quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Roderick van Henegouwen tot Voorstede.
ah godver, die is echt vreselijkquote:Op woensdag 17 november 2010 20:13 schreef napoleonfour het volgende:
Haten op nicolaas
Tevens Shaniqua
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:13 schreef napoleonfour het volgende:
Haten op nicolaas
Tevens Shaniqua
Ook wel Sjonniequote:
of -neyquote:
iig wel van Distinyquote:
quote:
Jakkes er zijn dus ook mannen die Berber hetenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:22 schreef Klipnap het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/Chatsjaturovitsj
Er is minstens 1 iemand in NL die zo heet!
Ik vind dat niet erg tokkie eigenlijk!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:22 schreef Klipnap het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/Chatsjaturovitsj
Er is minstens 1 iemand in NL die zo heet!
Die kan alleen als je Italiaans bent en in Italië woontquote:Op woensdag 17 november 2010 20:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kobus
Luciano
Wesley
Samantha
Priscilla
Wendy
Je vergeet de allerbekenste, gewoon, "Mohammed"quote:Op woensdag 17 november 2010 20:24 schreef apij4125 het volgende:
Omar Abdul Hassan Hassad Ahbad Ali Shahid Muhammad
Ik vind een "u" en "o" wel een verschilquote:Op woensdag 17 november 2010 20:26 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Hij staat gewoon op het eind
Engels.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vind een "u" en "o" wel een verschil
Dat is hoe de meeste moslims het schrijven. Eigenlijk gewoon fonetisch dus.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vind een "u" en "o" wel een verschil
Haha ja. Hoe heette de mannelijke variant ook weer?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:30 schreef Juzme het volgende:
Op sugababes vind je eigenlijk alle tokkies + bijbehorende namen binnen 1 community
Ook meisjes, het dochtertje van Margreet Beetsma ( Editie NL ) heet Berber.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:23 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Jakkes er zijn dus ook mannen die Berber heten![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:41 schreef wiebelstront het volgende:
er zit bij ons in de klas iemand die "didier" o zoiets heet. en dat spraak je dus uit als DJ.
Dat spreek je eigenlijk uit als: Died Jeequote:Op woensdag 17 november 2010 20:41 schreef wiebelstront het volgende:
er zit bij ons in de klas iemand die "didier" o zoiets heet. en dat spraak je dus uit als DJ.
Nooit zo goed opgelet bij Frans zeker?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:41 schreef wiebelstront het volgende:
Gemoquote:Op woensdag 17 november 2010 20:33 schreef Rivalo het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/populariteit/naam/Kankera
Kankera.
A winrar is you.quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 08:57 schreef Keselo het volgende:
Maikol
Ik heb serieus een neef die zo heet (enorm paupertokkie gezin), werd dat jong geboren, vroegen we waarom ze die naam zo hadden gespeld, vroegen ze ons hoe je die naam dan anders kan spellen.
was dat geen paard ofzo?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kobus
Luciano
Wesley
Samantha
Priscilla
Wendy
Wat dacht je van "Desteny"? Komt ook voor.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:21 schreef ThaTim het volgende:
[..]
iig wel van Distiny
mensen die niet eens destiny kunnen spellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |