Zegt genoeg.quote:Wat is niet toegestaan
Linken naar andere (verkoop)sites zoals marktplaats of speurders in je advertentie.
Aangepaste firmware en modchips (als het om softmods gaat, zet dan de firmware terug).
Wapens/verdedigingsmateriaal (in welke vorm dan ook).
Software(licenties) uitgezonderd spellen.
Het aanbieden van domeinnamen, emailadressen/bestanden, gameaccounts, bestanden of complete sites.
Het aanbieden van dieren (voor het gratis aanbieden van dieren kun je terecht in Flora en Fauna).
Het (Commercieel) vragen of aanbieden van diensten.
Aanbieden van zelfgemaakte kunst en hobbyproducten.
Het aanbieden van, of vragen naar alcohol en drugs.
Nog iets nuttigs te melden verder?quote:
Kan je antwoord geven op mijn vraag aub?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nog iets nuttigs te melden verder?
Maar het is wel een wapen. Valt niet onder de wapenwet voor verboden wapens, maar dat betekend niet dat het geen wapen isquote:Op woensdag 17 november 2010 22:40 schreef Djahani het volgende:
Wapens/verdedigingsmateriaal (in welke vorm dan ook).
Ik weet niet wat jij onder verdedigings materiaal verstaat? Een paintball marker valt daar in iedergeval niet onder?
Neen, want ik ben geen moderstor van V&A. Ik heb je wel de link gegeven van het feedbacktopic van V&A waar je wel een antwoord op je vraag zou kunnen vindenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:41 schreef Djahani het volgende:
[..]
Kan je antwoord geven op mijn vraag aub?
Het is geen wapen zwitsal. Als je er niks vanaf weet of geen mod bent blijf dan uit me topic aub.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar het is wel een wapen. Valt niet onder de wapenwet voor verboden wapens, maar dat betekend niet dat het geen wapen is
Gewoon niet verkoopbaar via FOK!. Klaar.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:43 schreef Djahani het volgende:
[..]
Het is geen wapen zwitsal. Als je er niks vanaf weet of geen mod bent blijf dan uit me topic aub.
Het is niet verboden nee. Maar een paintball geweer is echt wel een wapenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:43 schreef Djahani het volgende:
[..]
Het is geen wapen zwitsal. Als je er niks vanaf weet of geen mod bent blijf dan uit me topic aub.
Geef dan een antwoord? Kan je er niet tegen dat je geen gelijk hebt?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gewoon niet verkoopbaar via FOK!. Klaar.
daar verderquote:Op woensdag 17 november 2010 22:38 schreef Sjeen het volgende:
[V&A Feedback & Policy] Aan de deur wordt niet gekocht
Stel je vraag nou gewoon waar het hoort, dan krijg je ook een antwoord. In plaats van hier andere users te schofferen...quote:Op woensdag 17 november 2010 22:46 schreef Djahani het volgende:
[..]
Geef dan een antwoord? Kan je er niet tegen dat je geen gelijk hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |