o niice! de november editie heb ik nog nietquote:Op woensdag 17 november 2010 19:44 schreef Aphrodyte het volgende:
De nieuwe kerst-editie Allerhande schijnt 212 pagina's dik te zijn!![]()
je ne sais pasquote:Op woensdag 17 november 2010 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
Hoeveel topics zijn er vandaag weer langsgekomen?
Ik ook nietquote:Op woensdag 17 november 2010 19:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
o niice! de november editie heb ik nog niet
Genoeg om mij in de 2 dagen van mn nieuwe account 300+ posts te gevenquote:Op woensdag 17 november 2010 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
Hoeveel topics zijn er vandaag weer langsgekomen?
vaak hebben ze het niet bijgevuld bij de AH in Alphen (maar ga ook maar 1x per week naar de stad)quote:Op woensdag 17 november 2010 19:52 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik ook nietGa hem morgen halen
halllo zeg! hoe heet je potentiele vriendje? Tong?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:52 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Genoeg om mij in de 2 dagen van mn nieuwe account 300+ posts te geven
Lol nee mijn potentiële vriendje is bijna nooit online. En komt opeens morgenavond!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
halllo zeg! hoe heet je potentiele vriendje? Tong?
Daar staan best lekkere dingen in, stamppotjes enzoquote:Op woensdag 17 november 2010 19:50 schreef FutureFairytale het volgende:
o niice! de november editie heb ik nog niet
Ik heb weleens nachtmerries dat ik net zoveel post als Tong.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
halllo zeg! hoe heet je potentiele vriendje? Tong?
Ik zit nu op een gemiddelde van 28 per dagquote:Op woensdag 17 november 2010 19:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb weleens nachtmerries dat ik net zoveel post als Tong.
Ik kijk maar eens per 2 jaar.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:55 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik zit nu op een gemiddelde van 28 per dag
Hahaquote:Op woensdag 17 november 2010 19:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kijk maar eens per 2 jaar.
Als je uberhaupt al droomt over Fok, is het foute boelquote:Op woensdag 17 november 2010 19:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb weleens nachtmerries dat ik net zoveel post als Tong.
Een ander leven.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:56 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Haha![]()
En dan hou ik ook nog de hele dag twitter bij, en facebook
#Nolife
Haha ja, ach ik krijg er toch naamsbekendheid mee in het culi-schrijfwereldje dus ik doe iets goed denk ik maar danquote:
Och. Zolang ik weet dat ik droom, valt het wel mee.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als je uberhaupt al droomt over Fok, is het foute boel
Zo ver is t bij mij nog niet eens.. maar Tong droomt vast over fok!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
tong slaapt niet. Het is een robotquote:Op woensdag 17 november 2010 19:59 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Zo ver is t bij mij nog niet eens.. maar Tong droomt vast over fok!
Ah nee joh! Daarvoor is hij er te vaak!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:59 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Zo ver is t bij mij nog niet eens.. maar Tong droomt vast over fok!
True. Zou hij niet gewoon stiekem een spambot van Danny zijn?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ah nee joh! Daarvoor is hij er te vaak!
Ik zou het haast denken ja. Maar hij pm-de wel met me.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:59 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
tong slaapt niet. Het is een robot
Dat soort ideen horen in BNW!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:00 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
True. Zou hij niet gewoon stiekem een spambot van Danny zijn?
ah ok! ik zoek nog inspiratie voor mijn kookdag a.s. vrijdag. wilde eerst Italiaans maar we hebben maandag tagliatelle gegeten en vandaag spaghetti carbonara dus ben bang dat het het toch niet gaat worden. pizza houdt mn vader niet van.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar staan best lekkere dingen in, stamppotjes enzo
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Mijn persoon schijnt gewoon in BNW te horen, maar ik zal even een topic openen in de nachtbagger morgenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat soort ideen horen in BNW!
Je zit nu bij S7E20 of zo?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:50 schreef LieLie het volgende:
We hebben weer twee afleveringen van West Wing gekeken![]()
Risotto?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah ok! ik zoek nog inspiratie voor mijn kookdag a.s. vrijdag. wilde eerst Italiaans maar we hebben maandag tagliatelle gegeten en vandaag spaghetti carbonara dus ben bang dat het het toch niet gaat worden. pizza houdt mn vader niet van.
Meer buiten CUL komenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:03 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zie Tong hier nooit meer posten! waar hangt hij uit?
Tong's dilemmatopics
Trusten!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:04 schreef Aphrodyte het volgende:
Ok. Nu. Ga. Ik. Echt. Offline.
Goedenacht
ooh ja vlees lijkt me wel een plan! risotto wil ik wel maar mn vader is echt geen fan van italiaans etenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Risotto?
Kalfsvlees met salie en rauwe ham?
Wil je erover praten?quote:
slaap zacht!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:04 schreef Aphrodyte het volgende:
Ok. Nu. Ga. Ik. Echt. Offline.
Goedenacht
Heeft-ie nooit geleerd dat-ie moet eten wat de pot schaft?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh ja vlees lijkt me wel een plan! risotto wil ik wel maar mn vader is echt geen fan van italiaans eten
heb ik al gedaan, mijn droom over dat ik wakker werd en laptop opendeed en B&G's toiletbril zagquote:
En andere rijst eet ie wel?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh ja vlees lijkt me wel een plan! risotto wil ik wel maar mn vader is echt geen fan van italiaans eten
juist wel maar ik wil wel iets wat hij lekker vind. mijn moeder vind alles lekker. mijn vader eet alles maar is er niet dol opquote:Op woensdag 17 november 2010 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heeft-ie nooit geleerd dat-ie moet eten wat de pot schaft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |