Hallo!quote:
Dan moet je een slachtoffer zoeken die dat zegt...quote:
staat er tussenquote:
Verdien je dat wel danquote:
Uhm. Tuurlijk. Ik ben KEI-lief.quote:
Ahh stiekem editten nog hè?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Nou, de laatste keer dat ik je zag....quote:Op donderdag 18 november 2010 08:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uhm. Tuurlijk. Ik ben KEI-lief.
Dat was in een hele andere setting Ph.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:29 schreef Pheno het volgende:
Nou, de laatste keer dat ik je zag....
Oh ja, dat klopt.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat was in een hele andere setting Ph.
Simpel excuusquote:Op donderdag 18 november 2010 08:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat was in een hele andere setting Ph.
Het was eigenlijk heel complex.quote:
Ik heb er nog spierpijn van.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het was eigenlijk heel complex.
Ik voel het ook nog wel een beetje ja.quote:
Als er dan niemand naar je zwaait...quote:
Goedemorgen schoonheidquote:Op donderdag 18 november 2010 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
is het al half 5?
verkeerde volgorde
Goedemorgen
Is het al half 5
maar je bent toch ook niet aan het werkquote:Op donderdag 18 november 2010 08:49 schreef Pien85 het volgende:
Vreemd... mensen die weten wat voor werk ik doe en zich dan tóch afvragen of ik aan het werk ben als ik achter een pc zit
Nee, dat ben ik niet nee... en mensen denken dat ik dat wel ben, maar dat kan dus nietquote:Op donderdag 18 november 2010 08:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar je bent toch ook niet aan het werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |