Nope, is ook in zijn huis aangekomen, niet de mijne. Wel even kunnen zien gelukkig, even vasthouden maar geen zin om mee te spelen, ik zou ook niet met mijn toestel willen dat iedereen behalve ik er mee aan het spelen zou zijn.quote:Op zondag 21 november 2010 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
FailJe stiefvader heeft niet toevallig dezelfde naam als jij of wel?
In de winkel wel.quote:Op maandag 22 november 2010 17:09 schreef Faceoff het volgende:
zit hier intussen ook drie weken te wachten.... Grmpf.
Misschien maar annuleren en toch ergens anders bestellen? Vodafone was redelijk snel toch?
Bij mij zeiden ze binnen 2 dagen geleverd. Heeft iets langer geduurt, 4 dagen ofzoiets.quote:Op maandag 22 november 2010 18:27 schreef Denzo het volgende:
Vodafone vandaag gebeld, ze zeiden dat ie eind deze week zou komen, maar ik heb er niet bijzonder veel vertrouwen in
Heb je wel 4 karakters?quote:Op maandag 22 november 2010 19:29 schreef Espex het volgende:
Hoe kan ik een account aanmaken op b2telecom? Wil namelijk hoesje, screenprotector en silicon hoesje bestellen. Maar hij zegt bij paswoord invoeren elke keer "minimaal 4 karakters".
Geen idee, via review achter gekomen dat de artikelen soms wat dubieus zijn. Heb ik liever dus shit van PDAshop.nl.quote:Op maandag 22 november 2010 19:48 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Heb je wel 4 karakters?
Nu serieus:
Misschien een wachtwoord die 1 cijfer nodig heeft oid... Of 1 hoofdletter/leesteken?
Heb je ervaring met scripting enz?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:19 schreef Faceoff het volgende:
Kreeg gisteravond een telefoontje om mijn bestelling te bevestigen. werd ook meteen bij gezegd dat ik vanaf dat moment niet meer mag annuleren.
Maar ze verzekerden me dat ik mijn foontje nu dan toch echt ga krijgen binnen een week.
Zal alsnog wel na het weekend worden gok ik....
ooooeh bijna, bijna, bijna, bijna, bijna.
@cryothic: Ik ga dan ook zelf proberen wat te maken voor Android, alleen nog geen flauw idee wat
Ik kwam deze tegen:quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:03 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Heb je ervaring met scripting enz?
Want mij lijkt het ook heel leuk om te doen. Ken heeel klein beetje PHP en HTML.
Ergens tutorails te vinden?
http://www.android.com/market/#app=basesign.alltiequote:Op dinsdag 23 november 2010 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens mij zijn er toch aardig wat app's etc. te krijgen voor Anroid ofniet?vergeleken met een iPhone wel weinig lijkt me, maar toch al best wat?
nee, heb er nog geen dus bedanktquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
http://www.android.com/market/#app=basesign.alltie
Jij hebt er nog geen toch? Via bovenstaande link kun je door de market bladeren, zie je de populairste applicaties. Verder zijn er nog veel meer apps die niet in de market staan.
http://www.appbrain.com/quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, heb er nog geen dus bedankt
daar is Vodafone volgens mij niet de enige inquote:Op woensdag 24 november 2010 19:00 schreef Denzo het volgende:
En jaar hoor, Vodafone heeft het concept First in, first out weer niet begrepen
Iemand die hem 6 November had besteld krijgt hem morgen gewoon uitgeleverd terwijl Vodafone hier nog niks heeft laten horen ( 3 November besteld )
Ewww... Dat zuigt echt...quote:Op woensdag 24 november 2010 19:00 schreef Denzo het volgende:
En jaar hoor, Vodafone heeft het concept First in, first out weer niet begrepen
Iemand die hem 6 November had besteld krijgt hem morgen gewoon uitgeleverd terwijl Vodafone hier nog niks heeft laten horen ( 3 November besteld )
Hmm dan begint het bij mij nu ook wat te kriebelen, er is mij maandag toch echt beloofd dat ik m binnen een week zou hebben. Heb nog geen bevestiging, maar het zou als het goed is komende maandag worden.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar is Vodafone volgens mij niet de enige inKPN / Hi / Telfort heeft trouwens de leverdatum naar januari gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |