SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betreft mutsjes, handig voor mijn broer maar die heeft nog exemplaren die mijn moeder ooit gemaakt heeft, die dingen zijn niet kapot te krijgenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:33 schreef trovey het volgende:
Leuk die mand....ik heb 7 katten en 2 kleine honden dus genoeg mogelijkheden om dat soort dingen te maken (genoeg afnemers
). Heb je ook een linkje en kan het ook met wat anders dan met dat materiaal? Ja, ik ben brutaal vandaag vandaar dat spervuur aan vragen.
![]()
Dat dekentje gaat ook mooi worden, leuk die verlopende kleurtjes.![]()
Wat betreft die slinger, gewoon weer meenemen als er geen waardering voor is, is hier wel wat om van de zomer op het voor 2/3 overdekte balkon te hangen ter versiering.
Die schaapjes zijn leuk maar ik ben nog een klungel met haken, gewoon rechtaan/rechtdoor gaatbij mij het beste.
![]()
aah! prachtige kleuren!quote:
super gelukt!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:01 schreef Ilske het volgende:
Mijn happy birthday-granny-bunting is af (bloed zweet en tranen, krijg je als je jezelf deadlines oplegt). Hoop dat de ontvangers het waarderen (anders neem ik hem weer mee!)
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:40 schreef kirsten. het volgende:
mhm.. Net de bestellig met wol van Masons binnen. Zitten er maar 6 in het pakje, en de grote bundel met assorted colours van 17 bollen ofzo zit er dus niet bij. Ik heb ook geen bericht gehad dat het in 2en verstuurd zou worden.. Ik vraag me af of ze 2 pakketjes hebben gestuurd.. Het ophaalpunt had geen 2e pakketje voor me. Heel vervelend dit, want het is zo ongeveer 25 euro aan wol die er nu dus niet bij zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |