Dus iedereen mag geholpen worden behalve Benny?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, het is ook weer zo dat het wel handig is dat we dezelfde therapeut hebben(geen idee waarom eigenlijk). En de rest vind hem helemaal geweldig. Dus dat is een beetje het probleem
Ik denk ook niet dat het verstandig is als iedereen opeens een andere pipo heeft. Dus tja, echt simpel ligt het niet helemaalquote:Op donderdag 18 november 2010 13:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dus iedereen mag geholpen worden behalve Benny?
Hoezo is het onverstandig? Hebben jullie groepstherapie?quote:Op donderdag 18 november 2010 13:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het verstandig is als iedereen opeens een andere pipo heeft. Dus tja, echt simpel ligt het niet helemaal
Heb je je gesprek al voorbereid?quote:Op donderdag 18 november 2010 13:11 schreef pgrferrari het volgende:
Hmzz, wat zal ik eens gaan doen?
Misschien vind ik morgen wel een cadeau in mijn schoen.
Dan kan ik met dat cadeau gaan spelen.
Maar van games heb ik er al zovelen.
Dan maar wat poen in mijn schoen.
Dan kan ik zelf weten wat ik er mee ga doen.
Ik verveel me
Nee, het is wel apart. Maar het schijnt handig te zijn als we wel gewoon dezelfde hebben ofzo.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoezo is het onverstandig? Hebben jullie groepstherapie?
Je familie is heel belangrijk maar vergeet je eigen welzijn niet hè![]()
Het werkt pas als het voor iedereen werkt, foute uitspraak natuurlijk maar wel waar.
quote:Op donderdag 18 november 2010 13:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je je gesprek al voorbereid?
Heb hen website bekeken enzo.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je je gesprek al voorbereid?
Oneenschquote:Op donderdag 18 november 2010 13:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, het is wel apart. Maar het schijnt handig te zijn als we wel gewoon dezelfde hebben ofzo.
Vragen en eigen inbreng op papier gezet?quote:Op donderdag 18 november 2010 13:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb hen website bekeken enzo.
En mijn portfolio beslist wat ik laat zien.
Beetje verder nagedacht...over wat ik ga vragen / zeggen.
Verder valt er weinig voor te bereiden
Hij/zij kent dan natuurlijk wel beter de 'achtergronden', maar I'm with Miauw, als je je er niet lekker bij voelt gewoon aangeven hoor. Misschien wel JUIST als de rest hem wel zo geweldig vindt. Je wil niet als enige 'achterblijven' in de verwerking e.d.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, het is wel apart. Maar het schijnt handig te zijn als we wel gewoon dezelfde hebben ofzo.
Zwarte sokken aanquote:Op donderdag 18 november 2010 13:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vragen en eigen inbreng op papier gezet?
Nagels gecheckt op donkere randjes?
Nee niet op papier, zal ik nog wel ff doen.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vragen en eigen inbreng op papier gezet?
Nagels gecheckt op donkere randjes?
Ja eh dat zou zo maar kunnen. Ik had laatst een oranje randje. Ohh hé mandarijn.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee niet op papier, zal ik nog wel ff doen.
WTF?! dat laatste
Lange of rouwrandjes onder nagels staat echt heel onverzorgd, net als van die tennissokkenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee niet op papier, zal ik nog wel ff doen.
WTF?! dat laatste
Ik snap het... maar ik ben ook niet het type dat zegt 'jij bent een kut-therapeut, ik wil een ander'(niet zo, maar om het maar ff simpel te zeggen), kijk het vaak te lang aanquote:Op donderdag 18 november 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij/zij kent dan natuurlijk wel beter de 'achtergronden', maar I'm with Miauw, als je je er niet lekker bij voelt gewoon aangeven hoor. Misschien wel JUIST als de rest hem wel zo geweldig vindt. Je wil niet als enige 'achterblijven' in de verwerking e.d.
Witte sokken, ja met tennis....quote:Op donderdag 18 november 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lange of rouwrandjes onder nagels staat echt heel onverzorgd, net als van die tennissokken![]()
Dat ze die dingen uberhaupt nog verkopenIk kan me echt geen situatie indenken waar witte sokken beter zijn dan zwarte
Zelfs al heb je witte broek en witte schoenen (welke vent draagt dat
) en dan zwarte sokken staat het nog minder vreselijk dan andersom
Het is ook moeilijkquote:Op donderdag 18 november 2010 13:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap het... maar ik ben ook niet het type dat zegt 'jij bent een kut-therapeut, ik wil een ander'(niet zo, maar om het maar ff simpel te zeggen), kijk het vaak te lang aan
Nee, dankjequote:Op donderdag 18 november 2010 13:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Afbijten en vijlen dmv een baksteen
Heb je ook een stukje over jezelf voorbereid. Wie ben jij,wat zijn je hobby's, wat vind je leuk aan de opleiding, wat verwacht je van de stage, wat wil je leren, wat wil je na je opleiding doen.quote:
baksteenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Afbijten en vijlen dmv een baksteen
Je hebt een punt...quote:Op donderdag 18 november 2010 13:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is ook moeilijkMaar het is geen schande als je zegt dat je je er niet prettig bijvoelt, echt niet. Het is ook in het belang van de therapeut dat het werkt. Weer zo'n 'onopgelost' dossier.
Het gebeurt ze vaak genoeg hoor dat mensen bij ze weggaan. Misschien, kan hij je er zelfs bij helpen. Wat wel eens wil hebben is van tevoren op papier zetten waarom je er geen goed gevoel bij hebt en het daarna bespreken.
Het is helemaal niet erg als je een papier bij je hebt hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 13:43 schreef pgrferrari het volgende:
Miauw, ik kan moeilijk dat blad erbij houden he
Ik ga het wel ff uit mijn hoofd leren
Tuurlijk kun je dat er wel bijhouden!quote:Op donderdag 18 november 2010 13:43 schreef pgrferrari het volgende:
Miauw, ik kan moeilijk dat blad erbij houden he
Ik ga het wel ff uit mijn hoofd leren
GMTAquote:Op donderdag 18 november 2010 13:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is helemaal niet erg als je een papier bij je hebt hoor
Sowieso is het wel handig als je papier meeneemt om dingen te noteren
Ja, zo even die steekwoorden uitdraaien.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Notitieboekje, schrift, kladblok ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |