Ik wens je helemaal geen ziekte toequote:Op woensdag 17 november 2010 23:39 schreef ukga het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je me ziekte toewenst. zal ff editte
Niet zoveel als ikquote:Op woensdag 17 november 2010 23:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoeveel note's heb jij?
Mede-amsterdammer?
Ik mag jou nu alquote:
Er wordt een lichte vorm van identiteitsdiefstal op hem gepleegd en de autoriteit doet er niks aan, ze mogen van geluk spreken dat Penisbaard ze niet voor honderden euro's aan heeft geklaagdquote:Op woensdag 17 november 2010 23:53 schreef ukga het volgende:
Penisbaard gaat weer voor een 2weken ban volgens mij
Omdat ik een debiele user zonder eigen persoonlijkheid een kankeruser noem, wat hij ook gewoon is?quote:Op woensdag 17 november 2010 23:53 schreef ukga het volgende:
Penisbaard gaat weer voor een 2weken ban volgens mij
truequote:Op woensdag 17 november 2010 23:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Er wordt een lichte vorm van identiteitsdiefstal op hem gepleegd en de autoriteit doet er niks aan, ze mogen van geluk spreken dat Penisbaard ze niet voor honderden euro's aan heeft geklaagd
van mij mag je doen wat je niet laten kunttquote:Op woensdag 17 november 2010 23:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Omdat ik een debiele user zonder eigen persoonlijkheid een kankeruser noem, wat hij ook gewoon is?
Crewbashing, TR gedaan.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:57 schreef ukga het volgende:
[..]
true
[..]
van mij mag je doen wat je niet laten kuntt
alleen de MODs janken erg snel tegenwoordig
Ik kan je wel gaan bashen, ik heb gen idee wie je bent eigenlijk. En aangezien Stevenmac ligt te slapen...quote:
Je kent me niet, das alleen maar een goed teken dan tochquote:Op donderdag 18 november 2010 00:03 schreef ukga het volgende:
[..]
Ik kan je wel gaan bashen, ik heb gen idee wie je bent eigenlijk. En aangezien Stevenmac ligt te slapen...
Lekker op dreef ?quote:Op woensdag 17 november 2010 23:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Omdat ik een debiele user zonder eigen persoonlijkheid een kankeruser noem, wat hij ook gewoon is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |