de thee vraag?quote:
Hoor ik vaker...de jaren zestig.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:57 schreef Gert het volgende:
Op zich wel grappig: rond m'n twintigste was ik totaal idolaat van "the sixties", met name de combinatie van muziek + dope en psychedelica. Ik wou zó graag in die tijd geleefd hebben en romantiseerde het zwaar.Maar dat leek oneindig lang geleden toen. Die afstand in tijd is nu vergelijkbaar met 1990. Zo ver weg is dat niet. Misschien dat mijn kid later wel zwijmelt bij "Seattle Rock" en alles wil weten van hoe het toen was met Nirvana en zo.
Of van Take That en Boyzone, dat kan ook natuurlijk.
Ik kreeg net wel mijn fascinators.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:15 schreef Copycat het volgende:
Ik wacht ook op de post. Ik heb namelijk besloten dat ik meer thee moet drinken en dat moet natuurlijk dan ook meteen in high tea stylo. Met een dubbelwandige, glazen theepot, bijpassende Bodum theeglazen en tig soorten losse thee.
Zul je zien dat ik dat geleut over een week alweer beu ben.
Begon toch echt pas in begin jaren 70...quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:22 schreef Copycat het volgende:
Mwoah, volgens mij waren de sixties wel wat mondialer georienteerd dan enkel Mokum.
En ook hier in de provincie hebben we onze portie zeker gehad.
Nee, met een s er tussen. Of schrijf ik het verkeerd? Fascinators. Je weet wel, die veren op je kop met wat gaas voor de ogen. Nou, twee van die en nu weet ik niet wanneer ik ze wel kan dragen.quote:
Carnaval in Drenthe is altijd gezelligquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:29 schreef Noek het volgende:
Ik ga dit jaar wel carnaval vieren ofzo!
Kom je naar Eindhoven! Samen met CarO en haar zus.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:29 schreef Noek het volgende:
Ik ga dit jaar wel carnaval vieren ofzo!
Vier jij het elk jaar?quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom je naar Eindhoven! Samen met CarO en haar zus.
Jongen, dat is zo underground dat de hipheid zeer aan je ogen doet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Carnaval in Drenthe is altijd gezellig
Nee, drie jaar geleden voor het laatst (zie fb foto) en daarvoor ook sporadisch. In mijn jonge, wilde jaren wel. Zes dagen aan een stuk: van pre-vrijdag tot en met aswoensdag. Van vroeg in de middag tot diep in de nacht. Nu zou dat mijn dood betekenen.quote:
Eén dag dan? Ik wil het weleens vieren. En dan niet in Drenthe.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, drie jaar geleden voor het laatst (zie fb foto) en daarvoor ook sporadisch. In mijn jonge, wilde jaren wel. Zes dagen aan een stuk: van pre-vrijdag tot en met aswoensdag. Van vroeg in de middag tot diep in de nacht. Nu zou dat mijn dood betekenen.
De wc vloer dan wel gaarne.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:51 schreef Noek het volgende:
[..]
I'm so hip I could shit on the floor.
Een dag is wel leuk en die typische carnavalsmuziek vermijd ik ook als de pest. Niet moeilijk, want in veel zaken draaien ze dansbare 'feestmuziek' en geen domme carnavalskrakers over hendjes die de lucht in moeten. Alhoewel ik moet bekennen dat ik daar na middernacht toch anders over ga denken ...quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:53 schreef Noek het volgende:
Eén dag dan? Ik wil het weleens vieren. En dan niet in Drenthe.
Alleen die muziek, dat is toch wel een rem hoor.![]()
Ja, die op je fb is tof!Ik heb mijn fascinators vastgelegd voor mijn fb nageslacht, in mijn sportkloffie.
Het is gewoon feesten. Dat is toch wel leuk. Nu zie ik wel snel de leut in echt alles hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:49 schreef Toverheks het volgende:
ik snap niet wat mensen leuk vinden aan Carnaval
Of hij heeft het tientje aan Johan gegeven en die heeft er Sproeipoep mee gemaakt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan houden we het er gewoon op dat ie een OD heeft genomen met mijn tientje.
Gefunden!quote:Op donderdag 18 november 2010 16:35 schreef CarOnline het volgende:
Rondje huiskamert dus voor Heksie.
De gordijnen moeten nog korter en het witte hondje wordt daar tegen de muur geplakt.
Das de plaats waar tot vorig jaar mijn witte hondje dr mandje altijd stond![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou nou nou?
Nee, dat was de glazig kijkende glazenwasser!quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Of hij heeft het tientje aan Johan gegeven en die heeft er Sproeipoep mee gemaakt.
Jij hebt allemaal raar personeel.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat was de glazig kijkende glazenwasser!
Misschien ben jij het gewoon vergeten. Misschien ligt het wel aan jou. Deed je toen ook creatief met crack of dat niet?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:36 schreef Scrutinizer het volgende:
en ik heb net weer iemand gevonden die op z'n online-cv beweert een collega van mij geweest te zijn![]()
Nee, hoor. Ik ken 'm uit 1999, waar hij in een andere (lagere) functie collega was, en dat staat ook keurig op z'n cv. Alleen beweert hij dat hij in 2006 bij een andere baas dezelfde functie vervulde als ik op dat moment en dat is echt niet zo.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Misschien ben jij het gewoon vergeten. Misschien ligt het wel aan jou. Deed je toen ook creatief met crack of dat niet?
Ken je nagaan!quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij hebt allemaal raar personeel.
en ik heb net weer iemand gevonden die op z'n online-cv beweert een collega van mij geweest te zijn![]()
Wat raar!quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik ken 'm uit 1999, waar hij in een andere (lagere) functie collega was, en dat staat ook keurig op z'n cv. Alleen beweert hij dat hij in 2006 bij een andere baas dezelfde functie vervulde als ik op dat moment en dat is echt niet zo.
nee, niet bepaald. maar het komt nogal eens voor dat ik een mij bekende naam tegenkom en ik benieuwd ben wat hij of zij zoal gedaan heeft sinds ik met zo iemand samengewerkt hebquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:42 schreef Copycat het volgende:
Is dat je hobby? En bewaar je ze in een plakboek?
Is het een PVV'er?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik ken 'm uit 1999, waar hij in een andere (lagere) functie collega was, en dat staat ook keurig op z'n cv. Alleen beweert hij dat hij in 2006 bij een andere baas dezelfde functie vervulde als ik op dat moment en dat is echt niet zo.
Nieuwsgierig Aagje!quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
nee, niet bepaald. maar het komt nogal eens voor dat ik een mij bekende naam tegenkom en ik benieuwd ben wat hij of zij zoal gedaan heeft sinds ik met zo iemand samengewerkt heb
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat raar!
Zou er veel gelogen worden op cv's? Ja, vast wel hè.
Zou dat in je voordeel werken?quote:Als ik had gewild dan was ik Daphne Deckers geweest op mijn cv.
Vast wel!quote:
Net of jij dat niet zou doen als je 10 jaar geleden samengewerkt hebt met iemand die je daarna nooit meer gezien of gesproken hebt.quote:
Nee! Misschien een keer googelen of facebooken, als het een leuk of boeiend persoon was, maar niet in de mate van CV's lezen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Net of jij dat niet zou doen als je 10 jaar geleden samengewerkt hebt met iemand die je daarna nooit meer gezien of gesproken hebt.
Dus Google-en om te kijken hoe vaak Google melding van zijn naam maakt en als er dan als enige resultaat z'n online-cv naar bovenkomt denk jij "mooi, die leeft nog" en ga je verder met waar je mee bezig bent?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee! Misschien een keer googelen of facebooken, als het een leuk of boeiend persoon was, maar niet in de mate van CV's lezen.
Ik googel dan meestal op afbeeldingenquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus Google-en om te kijken hoe vaak Google melding van zijn naam maakt en als er dan als enige resultaat z'n online-cv naar bovenkomt denk jij "mooi, die leeft nog" en ga je verder met waar je mee bezig bent?
Jij hebt de screening bij de PVV gedaan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik googel dan meestal op afbeeldingen.
Ik heb serieus nog nooit een online cv van een ex-collega gelezen.
Checkt eigen CV: Staat niet op de kaart!quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij hebt de screening bij de PVV gedaan?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt de screening bij de PVV gedaan?
Een cv staat online om bekeken te worden, toch?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog nooit een cv als hit naar boven gehad, maar als dat de enige hit zou zijn, dan zou ik m zeker bekijken! Misschien ook wel als het niet de enige hit zou zijn
Ik heb er serieus nooit op gelet. Maar dat ga ik dus nu wel doen, hè?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Een cv staat online om bekeken te worden, toch?
Ik heb net even op afbeeldingen ge-google-d: hij heeft nog steeds een brilquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er serieus nooit op gelet. Maar dat ga ik dus nu wel doen, hè?
Bedankt!
dat schilderij he, ja vind ik ook helemaal mooiquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Gefunden!![]()
Wat een lekker poppenhuis. En ik blijf verliefd op het schilderij en de vogel.
Ze gaf ook toe onder de valium en/of antidepressiva te zitten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:35 schreef Toverheks het volgende:
wie heeft P&W gisteren avond gezien, wat een domme doos was die schrijfster echt ik dacht die is helemaal onder invloed, moest wel lachen om Peter r d v want die keek ook al zo van heb jij ze allemaal op een rijtje
nou van 1 valumpje ga je toch niet zo doen, ja tochquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze gaf ook toe onder de valium en/of antidepressiva te zitten.
Het schilderij is geschilderd door haar vader.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat schilderij he, ja vind ik ook helemaal mooi
Ik begreep ook dat ze na een periode van angsten gisteren voor het eerst haar leven weer een beetje was gaan leven. Dat zal zeker een rol gespeeld hebben in haar gedrag, ik vond het een gênante vertoning.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou van 1 valumpje ga je toch niet zo doen, ja toch
Schofterig.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:38 schreef Toverheks het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)p_paul_de_leeuw.html
Verdachte personen, niet eens veroordeeldenquote:Nederland heeft met de Verenigde Staten een verdrag getekend over het uitwisselen van DNA-gegevens en vingerafdrukken van verdachte personen. De bedoeling is dat misdadigers hierdoor sneller worden opgespoord.
oh nog mooier, echt viel gelijk op vond het zo leuk staan boven de bankquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Het schilderij is geschilderd door haar vader.
heb er ook geen zwaaipoppetje of zoiets bij gepost.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Schofterig.
En ook helemaal niet grappig .
hahaha je hebt toch niet het hele flesjes in 1 keer leeggespoten he, wel zuinig aan doen hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:53 schreef Noek het volgende:
Nou, 35 euro en het haar glanst als een drol in de maneschijn.
Ik zag het ja, ik zweet nu al peentjes voor als ik de volgende banmelding moet doenquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:10 schreef Leandra het volgende:
OMG, Yvonne heeft ineens in de Sinterklaasspirit gevonden
O die ha'k gemistquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:53 schreef Noek het volgende:
Nou, 35 euro en het haar glanst als een drol in de maneschijn.
Het enige wat ze nu weten is dat het van een jonge vrouw is. Hoe lang zou een DNA onderzoek duren, heb eigenlijk geen idee?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:27 schreef Gert het volgende:
Nou... is er straks eindelijk "rust" voor die moeder?
http://www.telegraaf.nl/b(...)_vrouw__.html?p=25,1
Ik ben vooral benieuwd wat er gaat gebeuren met die databank vol vingerafdrukken die tegenwoordig verplicht genomen worden als je een nieuw paspoort wilt...quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Verdachte personen, niet eens veroordeelden. Schofterig, wat ik je brom.
John vd Heuvel zei bij Boulevard dat als ze een beetje doorwerken na een week wel klaar zouden zijn maar volgens mij zat hij uit z'n nek te kletsen en had hij ook geen idee.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Het enige wat ze nu weten is dat het van een jonge vrouw is. Hoe lang zou een DNA onderzoek duren, heb eigenlijk geen idee?
Dat ligt waarschijnlijk ook aan de DNA-gegevens die ze hier al (van onder andere haar moeder) hebben...quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Het enige wat ze nu weten is dat het van een jonge vrouw is. Hoe lang zou een DNA onderzoek duren, heb eigenlijk geen idee?
En de foutmarge bij afname, opslag en vergelijking van vingerafdrukken is hoger dan je zou verwachten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd wat er gaat gebeuren met die databank vol vingerafdrukken die tegenwoordig verplicht genomen worden als je een nieuw paspoort wilt...
Of vooral; hoelang het duurt voor justitie hier ook gebruik gaat maken van die gegevens, en die niet meer afgeschermd worden voor uitwisseling met de VS.
Ik las ergens ( weet even niet meer waar) dat het maanden kan gaan duren. Het is wel zo dat er een gave kies in die kaak zit. Dus misschien dat het via gebitsonderzoek sneller kan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
John vd Heuvel zei bij Boulevard dat als ze een beetje doorwerken na een week wel klaar zouden zijn maar volgens mij zat hij uit z'n nek te kletsen en had hij ook geen idee.
quote:De Telegraaf meldt dat volgens de politie vaststaat dat de onderkaak afkomstig is van een mens. Het is moeilijk om de ouderdom er van vast te stellen. De kaak bevat gebitsmateriaal, waaronder een gave kies. Daarmee zijn de resten bruikbaar voor DNA-onderzoek of een vergelijking met gebitsgegevens van Holloway.
Dat zei Peter R. gisteren ook bij P&W.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
John vd Heuvel zei bij Boulevard dat als ze een beetje doorwerken na een week wel klaar zouden zijn maar volgens mij zat hij uit z'n nek te kletsen en had hij ook geen idee.
O, misschien haal ik die twee wel door elkaar onder invloed van die gekke schrijfster die daar ook zat. Ik moet wat minder tv kijken, geloof ik.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat zei Peter R. gisteren ook bij P&W.
Net even de herhaling gekeken, maar het was inderdaad Peter R. de Vries.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, misschien haal ik die twee wel door elkaar onder invloed van die gekke schrijfster die daar ook zat. Ik moet wat minder tv kijken, geloof ik.
Nieuwe opdrachten binnen?quote:
Een vervroegde deadline en een hoop gepuzzel met heel veel info.quote:
Dat bedoel ikquote:
Je snuggie is nog niet geleverd?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:27 schreef Copycat het volgende:
Troost je: het romantische beeld dat ik had van mijn theemomentje strookt ook verre met de harde ongedouchte campingsmoking realiteit waarin ik onder de papieren ben bedolven en gewoon zwaar ge-outstaged word door een theepot.
maar wil wel haar boek lezen over die Vinixwijk, was wel leuk gisteren toen ze zat de brabbelen, de achtergrondbeelden van Osdorp en de bos en lommer.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:41 schreef spuitje het volgende:
[..]
Net even de herhaling gekeken, maar het was inderdaad Peter R. de Vries.
En die schrijfster is inderdaad een wazig mens, volgens mij had ze wel iets meer op dan 1 valiumpje
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:33 schreef Toverheks het volgende:
Peter r de vries zei gisteren bij P&W dat het binnen een week kan, die gegevens enzo van dat stuk kaakbot, zat ook nog een tand of kies in.
je zou 'ns wat minder nederig kunnen zijn..quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zei Noek ook al, moet eens leren alles terug te lezen.
Ja hallo, ze heeft een nieuwe theepot.....quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je zou 'ns wat minder nederig kunnen zijn..
waar zitten die smileys, oma?
wat een theekransjesgelul hier overigens, gatverdakke..
smileys oma; waar vind ik ze?
Echt? Wat voor kleur? Of is het een glazen exemplaar (dan de kleur van het handvat aub)quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hallo, ze heeft een nieuwe theepot.....
De theepot outstaged Cc, dan weet je toch wel genoeg!quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt? Wat voor kleur? Of is het een glazen exemplaar (dan de kleur van het handvat aub)
Als ik het goed heb onthouden is het een Bodum theepot met bijpassende kopjesquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:55 schreef mootie het volgende:
[..]
De theepot outstaged Cc, dan weet je toch wel genoeg!
Ik gok overigens op een mooie, redelijk strakke, glazen pot! Geen frutsels en frummels en kleurtjes en hartjes.
werd ook wel een keer tijd, die theemuts werd wat eenkennigquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:53 schreef mootie het volgende:
[..]
wat heb je gisteren uit je reet gegoocheld?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:00 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als ik het goed heb onthouden is het een Bodum theepot met bijpassende kopjes
Ik ben goed in gokken!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:03 schreef Copycat het volgende:
Dubbelwandige glazen van Bodum en de theepot doet ze na.
krijg jij ff heel gauw de vinketering met je omaquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je zou 'ns wat minder nederig kunnen zijn..
waar zitten die smileys, oma?
wat een theekransjesgelul hier overigens, gatverdakke..
smileys oma; waar vind ik ze?
Ja hallo, ik heb niet eens een nieuwe theepot, ik doe gewoon zakje paar keer op en neerquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Moet ik nu ook de bruine kasten van ikea gaan googelen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:23 schreef Gert het volgende:
Zo daar heeft herr Josef nicht von zurück!
* Team heks![]()
Maar wel bedankt voor de felicitaties hoor, WJ, dat dan weer wel.![]()
Het leven gaat hier z'n gangetje, en straks weer een Ikea kast in elkaar flanzen. Een bruine.
nee hoor, ik ben eigenlijk op jequote:Op vrijdag 19 november 2010 18:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
krijg jij ff heel gauw de vinketering met je oma![]()
beter dat je eerst eens alle2 je ogen open doet, kan je de smilies zo vinden opa![]()
het is me toch wat met die bejaarde van tegenwoordig
Hoeveel kasten heb jij nu eigenlijk? Slaap en eet je ook aan een kast?quote:
ben trots op je, helemaal alleen en zelf gevonden die smilies, ik zeg ga zo doorquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben eigenlijk op je![]()
**meisjes plagen prostaatmassage vragen**
jaja, het is me al gelukt met die smileys... goed he?
Niet goed, kan de theepot niet vindenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
werd ook wel een keer tijd, die theemuts werd wat eenkennig![]()
alles goed?![]()
gertje ook alles goed? long time no conversation..
nog gefeliciteerd, ouwe knar!
high! okee, mooi. is het een gangkast?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:23 schreef Gert het volgende:
Zo daar heeft herr Josef nicht von zurück!
* Team heks![]()
Maar wel bedankt voor de felicitaties hoor, WJ, dat dan weer wel.![]()
Het leven gaat hier z'n gangetje, en straks weer een Ikea kast in elkaar flanzen. Een bruine.
hi noek!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoeveel kasten heb jij nu eigenlijk? Slaap en eet je ook aan een kast?
Oh, WJ!
pietjuh!! da's lang terug, ouwe boef! hoe is ie?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lea, had jij vandaag een zwarte jas blauwe spijkerbroek en leren zwarte puntschoenen aan?
Ik zit je natuurlijk te fucken, ouwe. Ik wacht gewoon rustig op het venijn terwijl ik mijn nagels vijl, jeweettog.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi noek!!
meen je het (enthousiasme in je vlagvertoon)? of zit je me te fucken?![]()
dat mens loopt alleen maar in tuinpakken, al ver voor d'r zwangerschap..quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lea, had jij vandaag een zwarte jas blauwe spijkerbroek en leren zwarte puntschoenen aan?
haha, ik zat ook net te vijlen, m'n tanden, dat welquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zit je natuurlijk te fucken, ouwe. Ik wacht gewoon rustig op het venijn terwijl ik mijn nagels vijl, jeweettog.
wjquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:30 schreef willem-jozef het volgende:
pietjuh!! da's lang terug, ouwe boef! hoe is ie?
Bloedbad!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik zat ook net te vijlen, m'n tanden, dat wel
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:27 schreef mootie het volgende:
Niet goed, kan de theepot niet vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
mooi!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wj, helemaal prima, met jou dan? Waar zit je al die tijd, wat doe je
Twee nieuwe gekocht vorige week. Eentje waar de TV op kan en eentje waar een hoop kleren in kunnen. We flikkeren er ook weer twee weg hoor, dus je hoeft hier niet langs de kasten te slalommen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoeveel kasten heb jij nu eigenlijk? Slaap en eet je ook aan een kast?
Oh, WJ!
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu kan ik vannacht weer slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat moet nog.quote:
aah, goed idee zoiets! ik ga nog ff rennen maar moet eerst boodschappen doen. had laatst bij iemand zo'n potje knorrtst gegeten met kip en appel, paprika en yoghurt of zo...heb ik wel zin an. cheers.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat moet nog.
Het wordt gyros. Van KNORR!
Met een alcoholvrij biertje erbij want katers duren tegenwoordig een hele dag.
Zuip jij je nog weleens lam of hou je daar niet van?
mja, die vind ik dan weer iets te bitter.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net 2 bruine leffe gehaald, het is winter dus 't donkere bier mag weer.
kusje en tot snel!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:51 schreef willem-jozef het volgende:
ik peer um.
fijne avond en tot een volgende keer!
Ja ernstig, twitter staat er ook vol mee.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
zomg wat een zooitje op Utrecht CS
Ik lees het net. Gadver je zult er maar staan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
zomg wat een zooitje op Utrecht CS
De tag #lift wordt gebruikt om elkaar te helpenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:41 schreef remlof het volgende:
Ja ernstig, twitter staat er ook vol mee.
Nee, ik had vandaag een hang-op-de-bank-in-een-joggingbroek-dag.... ik heb heul geen schoenen aangehad.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
nouhou, ik dacht je gespot te hebbenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:06 schreef Leandra het volgende:
Nee, ik had vandaag een hang-op-de-bank-in-een-joggingbroek-dag.... ik heb heul geen schoenen aangehad.
Oh, en ik heb geen zwarte jas
Ik ben ondertussen wel zo zwanger dat ik wel heel erg waggel... en als ik losloop dan heb ik meestal die rode bodywarmer van de foto in m'n fobo aanquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
nouhou, ik dacht je gespot te hebben
Ik heb geen echte favoriet....Eva is er al uitquote:
Ze was niet zo goed als Anne, die rockte echt. Maar ze gaat door heurquote:
mwah, het hele eerste blok kon me niet echt boeien. Toen kwam Anne, en toen werd ik fanquote:
quote:
kweenie wat er is maar ik begrijp uit de berichten dat er iets aan de hand is. Sterkte met wat er ook is.quote:
Kim, was toch die 3e op de piano. Iedereen noemt haar zo'n lekker wijf, ik vind 't niks.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:48 schreef Noek het volgende:
Piet, je moet Kim wel even weer kijken hoor.
Ja nee, ik ga niet naar het live topic.
het is geen lekker wijf maar ze kan wel zingen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kim, was toch die 3e op de piano. Iedereen noemt haar zo'n lekker wijf, ik vind 't niks.
klopt, en Peter zit in Team Hansquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:53 schreef HiDiHo het volgende:
7 december ben ik te zien in 'Beat de Mol'. Samen met Hans Klok nemen wij het op tegen Johnny! Of de opdracht lukt...? See it yourself
RT Peter Nuninga
Bijna iedereen zal wel iemand kennen die in geval van nood met de auto langs kan komen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is nu al zeker dat er de hele avond geen trein meer rijdt, je zal er maar staan.
Jep, om Ian te quoten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, om Ian te quoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Mijn eerste reactie was "is het een man of een vrouw?" maar dat was niet op basis van de stem, alleen op het uiterlijk (en forse handen).quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kim, was toch die 3e op de piano. Iedereen noemt haar zo'n lekker wijf, ik vind 't niks.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, om Ian te quoten.Gebruik je nou vermeende quotes van andere users onder een spoilertag om te kunnen schelden?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pietje toch, wat is dat toch met jou deze week?? Ongesteld? Heb je je rode armbandje wel om?!![]()
quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:35 schreef Toverheks het volgende:
fijne avond nog hier en voor strak slaap lekker
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:45 schreef Noek het volgende:
[..]
kweenie wat er is maar ik begrijp uit de berichten dat er iets aan de hand is. Sterkte met wat er ook is.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:46 schreef Laysa het volgende:
Sorry ik kan Fann niet pmen...en nu maak ik iedereen in de war geloof ik...is niet de bedoeling
Truste Lays !quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:43 schreef Laysa het volgende:
Ik duikel zo mn bedje in denk ik...morgen weer een dag![]()
Echt waar heh ...quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:12 schreef Marrije het volgende:
Een variant op de rode broek: Rode armband voor menstruerende werknemers
dat gevoel ken ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:42 schreef anufri het volgende:
heb dus geeeeeeeeeeeeeeeen idee waar het over gaat
dan heb je er overheen gelezenquote:
Daar ging het in het armbandjestopic ook al over...quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:53 schreef Copycat het volgende:
Metropolis had gisteren een leuke menstruatie-uitzending. Behalve dan de kunstenares, die was wat viezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |