Jaaaa Luuke is prachtig hè...daar was ik nog eerder verliefd op dan op Lena, ik geloof bij Lishe dr allereerste post hier op Fok! dat t gebeurdequote:Op woensdag 1 december 2010 22:52 schreef oeke het volgende:
Oh, sorry voor mijn nutteloze bijdrage, maar nav de post van Claudia, Marius vind ik heel leuk!
P. heeft precies diezelfde aversie tegen bijbelse namen. Maar Kobus kon nog net door de beugel. Eigenlijk, als hij zijn zin had gekregen heette Ko Rinus. Naar mijn opa. Maar ik heb een minder leuk ex vriendje genaamd Rienus dus die naam heb ik overboord gegooid. Daar is Marien uitgekomen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kwam net de naam Aksel (Axel) tegen. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden. Namen als Jacob (en Adam dus) vind ik wel weer geinig, maar dat soort namen blokkeer ik mentaal meteen doordat ik weet dat mijn lief een bloedhekel heeft aan Bijbelse connotaties.
'Melle' betekent dan ook 'zoet, honig'. 't Is Latijn, als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
Bij Melle moet ik aan meller denken (snoepje)
vind t wel leuk, dat dan weer wel, maar dat kan echt niet hier...Mijn zus heeft Melanie, dus das altijd Mel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |