Prima, dank u wel. Nog een beetje tussen de dozen, maar verder uitstekend.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:33 schreef Lienekien het volgende:
Hoe is het in huize broer? En met huize broer?
Ik doelde vooral op de engheid van die hand.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:19 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Binnenkort ga jij je ook verbazen over hoe zo'n baby meteen in Superman-stand gaat hangen als je hem zo optilt. Wacht maar.
Dus er is al verhuisd? Ik had alleen begrepen dat er een woning in de verkoop ging.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:55 schreef broer het volgende:
[..]
Prima, dank u wel. Nog een beetje tussen de dozen, maar verder uitstekend.
[..]
Ja, als mensen er niet zo handig mee zijn en ze elke keer 'o wat doet ie nu' uitstralen kan je inderdaad beter een saaie en degelijke powerpoint hebben.quote:
Ja, dat zit er allemaal niet in natuurlijk, huisstijl etc.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:19 schreef Z het volgende:
PowerPoint hoeft natuurlijk helemaal niet saai te zijn. Vooral als je de kritiek van Tufte op PowerPoint in gedachten houdt en je met een aantrekkelijke lay-out werkt.
Klopt. Mijn woning staat in de verkoop. De nieuwe woning wordt ingericht.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:58 schreef Lienekien het volgende:
Dus er is al verhuisd? Ik had alleen begrepen dat er een woning in de verkoop ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |