moest je ervoor betalen?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik ben dankzij een topic van mij + een paar PM's van een leuke fokster ontmaagd.
Of je krijgt een discussie of het patat of friet isquote:Op woensdag 17 november 2010 22:21 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
vraag je nieuwe vlam om samen een frietje te gaan eten, dat werkt hier altijd
Als het een fokker is wel jaquote:Op woensdag 17 november 2010 22:34 schreef danny130 het volgende:
[..]
Of je krijgt een discussie of het patat of friet is
dus?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:43 schreef Stefka het volgende:
Ik heb een fotoboek aangemaakt, dat was echt fantastisch!
Oeeeh, kun je daar wat meer over vertellen?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:43 schreef Stefka het volgende:
Ik heb een fotoboek aangemaakt, dat was echt fantastisch!
ze las de vele "Dumpen!" adviezen van Fokkers, dus toen besloot ze het maar te doen?quote:Op zondag 21 november 2010 19:19 schreef kakenbreker het volgende:
mijn vriendin heeft met een trio mvv ingestemd na een topic lang geleden van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
quote:Op zondag 21 november 2010 23:20 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ik was redelijk normaal, maar ik legde de lat hoger, begon een huillie topic op fok, en het eindigde met de terugkeer van mijn maagdelijkheid en een nieuwe diagnose autisme.
quote:Op zondag 21 november 2010 23:17 schreef Fortitudo het volgende:
Ja, eerst was ik autist, maar Fok! heeft me genezen van mn autisme en nu ben ik een ware cassanova! Bedankt mensen van Fok!naar ik begrijp is Danny naar aanleiding daarvan begonnen met de betaalde abbo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never dreamed that I'd meet somebody like you
And I never dreamed that I'd lose somebody like you
ik ga mezelf even userbashen:quote:Op maandag 22 november 2010 07:34 schreef -VoorDePoes- het volgende:
[..]
naar ik begrijp is Danny naar aanleiding daarvan begonnen met de betaalde abbo's
toen was ik helemaal positief erover, dat ik echt werd geholpen en had ik fok-abbo afgesloten.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:47 schreef Socios het volgende:
Kan prima hoor. Het gebeurt ook weleens dat een meisje bij het uitgaan vertelt dat ze het voor 100 euro o.i.d. wil doen. Kan ook andersom dus.
toen nog miljoen keer klaag klaag van me. en huilie huiliequote:Op maandag 21 juni 2010 02:05 schreef Chowi het volgende:
"Socios zei dat het kon."
Alsof dat een maatstaf is voor wat moreel is en wat niet.
Typisch verloop van een FOK carriere.quote:Op maandag 22 november 2010 07:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
en nu zit ik met met alleen een vwodiploma uit 2006 in de wajong.
ja, ik had dat wajong ergens gelezen van posts van gewoonmezelf87 haar vriendje die de hele dag maar beetje niets deed en in bed lag, en herkende daar me eigen leven in dus ging ik ook maar regelen.quote:Op maandag 22 november 2010 08:04 schreef -VoorDePoes- het volgende:
[..]
Typisch verloop van een FOK carriere.
Het enige wat ons nu nog kan redden is liefde, een collectief zelfmoordtopic of een rondje gratis abbo's van the man.
Schuift het een beetje wat? Kun je er flirtcursussen mee betalen? Of ben je je achterstanden nog aan het inlopen?quote:Op maandag 22 november 2010 08:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, ik had dat wajong ergens gelezen van posts van gewoonmezelf87 haar vriendje die de hele dag maar beetje niets deed en in bed lag, en herkende daar me eigen leven in dus ging ik ook maar regelen.
Heb je een kopietje van de algemene voorwaarden ontvangen? Altijd goed de kleine lettertjes lezen he?quote:en ik heb momenteel maar 1 kans op liefde lopen. en dat is die meid waar ik elke keer geld naar overschrijf
Heb je ze al eens op de ontknaapservice gewezen?quote:tevens me ouders beginnen ook steeds meer de hoop in me op te geven, en hebben geen flauw idee hoe het 'nu verder met me moet'
Zelfmoord is ook weer zo tragically hipquote:Op maandag 22 november 2010 08:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
edit: en ik zie mezelf met samenkomst van kutgevoel/omstandigheden/hele wereld-is-tegen-me binnenkort ook wel 'ineens' (zonder gedag te zeggen tegen iemand) zelfmoord plegen
het schuift iets van 800 euro per maand(zou ik even moeten kijken op me bankafschrift of ergens anders ofzo)quote:Op maandag 22 november 2010 08:13 schreef -VoorDePoes- het volgende:
[..]
Schuift het een beetje wat? Kun je er flirtcursussen mee betalen? Of ben je je achterstanden nog aan het inlopen?
nee niets op papier gezet, tegen alle advies in.quote:Heb je een kopietje van de algemene voorwaarden ontvangen? Altijd goed de kleine lettertjes lezen he?
nee. en ik ben geen maagd meer, want dat had ik zelf al weten te regelen(hoertje in amsterdam) VOOR ik op fok kwamquote:Heb je ze al eens op de ontknaapservice gewezen?
Gozer, je bent echt een beetje de weg kwijt, maar je ouders ook..quote:Op maandag 22 november 2010 08:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het schuift iets van 800 euro per maand(zou ik even moeten kijken op me bankafschrift of ergens anders ofzo)
het is meer dan dat ik van me ouders kreeg wat die me nu betreft wat zakgeld hebben afgekapt, dus ik ben er alleen maar op vooruit gegaan
[..]
[..]
nee niets op papier gezet, tegen alle advies in.
[..]
[..]
nee. en ik ben geen maagd meer, want dat had ik zelf al weten te regelen(hoertje in amsterdam) VOOR ik op fok kwam
samenvatting terugkomende op TT: versier en hosseladviezen hielpen me niet
Oh maar het ging toch beter zei je? En je hebt toch geen hulp nodig?quote:Op maandag 22 november 2010 08:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
edit: en ik zie mezelf met samenkomst van kutgevoel/omstandigheden/hele wereld-is-tegen-me binnenkort ook wel 'ineens' (zonder gedag te zeggen tegen iemand) zelfmoord plegen
Nouja, je krijgt altijd situaties zoals van die "Ik heb een telefoonnummer van een meisje, zal ik SMSen of bellen" waarna er 10 mensen zeggen bellen en 2 zeggen "gewoon SMSen". Omdat de TS dat laatste antwoord graag wil horen gaat 'ie SMSen. En als 'ie dan geen reactie krijgt ligt het aan de adviezen hier.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:14 schreef Frag_adder het volgende:
Tuurlijk moet je hier niet op al het advies ingaan maar een frisse kijk op de situatie van een aantal users kan je toch echt wel er een keer goed over laten nadenken. Misschien vind je hierdoor niet je droomvrouw/man maar ik denk dat het weldegelijk kan helpen
Die grap begint echt heel snel heel oud te worden...quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:36 schreef SicSicSics het volgende:
Via Fok! Ben ik terecht gekomen bij auto liekendiek die mij hebben genezen van mijn sociale aids, toen ik daarna mijn goud verkocht aan postal gold had ik de doekoe's die ik nodig had. Als laatst heb ik van alle PUA hier op Fok geleerd hoe ik moest hosselen! En als klap op de vuurpijl heb ik via SEX een standaard lijstje opgesteld met 'dingen die alle vrouwen altijd lekker vinden' en heb ik mijn nieuwe vlam een vuurwerk bezorgd die zijn weerga niet kende.
Dan moet je er nu nog even van genieten, morgen kan het misschien niet meer!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:37 schreef Catbert het volgende:
Die grap begint echt heel snel heel oud te worden...
topicupquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh maar het ging toch beter zei je? En je hebt toch geen hulp nodig?![]()
Omdat dit geen topickaap moet worden, toch even OT:
adviezen op FOK! hielpen bij jou niet, omdat je ze nooit hebt opgevolgd.
dankje anoniemelurkerquote:mylifeisgrey, je snapt het nog niet he
sex=manier om plezier te hebben
dat ijkt me eigenlijk ook wel prettiger voor mezelf, en voor haar.... maar het is wel moeilijk om dat te laten lukkenquote:Die smsjes moet je misschien proberen in te houden. Je creëert een idee van dat jij haar echt nodig hebt. Dat is beklemmend. Wees zekerder van jezelf. Je hebt haar niet nodig. Je leeft ook verder zonder haar. Probeer dus eerder een situatie te creëeren waarin je echt een leuk persoon bent en ze blij mag zijn met iemand als jij.
ja inderdaad je hebt gelijk. al ben ik helemaal geen persoon die perse naar elke maand naar de hoeren wil. het is alleen omdat anderen wel seks hebben en ik neit dat het me pijn doet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gozer, je bent echt een beetje de weg kwijt, maar je ouders ook..
Als je mijn zoon was, zorgde ik ervoor dat je onder curatele gesteld wordt...
Je gaat echt financieel onverantwoord met je geld om. Plus eens een opname psychiatrie (hoewel er een hoop mensen hier weer tegen zijn) zal denk ik eens niet verkeerd zijn. Daarna begeleid wonen, waar je 1x/maand eens naar de hoeren mee mag en geen bergen geld ze geeft. Verder sociale werkplaats voorlopig, tot je weer beetje normaal bent, en het VWO niveau weer terug krijgt...
Lijkt me prima plan...
Zo voelt het elke keer hoorquote:Op zondag 26 december 2010 14:03 schreef Apenheul het volgende:
Ik heb het eens met KW en Rozecroc
Ikzelf had ook een spiegel nodig voor mee zelfinzicht. Uit angst om (weer) gekwetst te raken stelde ik me nogal arrogant op. Nou, dat is er vanaf. Daarna ben ik heel formeel blijven doen tegen iedereen, wat eigenlijk niet zo'n probleem is. Niet iedereen hoeft me van dichtbij te kennen. De jongen in kwestie wel en daar zit vooruitgang in, maar heeeeeeeeeeeel traagjes. Stuk bij beetje laat ik mijn zachtere kanten zien, waardoor hij dat ook doet. En ik maar denken dat zus en zo was. Hij nam gewoon mijn attitude over. Alleen durf ik nog niet om veel stappen verder te gaan. Ik hoop dat hij niet opgeeft, want ik ben helemaal gek van hemAls het goed is merkt hij dat wel aan mijn lichaamstaal. Ik voel me herboren met hem... alsof ik nog nooit verliefd ben geweest
Anders heb ik genoeg ervaring en lef. Maar bij hem even niet.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |