Maar ik had hem ook niet bij dixons haha !quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Krijg je ook bij de Dixons als je een losse koopt zag ik een tijd geleden al.
Ik bedoel te zeggen. Zal wel een tijdelijke, maar standaard, actiecombopack zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ik had hem ook niet bij dixons haha !
Haha sorryquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen. Zal wel een tijdelijke, maar standaard, actiecombopack zijn.
Geen idee, maar binnen een half jaar zijn er vast weer nieuwe. Op die manier is twee jaar abo dus nooit tactisch.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:38 schreef Landgeld het volgende:
Wanneer brengt HTC een nieuwe telefoon uit: oftewel: is dit een tactische koop als je een abbo met 24 maanden neemt
Klopt maar 2 jaar geleden had je nog niet echt internet op je mobiel zoals het nu is. Ik denk dat het meeste wat je ooit nodig zult hebben er nu wel opzit, tuurlijk zullen er weer nieuwe/betere dingen komen maar niet zo erg dat je dat niet < 2 jaar kunt missenquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:54 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Geen idee, maar binnen een half jaar zijn er vast weer nieuwe. Op die manier is twee jaar abo dus nooit tactisch.
Dat wou ik ook doen, en toen de volgende dag werd hij bezorgd!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:
bijna 6 december, bijna Hi opzeggen en dus bijna Desire DH + Vodafone bestellen![]()
ik heb de HD niet bij Hi besteld, maar Hi is mijn lopende abonnementquote:Op zondag 28 november 2010 11:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat wou ik ook doen, en toen de volgende dag werd hij bezorgd!
Ohh ohh ! Ik las weer eens te snel ofzoquote:Op zondag 28 november 2010 12:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb de HD niet bij Hi besteld, maar Hi is mijn lopende abonnement
Is op voorraad.quote:Op zondag 28 november 2010 17:40 schreef Afca0229 het volgende:
Is deze bij Vodafone op voorraad? Als ik hem in de winkel haal?
Of moet ik dat toch echt gaan vragen?
Thanks!quote:Op maandag 29 november 2010 12:55 schreef shiznuts het volgende:
Icoontje niet gezien bij de nieuwstracker?
http://rss.fok.nl/feeds/nieuws
(Bij elk trackerblokje staat trouwens zo'n [ afbeelding ]-icoontje)
JD je bent (HTC) baas!quote:Op maandag 29 november 2010 15:29 schreef -J-D- het volgende:
Op invoerveld vinger op het scherm gedrukt houden. Dan kan je invoermethode kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |