quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Die baggerquote:
op de kou na is het heerlijkquote:Op donderdag 18 november 2010 14:31 schreef Ladylike het volgende:
wat een raar weer ineens
Het was zo mooi zonnig...
Als de kleine thuis is gaan we wandelen
Zonder hond, die is gisteren tijdens een wandeling gewond geraakt en mag nu een paar dagen niet wandelen
quote:Op donderdag 18 november 2010 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Moeten die caafjes nou standaard in de OP ja?Lijkt me wat overdreven
ik ben blij dat jij het zegt anders ben ik weer de zeikerdquote:Op donderdag 18 november 2010 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
op kou kun je je kleden, regen is erger (al gingen we toen ook nog, dan maar met regenpak)quote:
hoe is dat gebeurt?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:31 schreef Ladylike het volgende:
wat een raar weer ineens
Het was zo mooi zonnig...
Als de kleine thuis is gaan we wandelen
Zonder hond, die is gisteren tijdens een wandeling gewond geraakt en mag nu een paar dagen niet wandelen
succes sportautoquote:
suck7quote:
ik loop idd lekker met een muts (kale kop dus moet) en dunne thermo handschoenen en een dikke winterjasquote:Op donderdag 18 november 2010 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
op kou kun je je kleden, regen is erger (al gingen we toen ook nog, dan maar met regenpak)
Maar we gaan ook de grotten in, daar is het sowieso altijd een constante temperatuur (en nu warmer dan buiten)
Dat moet jij doen, wikibaasquote:Op donderdag 18 november 2010 14:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar dat komt omdat niemand de OP ververst
wrs door een stuk vuursteen, dat ligt daar enorm veel...quote:Op donderdag 18 november 2010 14:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe is dat gebeurt?
onze ben hebben ze gisteren 7 tanden/kiezen getrokken
Friemelquote:
Was het maar kut, dan was het nog watquote:Op donderdag 18 november 2010 14:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja het is en blijft een kutprogramma
Ben best wel een beetje jaloers nuquote:Op donderdag 18 november 2010 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar we gaan ook de grotten in, daar is het sowieso altijd een constante temperatuur (en nu warmer dan buiten)
Sommigen kunnen beter met een programma omgaan dan met een kutquote:Op donderdag 18 november 2010 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan was het nog wat.
Neequote:Op donderdag 18 november 2010 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
mooi excuus om tegen biekske te zeggen dat jullie eens naar Maastricht moetenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ben best wel een beetje jaloers nu![]()
Die hebben we hier niet namelijk
waarom dat doen, de open nieuw topic knop is hemelsquote:Op donderdag 18 november 2010 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mooi excuus om tegen biekske te zeggen dat jullie eens naar Maastricht moeten
(ik ga officieel de belgische grotten in)
kutquote:Op donderdag 18 november 2010 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan was het nog wat.
GF doet zijn wiki-ding primaquote:
Amen.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
je loopt stage en post hier nog zoveel![]()
prepare to fail![]()
Het meest veelzijdige stukje vlees...quote:
en dus de link naar het oude deel er ook niet in staat?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:45 schreef MPG het volgende:
[..]
GF doet zijn wiki-ding prima![]()
.
De meeste TSsen zijn alleen lui en drukken op "open nieuw deel", waardoor de OP letterlijk uit het topic gekopieerd wordt ipv uit de wiki.
kijk nogs een speciaal voor jou aangepastquote:Op donderdag 18 november 2010 14:45 schreef MPG het volgende:
[..]
.
De meeste TSsen zijn alleen lui en drukken op "open nieuw deel", waardoor de OP letterlijk uit het topic gekopieerd wordt ipv uit de wiki.
dat doe ik ook altijdquote:Op donderdag 18 november 2010 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dus de link naar het oude deel er ook niet in staat?
quote:Op donderdag 18 november 2010 14:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom dat doen, de open nieuw topic knop is hemels
als een topic vol is, en je doet F5 verschijnt er bij het invoervenster een link: open nieuw deel,quote:
Zal het doorgevenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mooi excuus om tegen biekske te zeggen dat jullie eens naar Maastricht moeten
(ik ga officieel de belgische grotten in)
mij, maar dat bedoel je wrs nietquote:
ja, vroeger kon je zo doorlopen van Fort St. Pieter naar Plateau Caestert, nu gaat het niet meer dus moet je kiezen welke je inloopt...quote:Op donderdag 18 november 2010 14:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zal het doorgeven![]()
Belgische grotten
Weet ik.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als een topic vol is, en je doet F5 verschijnt er bij het invoervenster een link: open nieuw deel,
Dan hoef je alleen de TT maar aan te passen
Dat zowiezoquote:Op donderdag 18 november 2010 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mij, maar dat bedoel je wrs niet
Delegeren.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:45 schreef MPG het volgende:
[..]
.
nee hoor ik reageerde inhoudelijkquote:Op donderdag 18 november 2010 14:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar Pezu reageerde op een heel andere post, en daarom snapte ik het niet
ik heb Altzheimer light denk ik
zie je, dat snap ik dus nietquote:Op donderdag 18 november 2010 14:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor ik reageerde inhoudelijk
je quotte mij, maar bedoelde wrs MPGquote:Op donderdag 18 november 2010 14:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor ik reageerde inhoudelijk
ik lees terug en er klopt iets niet, ik 100% ll niet gequote toch staat haar quote in die post, ik quote de post erboven.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zie je, dat snap ik dus niet
terug blaffenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:54 schreef Symphonic het volgende:
Er ligt een Teckel vor mijn raam te blaffen
Persies.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dus de link naar het oude deel er ook niet in staat?
WOW, zit dat hele netwerk daar onder de grondquote:Op donderdag 18 november 2010 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
@ Friemel:
http://www.caestert.nl/maps/pietersberg/
dat is de complete berg (waar je nu dus niet meer helemaal tot beneden kunt lopen door instortingen en afgravingen)
Seksmaniak!quote:Op donderdag 18 november 2010 14:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
terug blaffen![]()
btw eerst las ik beffen_!
nee het was geen befteckelquote:Op donderdag 18 november 2010 14:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
terug blaffen![]()
btw eerst las ik beffen_!
Vroeger was dat ongeveer 400 km. nu kun je niet meer helemaal doorheen, er is een groot gedeelte afgegraven door de ENCI , waardoor er nog "maar" ongeveer 150-200 km over is.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
WOW, zit dat hele netwerk daar onder de grond![]()
[ afbeelding ]zullen we een keertje samen gaan ?
wantquote:Op donderdag 18 november 2010 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vroeger was dat ongeveer 400 km. nu kun je niet meer helemaal doorheen, er is een groot gedeelte afgegraven door de ENCI , waardoor er nog "maar" ongeveer 150-200 km over is.
maar je mag zeker een keertje met ons mee wandelen
richting Gulpen en Valkenburg zijn er ook nog, aan groeves geen gebrek..
note aan iedereen die het leest: NOOIT ALLEEN DE GROTTEN INGAAN!!!
jij hebt zeker geen stoeprand voor je raam, anders was hij wel blijven hakenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:54 schreef Symphonic het volgende:
Er ligt een Teckel vor mijn raam te blaffen
ik heb ramane van vloer tot plafond.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
jij hebt zeker geen stoeprand voor je raam, anders was hij wel blijven haken
kom je nu weer pfffffffffffffffffffffffff doen en dan nisk meer zeggenquote:
Suikerbeeb!quote:
mja niet heel handig van die organisatiequote:Op donderdag 18 november 2010 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
http://www.hetkeerpunt.in(...)tste-nieuws&Itemid=1
dan valt het mee als het wel goed gaatquote:Op donderdag 18 november 2010 15:05 schreef Flippiee het volgende:
Waarom moet ik voorbereid zijn om te falen
Oh dat is wel positiefquote:Op donderdag 18 november 2010 15:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan valt het mee als het wel goed gaat
quote:
ik eet er goed vanquote:Op donderdag 18 november 2010 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Suikerbeeb!
Wokkeltje bellen, die is ICT-meneer![]()
EN wat las ik, was je wezen lunchen in de bananenbar?
Ll, vrouwtjequote:Op donderdag 18 november 2010 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
http://www.hetkeerpunt.in(...)tste-nieuws&Itemid=1
zelfs ervaren lopers verdwalen nog...
je kent me tochquote:
als ze slapenquote:
XDquote:
Ik moest ooit eens op een baby oppassen en die werd om 11 uur wakker van de honger. Ik in paniek want ik had nog nooit een kind de fles gegevenquote:
ja dat zuigtquote:Op donderdag 18 november 2010 15:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moest ooit eens op een baby oppassen en die werd om 11 uur wakker van de honger. Ik in paniek want ik had nog nooit een kind de fles gegeven
ja dat is ook wel erg leuk jaquote:Op donderdag 18 november 2010 15:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
Nee, die van mn vriendin is echt een poepie. 4 maanden, begint nu wat te lachen en praten enzoGeweldig.
Theequote:Op donderdag 18 november 2010 15:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat zuigt![]()
[..]
ja dat is ook wel erg leuk ja![]()
wie wil er thee![]()
* PeZu heeft net een grote pot winternacht betovering thee gemaakt
Oeh lekkol,quote:Op donderdag 18 november 2010 15:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat zuigt![]()
[..]
ja dat is ook wel erg leuk ja![]()
wie wil er thee![]()
* PeZu heeft net een grote pot winternacht betovering thee gemaakt
Oeh nicequote:Op donderdag 18 november 2010 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb huge pickwick glazen
kom je theetje doen
jaquote:Op donderdag 18 november 2010 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met nieuwe bril???
ik heb trouwens zin om weer eens lekker te gaan stappen
zo nu en dan een lekker theetjequote:
vingerplant?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:35 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben lief voor mezelf, plantje gekocht
Andere keertje als het uitkomtquote:Op donderdag 18 november 2010 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is alleen een beetje druk vandaag dus dat wil ik je niet aandoen
Merciquote:
ja die zie je tochquote:Op donderdag 18 november 2010 15:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Andere keertje als het uitkomt
[..]
MerciEn je nieuwe bril
?
ah want een organisatie zorgt dat je alleen de grot ingaat ...quote:Op donderdag 18 november 2010 15:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja niet heel handig van die organisatie
jaquote:Op donderdag 18 november 2010 15:04 schreef PeZu het volgende:
kom je nu weer pfffffffffffffffffffffffff doen en dan nisk meer zeggen
Vrienden kun je niet kopenquote:Op donderdag 18 november 2010 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
zouden in V&A ook vrienden te koop hebben ?
Kerststerquote:Op donderdag 18 november 2010 15:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja![]()
[..]
zo nu en dan een lekker theetje![]()
[..]
vingerplant?
betere begeleiding voor die jongens had op zijn plaats geweest wellicht, je sterft niet zomaar als je verdwaalt raakt in die grotten dan ben je al even weg, raar dat niemand dat op zo'n internaat in de gaten heeftquote:Op donderdag 18 november 2010 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ah want een organisatie zorgt dat je alleen de grot ingaat ...
de organisatie is het probleem niet, iemand die niet weet waar ie loopt is het probleem.
Of weet jij 150 km in het pikkedonker, door allemaal gangen de uitweg te vinden?
maar goed, ik ga lekker lopen
ok succes ermee hehquote:
Hoezo dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
zouden in V&A ook vrienden te koop hebben ?
Dat mag hier gewoonquote:Op donderdag 18 november 2010 15:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihihih we hebben over thee in een KSC
Ik ben gewoon toe aan mijn shot caffeïne...quote:
SUIKERBEEEB!quote:
btw in thee zit ook caffeine, ongeveer de helft van wat er in een kopje koffie zitquote:Op donderdag 18 november 2010 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat mag hier gewoon.
Alleen drik ik zelf liever koffie
[..]
Ik ben gewoon toe aan mijn shot caffeïne...
En tjek de naam van die smiley...
Niet in groene thee of rooibosthee. Maargoed, die vind ik sowieso niet te zuipenquote:Op donderdag 18 november 2010 15:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
btw in thee zit ook caffeine, ongeveer de helft van wat er in een kopje koffie zit
wok en ik hebben een hotlinequote:Op donderdag 18 november 2010 15:46 schreef MPG het volgende:
SUIKERBEEEB!
Hajjenougeziendajjevoorcomputroublesmetwokkiemoetbellen?
Endattikvroegofjeindebananenbarwasgeweestmetlunch?
Ik net waar ik zin in heb, vandaag thee. Morgen gaat er in een uur tijd 3 bakkies koffie doorheen. Doe ik alleen op vrijdagquote:Op donderdag 18 november 2010 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat mag hier gewoon.
[..]
Jaja, een hete lijn zekerquote:Op donderdag 18 november 2010 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wok en ik hebben een hotline![]()
![]()
bananenbar was leuk![]()
je ziet eruit als een knuffelbeerquote:Op donderdag 18 november 2010 15:44 schreef PeZu het volgende:
betere bril pic![]()
[ afbeelding ]
ja ik haat foto's
GA je toch met ons stappenquote:Op donderdag 18 november 2010 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou das kut...
kan ik ook niet stappen
quote:Op donderdag 18 november 2010 15:49 schreef MPG het volgende:
[..]
GA je toch met ons stappen.
Met de KSC naar de bananenbar.
Drie maarquote:Op donderdag 18 november 2010 15:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik net waar ik zin in heb, vandaag thee. Morgen gaat er in een uur tijd 3 bakkies koffie doorheen. Doe ik alleen op vrijdag
Ja. In Amsterdamquote:
wil je mij hebben?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou das kut...
kan ik ook niet stappen
heequote:
Ik wil wel met je meequote:Op donderdag 18 november 2010 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou das kut...
kan ik ook niet stappen
Wat een vraag.quote:
Mooie puilende kledingkast heb jequote:Op donderdag 18 november 2010 15:44 schreef PeZu het volgende:
betere bril pic![]()
[ afbeelding ]
ja ik haat foto's
Naam?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat mag hier gewoon.
[..]
quote:Op donderdag 18 november 2010 15:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
btw in thee zit ook caffeine, ongeveer de helft van wat er in een kopje koffie zit
Bestandsnaam, van het plaatje:quote:Op donderdag 18 november 2010 15:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooie puilende kledingkast heb je![]()
[..]
Naam?![]()
[..]
mijn vacht is eraf geknuffeldquote:Op donderdag 18 november 2010 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je ziet eruit als een knuffelbeer
ja rommelkamerquote:Op donderdag 18 november 2010 15:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooie puilende kledingkast heb je![]()
[..]
Naam?![]()
[..]
Dat dronken kunnen we ook volgend weekend wel regelenquote:Op donderdag 18 november 2010 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weer eens ouderwets stappen en dronken worden
Dan moet ik veel te vroeg op, en als ik meer drink in een uur tijd, ga ik heel druk wordenquote:Op donderdag 18 november 2010 15:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Drie maar?
Mijn record staat op anderhalve kan in een middag...
Daar hoor ik toffe verhalen overquote:
Wij willen daar een keer naartoe gaan met de vriendengroep. Alleen hebben we er eentje bij die daar te braaf voor isquote:Op donderdag 18 november 2010 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan moet ik veel te vroeg op, en als ik meer drink in een uur tijd, ga ik heel druk worden
[..]
Daar hoor ik toffe verhalen over
Oh, die. Ik dachtquote:Op donderdag 18 november 2010 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Bestandsnaam, van het plaatje:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 november 2010 15:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn vacht is eraf geknuffeld![]()
brr koud
[..]
ja rommelkamer
die bekerquote:Op donderdag 18 november 2010 15:44 schreef PeZu het volgende:
betere bril pic![]()
[ afbeelding ]
ja ik haat foto's
quote:Op donderdag 18 november 2010 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wok en ik hebben een hotline![]()
![]()
bananenbar was leuk![]()
plus was pvouwen vind ik echt een kut werk dus ik doe het nooit goedquote:
Die weet dan niet waar die kijken moet zekerquote:Op donderdag 18 november 2010 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij willen daar een keer naartoe gaan met de vriendengroep. Alleen hebben we er eentje bij die daar te braaf voor is. Die durft niet
.
wat is daarmee?quote:
Ahquote:Op donderdag 18 november 2010 15:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
plus was pvouwen vind ik echt een kut werk dus ik doe het nooit goed![]()
als ik het al doe de rest hangt op het was rek of hangt
ja echt onnozele bezigheid dus ik weiger hetquote:
ooh onnomnomnomquote:
Jaquote:Op donderdag 18 november 2010 15:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die weet dan niet waar die kijken moet zeker
ja, wat danquote:
neequote:
haha van eng naar knuffelen wat kan het toch verkeren in het leven hehquote:
bekerenquote:Op donderdag 18 november 2010 16:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee![]()
haha van eng naar knuffelen wat kan het toch verkeren in het leven heh
Omdat jij zei dat je alleen maar aan mini meets deedquote:Op donderdag 18 november 2010 16:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee![]()
[..]
haha van eng naar knuffelen wat kan het toch verkeren in het leven heh
quote:Op donderdag 18 november 2010 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja![]()
.
Die voelde zich ook totaal niet op zijn gemak toen we op vakantie in Sölden per ongeluk in de plaatselijke stripteasebar beland waren.
nee verkeren betekent ook in het tegendeel omslaanquote:
kan ook betekenen waar ik het voor gebruiktquote:Op donderdag 18 november 2010 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
verkeren is deel nemen aan het verkeer
of met elkaar verkeren omgaan enzow
pff wrom
ik ben veelste moe
Niet toevallig daar een raam open staan en dat de lucht van buiten komt?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ik rook in eens fiklucht...das niet best
maar weet nie waar het vandaan komt
alleen mijn wasmachine staat aan en de laptop
en het kwam uit de keuken
nee ik ging al buiten ruikenquote:Op donderdag 18 november 2010 16:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet toevallig daar een raam open staan en dat de lucht van buiten komt?
dat moet je toch afleren wokquote:Op donderdag 18 november 2010 16:14 schreef wel.o.k het volgende:
noes, weer te laat voor operatie stofwolk![]()
begint een gewoonte te worden
ach, ik ben nog altijd vroeger dan gisterenquote:Op donderdag 18 november 2010 16:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moet je toch afleren wok
Lolquote:Op donderdag 18 november 2010 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee ik ging al buiten ruiken![]()
Kijk je wel uitquote:Op donderdag 18 november 2010 16:14 schreef wel.o.k het volgende:
noes, weer te laat voor operatie stofwolk![]()
begint een gewoonte te worden
Een wattes?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:11 schreef Muck het volgende:
Lekker zo'n leaselabrador! Hele warme voetjes nu
WOK bellen, die kan dat fixenquote:
ik ben eigenlijk wel blij hoor dat ie stuk gaatquote:
er zit een stijgende lijn inquote:Op donderdag 18 november 2010 16:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach, ik ben nog altijd vroeger dan gisteren
pluizenfilter even nakijken danquote:Op donderdag 18 november 2010 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk wel blij hoor dat ie stuk gaat
Het is een kleintje met zo'n 4 kilo trommel ofzo, met droogfunctie (want dat was 10 jaar geleden makkelijk op mijn 1kamerflatje)
Aiquote:
Een leaselabradorquote:
en nog stijl ook, gisteren was ik pas 23:00 thuisquote:Op donderdag 18 november 2010 16:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zit een stijgende lijn in
wat kost dat nou per dagquote:Op donderdag 18 november 2010 16:11 schreef Muck het volgende:
Lekker zo'n leaselabrador! Hele warme voetjes nu
Ooooooooooooooooooow, de kielf!quote:Op donderdag 18 november 2010 16:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Ai
[..]
Een leaselabrador
Je kent hem wel, Trouble
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en nog stijl ook, gisteren was ik pas 23:00 thuis
wat een tijdquote:Op donderdag 18 november 2010 16:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en nog stijl ook, gisteren was ik pas 23:00 thuis
Ook nog een foto dat die weer in elkaar zitquote:Op donderdag 18 november 2010 16:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een lam handje van het aaien en een berg koekjesquote:Op donderdag 18 november 2010 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat kost dat nou per dag
Hij wordt grijsquote:Op donderdag 18 november 2010 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooow, de kielf!
Zeg dat dan.
maar er zit wel een droger functie opquote:
dat valt dan nog meequote:Op donderdag 18 november 2010 16:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Een lam handje van het aaien en een berg koekjes
huh?quote:
Ja, daarvoor krijg je een wandelingetje op zijn tijd, warme voeten en vrolijk geknor van onder de tafel terugquote:
eeeej doe eens kijkenquote:
Kruipt deze niet op schoot?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, daarvoor krijg je een wandelingetje op zijn tijd, warme voeten en vrolijk geknor van onder de tafel terug
Hoelang nog dan?quote:
dat is liefquote:Op donderdag 18 november 2010 16:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, daarvoor krijg je een wandelingetje op zijn tijd, warme voeten en vrolijk geknor van onder de tafel terug
waarvoor?quote:
waar zou die moeten zitten dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
huh?
die zit er normaal gezien wel op
Godzijdank niet!quote:Op donderdag 18 november 2010 16:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kruipt deze niet op schoot?![]()
[..]
Uhuh!quote:
meestal zit een klein vakje met daar achter een bakje onder de trommel aan de voorkantquote:Op donderdag 18 november 2010 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waar zou die moeten zitten dan?
meestal aan de voorkant helemaal onderaan vaak zit er een klepje voor.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waar zou die moeten zitten dan?
Hoezo Godzijdank niet? is fijn hoorquote:
Dan kan je het ook goed met de onze vindenquote:[..]
Uhuh!
Ik houd eigenlijk niet zo van honden, maar deze mag ik wel.
Hij likt niet aan mijn handen of gezicht, kwijlt me niet onder en kan rustig gaan liggen.
Oh, en met mijn tenen over zijn buik kriebelen vindt 'ie alleen maar leuk
quote:
Vraaaariquote:
Het is een labrador, en nog een beetje dik ookquote:Op donderdag 18 november 2010 16:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo Godzijdank niet? is fijn hoor
quote:[..]
Dan kan je het ook goed met de onze vinden
Wij hebben hier een Duitse herder die iets te groot is, wel lekker warm op schootquote:Op donderdag 18 november 2010 16:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Vraaaari
[..]
Het is een labrador, en nog een beetje dik ook
Ik breek doormidden als ie op schoot springt![]()
Is zo heerlijk rustig, alleen zijn voer is heilig bij hem(lijkt wel fam van mijquote:[..]
ahquote:Op donderdag 18 november 2010 16:34 schreef Muck het volgende:
Kijk eens wat er door de bus lag vandaag
[ afbeelding ]
was je weg danquote:Op donderdag 18 november 2010 16:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Toch nog iemand die me opmerkt
Stagegesprek goed gegaan?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Toch nog iemand die me opmerkt
Mooooooooooooooominquote:Op donderdag 18 november 2010 16:34 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo van de honden op schootquote:Op donderdag 18 november 2010 16:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wij hebben hier een Duitse herder die iets te groot is, wel lekker warm op schoot![]()
[..]
Is zo heerlijk rustig, alleen zijn voer is heilig bij hem(lijkt wel fam van mij)
dat is liefquote:Op donderdag 18 november 2010 16:34 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
een Sint Bernard wil je ook niet op je schootquote:Op donderdag 18 november 2010 16:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de honden op schoot
De St. Bernhards van mijn oude werk vond ik ook tof trouwens.
Behalve als ze me in hun enthousiasme weer eens ondersteboven liepen
Past mooi bij mijn iconquote:
Jaaaaaaquote:
Jaquote:
Leg dat die twee sint-bernards even uitquote:Op donderdag 18 november 2010 16:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een Sint Bernard wil je ook niet op je schoot
quote:
Absoluut niet!quote:Op donderdag 18 november 2010 16:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een Sint Bernard wil je ook niet op je schoot
Jaaaaaquote:
Het is er tegenwoordig nog maar 1quote:Op donderdag 18 november 2010 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Leg dat die twee sint-bernards even uit.
bekendequote:Op donderdag 18 november 2010 16:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Heehoi mensen!
duits ging beter dan ik had verwacht, maar niet super
Was het maar zo'n feest. Zaterdag, rond een uur of 5 in de middag, als t ff mee zit...quote:
Van Jamie in kookrevolutie. Ik zal 'm een keer overtypen en posten!quote:
mijn bull terriers kreeg ik dat nog niet eens uitgelegdquote:Op donderdag 18 november 2010 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Leg dat die twee sint-bernards even uit.
Zo'n eetje wil ik er later ook nog hebbenquote:Op donderdag 18 november 2010 16:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de honden op schoot
De St. Bernhards van mijn oude werk vond ik ook tof trouwens.
Behalve als ze me in hun enthousiasme weer eens ondersteboven liepen
Echt nietquote:
misschienquote:Op donderdag 18 november 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bekende
wel een voldoende?
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Zondagochtend, rond een uur of 5 in de middag, als t ff mee zit...
Mooi zoquote:Op donderdag 18 november 2010 16:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Even afwachten tot dinsdag dan bellen ze me.
raaaaarquote:
Ah, het betere gooi en smijt werkquote:Op donderdag 18 november 2010 16:40 schreef Trevland het volgende:
Ben maar eens eten want straks judo
Zo schattig als ze klein zijnquote:Op donderdag 18 november 2010 16:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo'n eetje wil ik er later ook nog hebben![]()
ik ga maar eens lunchenquote:Op donderdag 18 november 2010 16:40 schreef Trevland het volgende:
Ben maar eens eten[ afbeelding ] want straks judo
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah, het betere gooi en smijt werk
Ik hou van grote hondenquote:Op donderdag 18 november 2010 16:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Zo schattig als ze klein zijn
En als ze groot zijn (héél groot) vergeten ze weleens dat ze zo enorm zijn
één van de twee ging ook regelmatig op het kelderluik liggen als ik aan het werk was, en als ik dan even opkeek, kwispelde ze. Maar dan wel met zijn staart op het luik, dus het huis stond zeo'n beetje te trillen van de herrie
liefffffffffffquote:Op donderdag 18 november 2010 16:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Van Jamie in kookrevolutie. Ik zal 'm een keer overtypen en posten!
ik zal eens foto posten, momentquote:
Ik houd eigenlijk niet zo van honden, maar hele grote kan ik vaak nog wel hebbenquote:
vreemdquote:
ja ik ben toch wel nieuwsgierig waarom er geen pluizen filter is als je een droger functie hebtquote:Op donderdag 18 november 2010 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
liefffffffffff![]()
[..]
ik zal eens foto posten, moment
laters MPGquote:
GF & PeZu Online Wasmachine Servicequote:Op donderdag 18 november 2010 16:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vreemd![]()
welk merk en type heb je?
Whahaquote:Op donderdag 18 november 2010 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
GF & PeZu Online Wasmachine Service
Geen voorrijd kosten, korte wachttijden, schappelijke prijzen!
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
GF & PeZu Online Wasmachine Service
Geen voorrijd kosten, korte wachttijden, schappelijke prijzen!
het is een was/droogcombi he?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:44 schreef PeZu het volgende:
ja ik ben toch wel nieuwsgierig waarom er geen pluizen filter is als je een droger functie hebt
pikketanussiequote:Op donderdag 18 november 2010 16:48 schreef PeZu het volgende:
Een pikketanussie gaat er altijd in
Een pikketanussie maakt je blij van zin
Ik heb geen trek in zo'n Franse Pernod
Dat witte spul krijg je van mij cadeau
En ook die Deense Aquavit
Die drink ik van m'n leven niet
In plaats van wodka of English gin
Een pikketanussie, een pikketanussie
Een pikketanussie, dat gaat er altijd in
De een drinkt limonade
De andere drinkt weer wijn
Maar al die zoete spullen
Zijn zeker niks voor mij
Wordt er zoiets aangeboden
Dan weiger ik ied're keer
Ik hou me bij een drankje
Een glaasje rechte meneer
Want het liefste word ik teut
Van zo'n Nederlandse neut
die onderste bedoel ikquote:Op donderdag 18 november 2010 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is een was/droogcombi he?
[ afbeelding ]
Dit zit er wel op maar is geen pluizenfilter![]()
[ afbeelding ]
er verdwaalt wel eens wat in mijn wasmachine (haarspeldje oid) en dan wilt hij het water afvoeren en dan zit het wel eens verstopt... dan kan ik het soms daar uit halen en dan voert hij gewoon weer water af.
aah ok dan gaat hte via de afvoerslang, dan zal je was wel losse pluisjes bevatten na het wassenquote:Op donderdag 18 november 2010 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is een was/droogcombi he?
[ afbeelding ]
Dit zit er wel op maar is geen pluizenfilter![]()
[ afbeelding ]
er verdwaalt wel eens wat in mijn wasmachine (haarspeldje oid) en dan wilt hij het water afvoeren en dan zit het wel eens verstopt... dan kan ik het soms daar uit halen en dan voert hij gewoon weer water af.
nope bij een indesit gaat het via de afvoerslangquote:Op donderdag 18 november 2010 16:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die onderste bedoel ik![]()
dat is een soort van pluizenfilter
dat is alleen maar nat en geen pluisjes/troepquote:Op donderdag 18 november 2010 16:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die onderste bedoel ik![]()
dat is een soort van pluizenfilter
wieso dasquote:Op donderdag 18 november 2010 16:54 schreef Muck het volgende:
Ik heb de hele dag nog geen flikker uitgevoerd
Als sinds gistermiddag ben ik compleet lamlendig en doodmoe, blegh
Kusje op je doodmoequote:Op donderdag 18 november 2010 16:54 schreef Muck het volgende:
hoe komt dat ?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:54 schreef Muck het volgende:
Als ik dat eens wist....quote:
Liefquote:
Ik heb geen idee!quote:
en daar zit die filter voorquote:Op donderdag 18 november 2010 16:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope bij een indesit gaat het via de afvoerslang
Ik ga binnenkort met mijn moeder en broerquote:Op donderdag 18 november 2010 16:57 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil morgen middag naar Harry Potter, maar ik heb geen zin om alleen te gaan
nope zit geen fliter speciaal voor pluizen in, wel voro grotere delen zodat de leiding niet verstopt raaktquote:Op donderdag 18 november 2010 16:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daar zit die filter voor
* Pien85 jaloers isquote:Op donderdag 18 november 2010 16:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort met mijn moeder en broer
Heb morgen tijd, dan zal ik het ff doen!quote:Op donderdag 18 november 2010 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
liefffffffffff![]()
[..]
ik zal eens foto posten, moment
Dat geeft toch helemaal niet muckje...quote:Op donderdag 18 november 2010 16:54 schreef Muck het volgende:
ik wil met de oudste naar verschrikkelijke ikke, maar tis allemaal 3Dquote:Op donderdag 18 november 2010 16:57 schreef Pien85 het volgende:
je bent er wel erg trots op he?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:58 schreef pgrferrari het volgende:
Muck mijn gedicht al gelezen?
FOK! sinterklaas actie: rijmen en dichten zonder..
Ook leukquote:Op donderdag 18 november 2010 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat geeft toch helemaal niet muckje...Al is het wel erg vervelend natuurlijk
[..]
ik wil met de oudste naar verschrikkelijke ikke, maar tis allemaal 3D11 euro p.p vind ik wel schoftig duur
waarom hebben ze geen gereduceerde prijsjes voor kinderen
Mag dat niet?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je bent er wel erg trots op he?
Leukquote:Op donderdag 18 november 2010 16:58 schreef pgrferrari het volgende:
Muck mijn gedicht al gelezen?
FOK! sinterklaas actie: rijmen en dichten zonder..
De mijne gaat ook niet meequote:Op donderdag 18 november 2010 16:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien85 jaloers is
'k Krijg vriendje ook al niet mee
Hmmm, lekker lummelen moet af en toe kunnenquote:Op donderdag 18 november 2010 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat geeft toch helemaal niet muckje...Al is het wel erg vervelend natuurlijk
De tering... 11 euro is echt niet leuk meerquote:[..]
ik wil met de oudste naar verschrikkelijke ikke, maar tis allemaal 3D11 euro p.p vind ik wel schoftig duur
waarom hebben ze geen gereduceerde prijsjes voor kinderen
later symquote:Op donderdag 18 november 2010 16:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er een punt aan breien hier.
Tot later
neem je mij toch meequote:Op donderdag 18 november 2010 16:57 schreef Pien85 het volgende:
Okquote:
Oosterse groentesoep en witte rijst met gehaktballetjes in zoetzure sausquote:Op donderdag 18 november 2010 17:03 schreef Muck het volgende:
Boh, vanavond kipkluifjes met aardappels en snijboontjes
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:03 schreef Muck het volgende:
Boh, vanavond kipkluifjes met aardappels en snijboontjes
Ook lekker!quote:Op donderdag 18 november 2010 17:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Oosterse groentesoep en witte rijst met gehaktballetjes in zoetzure saus
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
KUT!
Door jouw post besef ik me dat ik wél boodschappen heb gedaan maar geen eten voor vanavond heb gehaald
op vrijdagmiddag naar Amsterdamquote:Op donderdag 18 november 2010 17:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
OkMoet je wel morgenmiddag naar Amsterdam komen
Niet grappigquote:
PWNquote:Op donderdag 18 november 2010 17:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
KUT!
Door jouw post besef ik me dat ik wél boodschappen heb gedaan maar geen eten voor vanavond heb gehaald
Waarom niet?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op vrijdagmiddag naar Amsterdam![]()
dat gaat dus niet lukken
waarom niet?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet grappigIk kan nu de deur niet uit
saem here, again, dus ik eet brood of ik maak tosti'squote:Op donderdag 18 november 2010 17:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
KUT!
dan is het niks dan filequote:
Omdat ik beloofd heb thuis te blijven tot vriendje klaar is met dingen doenquote:
Ik heb geen brood en bovendien zin in groentequote:Op donderdag 18 november 2010 17:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
saem here, again, dus ik eet brood of ik maak tosti's
Niet als je vroeg bentquote:Op donderdag 18 november 2010 17:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan is het niks dan file
de fransenquote:
niet op de terugwegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |