abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 december 2010 @ 22:53:15 #276
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89410231
OK, ook even een lossepolslijstje van mij:

Lena en ...

Abel
David
Boris
Bruno
Titus
Mats
Mees/Maas
Kobus
Freek
Henrik
Harm
Mart
Ot
Dries
Kasper/Kaspar
Sjoerd
Guus
Gijsbert
Hugo
Ingmar
Justus
Jonas
Joost
Noam
Noek
Maddox
Piet/Pieter
Roman
Simon
Tjerk
Willem
Walt
in de haak.
pi_89410308
Oh shoot, vergeet m'n opmerking over de achternaam dan maar. :+ Ik ging uit van je eigen achternaam (terwijl je dat van die H al gezegd had).

Ik kwam net de naam Aksel (Axel) tegen. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden. Namen als Jacob (en Adam dus) vind ik wel weer geinig, maar dat soort namen blokkeer ik mentaal meteen doordat ik weet dat mijn lief een bloedhekel heeft aan Bijbelse connotaties.

In een lijstje Scandinavische namen kom ik Welby tegen. Wtf.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 1 december 2010 @ 22:55:05 #278
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_89410350
Stiekem vind ik Ot ook een leuke naam, En Sien voor een meisje ook...

alleen a; vindt vriendlief het niets, en b, is het na het Sieneke songfestivalgebeuren ineens een rare associatie geworden... jammer...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_89410370
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:52 schreef oeke het volgende:
Oh, sorry voor mijn nutteloze bijdrage, maar nav de post van Claudia, Marius vind ik heel leuk! O+
Jaaaa Luuke is prachtig hè...daar was ik nog eerder verliefd op dan op Lena, ik geloof bij Lishe dr allereerste post hier op Fok! dat t gebeurde ;)

Ik vind Marius ook leuk bij Ko(bus) passen Oeke! Maar t lijkt ook veel op Marien!
Kobe stond een half jaar terug ook op mijn lijstje, vond ik ook zo leuk, maar mijn schoonvader heet Ko en we hebben júist heel bewust gekozen om niet te vernoemen, daarmee is ie langzaamaan toch weer van t lijstje gevallen...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_89410388
Mats O+ dat was hier de jongensnaam (nu kan het niet meer, vind het niet mooi bij Mette)

Lena en Mats O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_89410461
BJ, Ot is stiekem ook heel leuk. Die stond op nummer 2
  woensdag 1 december 2010 @ 22:57:38 #282
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_89410531
Mats/ Mads stond hier ook in de top-3 voor een jongen, en vriendlief vindt die nog steeds helemaal leuk.

En Lena is ook een heeeel leuke naam Poppedein; stiekema vind ik best veel variaties van die naam ook leuk: Nena, Line...
pi_89410648
Ik heb ook altijd een zwak gehad voor namen als Nina en Lola! Alleen zou ik mijn dochter die namen niet geven. Ze zijn me net niet serieus genoeg.
pi_89410670
Ot lees ik steeds weer als On Topic :o Terwijl ik t eigenlijk best een leuke naam vind!

Mats vind ik ook heel(!) leuk..maar ja die verdraaide M hè, Melle en Mels vond ik ook heel leuk, maar die zijn dus al niet eens op het lijstje terecht gekomen...

Axel vond ik zelf op t eerste gezicht leuk, maar mn lief weet daat binnen een nanoseconde oksel van te maken... dus oké forget it!

En Trui...Dank! Titus is echt no go hoor, maar bijvoorbeeld Noam vind ik wel weer een leuke input. Noan ken ik wel en vond ik ook leuk qua klank, tot ik in mn hoofd ineens steeds no-one hoorde..toen vond ik m niet leuk meer
pi_89410736
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kwam net de naam Aksel (Axel) tegen. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden. Namen als Jacob (en Adam dus) vind ik wel weer geinig, maar dat soort namen blokkeer ik mentaal meteen doordat ik weet dat mijn lief een bloedhekel heeft aan Bijbelse connotaties.
P. heeft precies diezelfde aversie tegen bijbelse namen. Maar Kobus kon nog net door de beugel. Eigenlijk, als hij zijn zin had gekregen heette Ko Rinus. Naar mijn opa. Maar ik heb een minder leuk ex vriendje genaamd Rienus dus die naam heb ik overboord gegooid. Daar is Marien uitgekomen.

En daardoor zou Marius inderdaad weer niet kunnen, Poppedein. Bij Marien dan he?
Kobe had ik ook gezien, maar ik wist niet zo goed wat ik daar nou van moest vinden. Ook een beetje een sushi-bar naam. :Y)

Oja, dat was mijn vraag, is Axel een bijbelse naam, en wie is het dan? Ik weet het echt even niet meer. :@
En bij Aksel moet ik echt teveel denken aan oksel. :N
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 1 december 2010 @ 23:02:16 #286
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_89410821
Doe Barbabientje, dat lijkt me nou zo leuk, een echte vernoeming die van de mijne afkomt! (en stuur dan een kaartje, voor op dr kamer. <3 ) Ik vind het zo leuk dat haar naam zo weinig voor komt. (en! Het is de fonetische variant van Lykke, Deens voor geluk. Ze vind nu zelf dat ze een bofkont is.)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_89410827
Nee, voor zover ik weet is Axel geen Bijbelse naam. Ik zat lijstjes met Scandinavische namen door te spitten, vandaar dat ik die namen allemaal op een hoop gooide.
  woensdag 1 december 2010 @ 23:02:55 #288
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_89410870
nouhou; nu moet het niet gekker worden:
Onz namen waren: Evie E. en Melle J.
pi_89410881
Melle vind ik ook mooi!
Ik zal eens ons boekje pakken met jongens namen.

Oh en een vriend van mij heeft zijn dochter Lola genoemd. Mijn mond viel open van verbazing. Niks voor hem, vond ik het. En een andere vriend heeft zijn dochter Lux genoemd.
Ik vind ze allebei eigenlijk erg leuk!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 1 december 2010 @ 23:03:33 #290
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_89410914
Axel Rose? duh :P
Oh dat was Axl, niet Axel :')
pi_89410967
Mijn ex heette Melle. :Y) En de naam van mijn lijf is hier al meermalen langsgekomen als 'leuke naam'.

Lishe, wij hebben Luuke ook op onze shortlist gehad! Ik vind het een geweldige naam.
pi_89410968
okselroos dus -O-
pi_89410985
Bij Melle moet ik aan meller denken (snoepje)
vind t wel leuk, dat dan weer wel, maar dat kan echt niet hier...Mijn zus heeft Melanie, dus das altijd Mel.
pi_89411002
Lola heel erg mooi, heeft even op het lijstje gestaan
Nina ook erg mooi

Melle ook O+

Dat zijn namen die ik mooi vind
  woensdag 1 december 2010 @ 23:05:13 #295
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_89411004
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:04 schreef Poppedein het volgende:
okselroos dus -O-
LOL! nog nooit bij nagedacht, zo ga ik toch weer heel anders naar die man kijken :')
pi_89411010
Ik ben heel benieuwd naar hoe jij je lijf noemt dan Claudia :+
  woensdag 1 december 2010 @ 23:05:22 #297
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_89411014
Poppedino, vergeet het kwik kwek kwak gedoe met de M! Ik heb er nog nooit een stomme opmerking over gehad.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 1 december 2010 @ 23:05:23 #298
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89411015
Axel vind ik ook echt niet mooi gewoon. en Titus, tsja, dat kan inderdaad eigenlijk gewoon niet maar ik heb er wel een zwak voor op een of andere manier. :) en ach, als inspiratie mag 't wel he, wie weet leidt het tot DE keuze!
in de haak.
pi_89411027
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
Bij Melle moet ik aan meller denken (snoepje)
vind t wel leuk, dat dan weer wel, maar dat kan echt niet hier...Mijn zus heeft Melanie, dus das altijd Mel.
'Melle' betekent dan ook 'zoet, honig'. 't Is Latijn, als ik het me goed herinner.
  woensdag 1 december 2010 @ 23:06:34 #300
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_89411094
weet het niet precies meer maar onze lijstjes ongeveer:

Evie
Fiene Of Liene
Lize

Melle
Mads
Siem

en dr was nog meer....
en voor een jongentje ligt de 2e naam al vast...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')