Meeste turken zijn zwakzinigquote:Op woensdag 17 november 2010 20:43 schreef Nico_Galijk het volgende:
Sowieso de tegenstander bij balbezit uitfluiten vanaf minuut 1zwakzinnige figuren.
volgens de sbs6 feitjesmonitor hebben we slechts 2 van de 7 vorige duels gewonnenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:50 schreef stiefelen het volgende:
Ik hoop dat die turken nu ook echt met dikke cijfers verliezen
"Graties oitkerieng, kienderbaislag en hoersoepsidie"quote:Op woensdag 17 november 2010 20:47 schreef Salatrel het volgende:
die turkse reclameborden van nederlandse bedrijven ookiemand een idee wat er staat?
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
"Graties oitkerieng, kienderbaislag en hoersoepsidie"
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
"Graties oitkerieng, kienderbaislag en hoersoepsidie"
Klopt.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:38 schreef ecktebaas het volgende:
Fipo.
Tevens, beide zijn kutlanden.
tur heb jij je masker op? nee het is je kijekop?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt.
Zowel tur als kije is kut.
Nee. er zaten van die kutturken met een spiegel in zijn ogen te schijnenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:11 schreef Ketchupknul het volgende:
Kwam er nu rook van het hoofd van Sneijder?
Ik wil graag Elia ook nog zien.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wordt tijd dat van Persie Lens vervangt op rechts
Dit.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wordt tijd dat van Persie Lens vervangt op rechts
Dat heb ik met Sjaak Swart. Helaas beiden geblesseerdquote:Op woensdag 17 november 2010 21:21 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ik wil graag Elia ook nog zien.
Volgens mij was het een groene laser (jeweetwel, die waarvoor ze van die klereleijers voor opgepakt hebben toen ze dat bij piloten deden). Erg triest, schijnbaar lastig om het een sportief spelletje te laten zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 21:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee. er zaten van die kutturken met een spiegel in zijn ogen te schijnenLekker sportief weer
Kutvolk. Strontfiguren
Ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:11 schreef Ketchupknul het volgende:
Kwam er nu rook van het hoofd van Sneijder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |