Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 19 november 2010 04:17 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik heb het idee dat het zich sowieso wel loont om meerdere malen per debat de aandacht te richten op de borsten van Femke. Niet zozeer om haar borstomvang, maar idd om haar mogelijk stijve tepels.
Nee, naquote:Op vrijdag 19 november 2010 04:17 schreef Stokstaart het volgende:
Remlof een vraagje aan jou . Vlos jij graag tijdens het beffen ?
Ik denk dat dat nog wel behoorlijk mee valt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 04:25 schreef Stokstaart het volgende:
Dan adviseer ik u niet op Femke Halsema geilen . Het lijkt mij dat ze een snor heeft hangen waar Chiel Montagne jaloers op zou worden .
jamjamquote:Op vrijdag 19 november 2010 05:14 schreef Lo-Fi het volgende:
Geen Femke, maar gewoon 1 plaatje omdat het kan:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:54 schreef Hyman het volgende:
En als het die Fleur Agema was, remlof? had je het dan nog steeds?
Of je let niet op, of je bent wereldvreemd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:08 schreef -VoorDePoes- het volgende:
Moet het per se over de tepels van Halsema gaan?
Zo nee... Ik erken maar 1 paar tietjes in deze wereld
Nou ja, als iemand het over tepels wil hebben in het algemeen dan verbaast het me dat een soepkip als Halsema (waar ik op gestemd heb, begrijp me niet verkeerd) als voorbeeld wordt genomen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:46 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Of je let niet op, of je bent wereldvreemd.
Ik vind het wel vermakelijk om ernaar te kijken hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:08 schreef -VoorDePoes- het volgende:
Moet het per se over de tepels van Halsema gaan?
Zo nee... Ik erken maar 1 paar tietjes in deze wereld
Sjezus.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:08 schreef -VoorDePoes- het volgende:
Ik erken maar 1 paar tietjes in deze wereld
In de playboy ermee dan....quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:03 schreef yvonne het volgende:
Eigenlijk Remlof zeg je in deze post dat je op halsema geilt.
Het is ook echt een boomknuffelaar in hart en nierenquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:03 schreef yvonne het volgende:
Eigenlijk Remlof zeg je in deze post dat je op halsema geilt.
Ja,maar toen je Femke zei kreeg ik rare visioenen voor mij alsof zij het voorbeeld van erotische fantasieen is.quote:Op vrijdag 19 november 2010 03:38 schreef remlof het volgende:
Ik word daar zo geil van hè?
Zat ik vanavond het Tweede Kamer debat over de zogenaamde 17 hervormingen van Rutte te kijken, komt daar opeens Femke Halsema in beeld. Op zich al niet onaardig om naar te kijken maar ik zag heer tepel door haar blousje priemen. En dan ben ik meteen afgeleid.
Herkennen jullie dit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |