quote:Op donderdag 18 november 2010 16:32 schreef CarOnline het volgende:
Shit, heel mn post weg!
Ik begin even overnieuw Heks!
Nog 2 minuten!
waarom geen kenteken met FOKquote:Op donderdag 18 november 2010 16:33 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat ik een volgende auto maar gewoon op kenteken ga uitzoeken....![]()
KLB lijkt me wel wat, en anders dan wacht ik nog even tot er een auto met RLS in het kenteken tweedehands te koop is.
En misschien tussendoor iets met GTS ofzo, en dan altijd heel rustig rijden
Omdat die er niet is, er worden geen klinkers gebruikt in NL kentekensquote:
oke, ja heb er echt de balle verstand niet van, dat blijkt maar weer.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat die er niet is, er worden geen klinkers gebruikt in NL kentekens
Ach geeft niet, ik ben er ook een beetje "apart" mee hoor... ik kan aan een kenteken over het algemeen zien hoe oud een auto isquote:Op donderdag 18 november 2010 16:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ja heb er echt de balle verstand niet van, dat blijkt maar weer.
en we hebben dezelfde lamp hangen jij boven je salontafel en ik in de keuken.quote:
dank je Caro voor je foto`s heel leuk.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:41 schreef CarOnline het volgende:
Ik was dat blauwe een beetje zat, en dit is veel warmerderder
Een auto met een blauw kenteken lijkt mij juist wel watquote:Op donderdag 18 november 2010 16:41 schreef CarOnline het volgende:
Ik was dat blauwe een beetje zat, en dit is veel warmerderder
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:33 schreef Leandra het volgende:
En misschien tussendoor iets met GTST ofzo,
Nah, das mijn serie niet... daarbij vind ik het qua nummerbord te dicht bij m'n huidige zitten, en dus qua leeftijd van auto.quote:
Nee vandaag had ik mijn best gedaan met meehelpen! Ik zei dus mijn best, ik zei niet dat het nuttig was! Maar mijn tijd zit erop! Vanaf nu hoef ik alleen nog maar te delegeren!quote:Op donderdag 18 november 2010 17:47 schreef Leandra het volgende:
Dat heet toch "delegeren"?!
Geen wonder dat het vermoeiend is, over het algemeen is dat een functie op niveau
Geloof me het was geen delegerenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:47 schreef Leandra het volgende:
Dat heet toch "delegeren"?!
Geen wonder dat het vermoeiend is, over het algemeen is dat een functie op niveau
tanja nijmeijer op de wereldomroep is een link van laatste interviewquote:Op donderdag 18 november 2010 17:16 schreef Anniebab het volgende:
Heuh Toverheks welke Tanja bedoel jij eik in t vorige topic?????![]()
Volgens mij ben je in de war met een ander....![]()
quote:Op donderdag 18 november 2010 18:08 schreef Laysa het volgende:
Caro....ik vind je woonkamer mooi![]()
En ik heb vandaag 2 slaapkamers en een stuk keuken gewit...nu hoeven er alleen nog maar de wanden die een andere kleur krijgen gedaan worden...dat zijn 3 muurtjes nog...jeeejjjjjjj bijna klaar met verven
Hij beheerst het subtiele delegeren dus nog niet zo?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geloof me het was geen delegeren
Dat is ze ook! Ik ben meer een kunstschilder voor de vileine details!quote:
Ik beheers niets, dat is mijn probleem!quote:Op donderdag 18 november 2010 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij beheerst het subtiele delegeren dus nog niet zo?
Wel fijn dat het allemaal zo opschiet, zo te lezen wordt er keihard gewerkt door jullie, hou je jezelf en je grenzen een beetje in de gaten?![]()
Ik gooi die verf zo op de muurquote:
Morgen heb ik een verplichte rustdag...ik had het liever afgemaakt maar ben ook afhankelijk van derdenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij beheerst het subtiele delegeren dus nog niet zo?
Wel fijn dat het allemaal zo opschiet, zo te lezen wordt er keihard gewerkt door jullie, hou je jezelf en je grenzen een beetje in de gaten?![]()
Verstandigquote:Op donderdag 18 november 2010 18:35 schreef Laysa het volgende:
Morgen heb ik een verplichte rustdag...ik had het liever afgemaakt maar ben ook afhankelijk van derden
Net een klein kind is ze soms! Rustig aan doen, voorzichtig! Maar neen! Gewoon doen waar ze zin in heeft!quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Net een klein kind is ze soms! Rustig aan doen, voorzichtig! Maar neen! Gewoon doen waar ze zin in heeft!
Dat zal voor anderen in dit topic ook echt niet herkenbaar zijnquote:Op donderdag 18 november 2010 20:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Net een klein kind is ze soms! Rustig aan doen, voorzichtig! Maar neen! Gewoon doen waar ze zin in heeft!
Ik snap dergelijke sujetten nooit!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal voor anderen in dit topic ook echt niet herkenbaar zijn![]()
mannren snappen het gewoon nietquote:Op donderdag 18 november 2010 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal voor anderen in dit topic ook echt niet herkenbaar zijn![]()
ja maar dit is een moet....als het huis klaar is ga ik weer op mn reet zittenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou als ik zo lees wat jij allemaal doet, word al moe als ik er aan denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |