WTF!quote:Steeven Gebruik adblocker is niet toegestaan. 48 uur weg.
En die dingen ook even snel gelezen?quote:Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
quote:6. Advertenties
a. Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de paginas binnen FOK! reclame gemaakt in tekstuele en (audio)visuele vorm. Het weren van deze reclame, geven van uitleg over het weren van deze reclame, aanzetten tot weren van deze reclame of vragen om uitleg over het weren van deze reclame is verboden, tenzij FOK! zelf uitdrukkelijk een manier biedt de reclame-uitingen uit te schakelen. De reclame stelt het voortbestaan van FOK! veilig en overtreding van deze regel kan reden zijn voor onmiddellijke uitsluiting van FOK!
Dankzij dit soort posts:quote:
FOK! maakt ook lekker zelf uit wie ze bannen.quote:2. Maken we toch lekker zelf wel uit? Ik gebruik ook AdThwart.
Ik heb m ook, alleen staat ie op FOK! uitgeschakeldquote:Op donderdag 18 november 2010 13:28 schreef L.no het volgende:
De meerderheid is net zoals jij dat meldt dat ie een adblocker heeft.
Goeie ninja editquote:Op donderdag 18 november 2010 13:28 schreef Razor21 het volgende:
OMG wist ik niet eens.
Heb zelf geen blocker.
Ja, maar de meesten die het melden, blokkeren ook de ads van fok!quote:Op donderdag 18 november 2010 13:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb m ook, alleen staat ie op FOK! uitgeschakeldVoor mij heeft een adblocker toch geen zin, want ik kan toch de ads uitzetten
Hoezo voor de zekerheid even het onderste regeltje erbij gezet.quote:
Ik heb er niet eens een, laat staan voor FOK!quote:Op donderdag 18 november 2010 13:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, maar de meesten die het melden, blokkeren ook de ads van fok!
Mooi toch.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:30 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens een, laat staan voor FOK!
quote:Op donderdag 18 november 2010 13:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hoezo voor de zekerheid even het onderste regeltje erbij gezet.
Dat kunnen ze wel degelijk zienquote:Op donderdag 18 november 2010 13:31 schreef 9611Niels het volgende:
Dat kunnen ze niet zien. Sowieso adblockersalsof die paar banners zo erg zijn, ik zie ze al niet eens meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |