quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Roderick van Henegouwen tot Voorstede.
ah godver, die is echt vreselijkquote:Op woensdag 17 november 2010 20:13 schreef napoleonfour het volgende:
Haten op nicolaas
Tevens Shaniqua
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:13 schreef napoleonfour het volgende:
Haten op nicolaas
Tevens Shaniqua
Ook wel Sjonniequote:
of -neyquote:
iig wel van Distinyquote:
quote:
Jakkes er zijn dus ook mannen die Berber hetenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:22 schreef Klipnap het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/Chatsjaturovitsj
Er is minstens 1 iemand in NL die zo heet!
Ik vind dat niet erg tokkie eigenlijk!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:22 schreef Klipnap het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/Chatsjaturovitsj
Er is minstens 1 iemand in NL die zo heet!
Die kan alleen als je Italiaans bent en in Italië woontquote:Op woensdag 17 november 2010 20:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kobus
Luciano
Wesley
Samantha
Priscilla
Wendy
Je vergeet de allerbekenste, gewoon, "Mohammed"quote:Op woensdag 17 november 2010 20:24 schreef apij4125 het volgende:
Omar Abdul Hassan Hassad Ahbad Ali Shahid Muhammad
Ik vind een "u" en "o" wel een verschilquote:Op woensdag 17 november 2010 20:26 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Hij staat gewoon op het eind
Engels.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vind een "u" en "o" wel een verschil
Dat is hoe de meeste moslims het schrijven. Eigenlijk gewoon fonetisch dus.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vind een "u" en "o" wel een verschil
Haha ja. Hoe heette de mannelijke variant ook weer?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:30 schreef Juzme het volgende:
Op sugababes vind je eigenlijk alle tokkies + bijbehorende namen binnen 1 community
Ook meisjes, het dochtertje van Margreet Beetsma ( Editie NL ) heet Berber.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:23 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Jakkes er zijn dus ook mannen die Berber heten![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:41 schreef wiebelstront het volgende:
er zit bij ons in de klas iemand die "didier" o zoiets heet. en dat spraak je dus uit als DJ.
Dat spreek je eigenlijk uit als: Died Jeequote:Op woensdag 17 november 2010 20:41 schreef wiebelstront het volgende:
er zit bij ons in de klas iemand die "didier" o zoiets heet. en dat spraak je dus uit als DJ.
Nooit zo goed opgelet bij Frans zeker?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:41 schreef wiebelstront het volgende:
Gemoquote:Op woensdag 17 november 2010 20:33 schreef Rivalo het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/populariteit/naam/Kankera
Kankera.
A winrar is you.quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 08:57 schreef Keselo het volgende:
Maikol
Ik heb serieus een neef die zo heet (enorm paupertokkie gezin), werd dat jong geboren, vroegen we waarom ze die naam zo hadden gespeld, vroegen ze ons hoe je die naam dan anders kan spellen.
was dat geen paard ofzo?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kobus
Luciano
Wesley
Samantha
Priscilla
Wendy
Wat dacht je van "Desteny"? Komt ook voor.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:21 schreef ThaTim het volgende:
[..]
iig wel van Distiny
mensen die niet eens destiny kunnen spellen
quote:Re:Tienermoeders sbs 6
Mee eens.
De kinderen die tot nu toe geboren zijn heten al Jamielynn en Jerryl Delano.
Het kind van die Tamara gaat Chanellia heten.
Jamie-lynn gaat nog wel, maar Chanellia of Delano? Wat een kampernamen.
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:39 schreef TheHappyPrince het volgende:
Adolf Hitler Campbell
JoyceLynn Aryan Nation Campbell
Honszlynn Hinler Jeannie Campbell
Ook zulke fijne namen
Ja.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:14 schreef Lindgren. het volgende:
Jaryll Delano
Iemand die dit herkent?
ik hoop dat je die verzint.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:22 schreef Sisiorange94 het volgende:
Latoya
Chanel-Valentine
Jordy
Joerie
Shirley
Neequote:Op vrijdag 19 november 2010 18:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik hoop dat je die verzint.![]()
vind je het ook een tokkie naam?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:37 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik vind ilonka een k*t naam.
ook al is het gigantisch lekker wijf, blijft de naam een afknapper
best wel, anders post ik het niet he?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:38 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
vind je het ook een tokkie naam?
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/Gayquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:59 schreef HalloweenJack het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/pik
Hoi, ik heet pik.
Menno vind ik meer een plattelandsnaam.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Menno
Delano
Milano
Priscilla
John
Ekt niet.quote:
Mag ik meejanken over Yannic?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:20 schreef PizzaMizza het volgende:
Je faalt en dan ook nie teens een beetje![]()
1. Ik ben geen turk
2. Jouw postgeschiedenis zegt GENOEG
3. Je grap is zo slecht, dat ik er zelfs om moest laggen![]()
Nog zo een naam: YANNIC
Einz!! last van lag!! EINTZWEI!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:20 schreef PizzaMizza het volgende:
Je faalt en dan ook nie teens een beetje![]()
1. Ik ben geen turk
2. Jouw postgeschiedenis zegt GENOEG
3. Je grap is zo slecht, dat ik er zelfs om moest laggen![]()
Nog zo een naam: YANNIC
volgens mij lezen tokkies ook meequote:
Nee als Prusilla of beter gezegd: Prusil.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:15 schreef Waalwijker het volgende:
Priscilla. Uit te spreken als Psilah.
GA HATEN OP BRADDIE OFZO DAN!quote:
Hee!quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:38 schreef Sisiorange94 het volgende:
Net als Mariska dat wordt afgekort naar Maris.
Ze was wel gruwelijk nat zegquote:Op woensdag 20 juni 2012 03:05 schreef DeSamenvatting het volgende:
Ik penetreerde ooit iemand met de naam "Shanaya" (incl. gouden naamketting)
Julia en Eva vind ik niet echt tokkienamen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:16 schreef magneetstrip het volgende:
Petra
Truus
Hendrik
Henk
Kimberley
Danielle
Tessa
Eva
Sharona
Lindsey
Kaylee
storm
chelsea
Martijn
Julia
Inderdaadquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:16 schreef remlof het volgende:
Fout gespelde Engelse namen zijn wel het ergste
Ok groetjes Gorge en Dunkanquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:16 schreef remlof het volgende:
Fout gespelde Engelse namen zijn wel het ergste
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Doe ik lekker toch.
Oh, en Henk natuurlijk.
Ja quer is wel echt ergquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:45 schreef spamcat het volgende:
Staat Shirley er al bij?
Edit: en natuurlijk quer
Ga mij niet vertellen dat dat een echte naam isquote:
ik weet nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga mij niet vertellen dat dat een echte naam is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |