o niice! de november editie heb ik nog nietquote:Op woensdag 17 november 2010 19:44 schreef Aphrodyte het volgende:
De nieuwe kerst-editie Allerhande schijnt 212 pagina's dik te zijn!![]()
je ne sais pasquote:Op woensdag 17 november 2010 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
Hoeveel topics zijn er vandaag weer langsgekomen?
Ik ook nietquote:Op woensdag 17 november 2010 19:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
o niice! de november editie heb ik nog niet
Genoeg om mij in de 2 dagen van mn nieuwe account 300+ posts te gevenquote:Op woensdag 17 november 2010 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
Hoeveel topics zijn er vandaag weer langsgekomen?
vaak hebben ze het niet bijgevuld bij de AH in Alphen (maar ga ook maar 1x per week naar de stad)quote:Op woensdag 17 november 2010 19:52 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik ook nietGa hem morgen halen
halllo zeg! hoe heet je potentiele vriendje? Tong?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:52 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Genoeg om mij in de 2 dagen van mn nieuwe account 300+ posts te geven
Lol nee mijn potentiële vriendje is bijna nooit online. En komt opeens morgenavond!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
halllo zeg! hoe heet je potentiele vriendje? Tong?
Daar staan best lekkere dingen in, stamppotjes enzoquote:Op woensdag 17 november 2010 19:50 schreef FutureFairytale het volgende:
o niice! de november editie heb ik nog niet
Ik heb weleens nachtmerries dat ik net zoveel post als Tong.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
halllo zeg! hoe heet je potentiele vriendje? Tong?
Ik zit nu op een gemiddelde van 28 per dagquote:Op woensdag 17 november 2010 19:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb weleens nachtmerries dat ik net zoveel post als Tong.
Ik kijk maar eens per 2 jaar.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:55 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik zit nu op een gemiddelde van 28 per dag
Hahaquote:Op woensdag 17 november 2010 19:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kijk maar eens per 2 jaar.
Als je uberhaupt al droomt over Fok, is het foute boelquote:Op woensdag 17 november 2010 19:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb weleens nachtmerries dat ik net zoveel post als Tong.
Een ander leven.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:56 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Haha![]()
En dan hou ik ook nog de hele dag twitter bij, en facebook
#Nolife
Haha ja, ach ik krijg er toch naamsbekendheid mee in het culi-schrijfwereldje dus ik doe iets goed denk ik maar danquote:
Och. Zolang ik weet dat ik droom, valt het wel mee.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als je uberhaupt al droomt over Fok, is het foute boel
Zo ver is t bij mij nog niet eens.. maar Tong droomt vast over fok!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
tong slaapt niet. Het is een robotquote:Op woensdag 17 november 2010 19:59 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Zo ver is t bij mij nog niet eens.. maar Tong droomt vast over fok!
Ah nee joh! Daarvoor is hij er te vaak!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:59 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Zo ver is t bij mij nog niet eens.. maar Tong droomt vast over fok!
True. Zou hij niet gewoon stiekem een spambot van Danny zijn?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ah nee joh! Daarvoor is hij er te vaak!
Ik zou het haast denken ja. Maar hij pm-de wel met me.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:59 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
tong slaapt niet. Het is een robot
Dat soort ideen horen in BNW!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:00 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
True. Zou hij niet gewoon stiekem een spambot van Danny zijn?
ah ok! ik zoek nog inspiratie voor mijn kookdag a.s. vrijdag. wilde eerst Italiaans maar we hebben maandag tagliatelle gegeten en vandaag spaghetti carbonara dus ben bang dat het het toch niet gaat worden. pizza houdt mn vader niet van.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar staan best lekkere dingen in, stamppotjes enzo
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Mijn persoon schijnt gewoon in BNW te horen, maar ik zal even een topic openen in de nachtbagger morgenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat soort ideen horen in BNW!
Je zit nu bij S7E20 of zo?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:50 schreef LieLie het volgende:
We hebben weer twee afleveringen van West Wing gekeken![]()
Risotto?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah ok! ik zoek nog inspiratie voor mijn kookdag a.s. vrijdag. wilde eerst Italiaans maar we hebben maandag tagliatelle gegeten en vandaag spaghetti carbonara dus ben bang dat het het toch niet gaat worden. pizza houdt mn vader niet van.
Meer buiten CUL komenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:03 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zie Tong hier nooit meer posten! waar hangt hij uit?
Tong's dilemmatopics
Trusten!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:04 schreef Aphrodyte het volgende:
Ok. Nu. Ga. Ik. Echt. Offline.
Goedenacht
ooh ja vlees lijkt me wel een plan! risotto wil ik wel maar mn vader is echt geen fan van italiaans etenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Risotto?
Kalfsvlees met salie en rauwe ham?
Wil je erover praten?quote:
slaap zacht!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:04 schreef Aphrodyte het volgende:
Ok. Nu. Ga. Ik. Echt. Offline.
Goedenacht
Heeft-ie nooit geleerd dat-ie moet eten wat de pot schaft?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh ja vlees lijkt me wel een plan! risotto wil ik wel maar mn vader is echt geen fan van italiaans eten
heb ik al gedaan, mijn droom over dat ik wakker werd en laptop opendeed en B&G's toiletbril zagquote:
En andere rijst eet ie wel?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh ja vlees lijkt me wel een plan! risotto wil ik wel maar mn vader is echt geen fan van italiaans eten
juist wel maar ik wil wel iets wat hij lekker vind. mijn moeder vind alles lekker. mijn vader eet alles maar is er niet dol opquote:Op woensdag 17 november 2010 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heeft-ie nooit geleerd dat-ie moet eten wat de pot schaft?
Gewoon een kuiltje in maken met jus.. lijkt het net stampot.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nou, wat een dom argument dan. Italiaans eten, dat gaat van pasta tot pizza tot risotto tot vlees tot vis. Gewoon proberenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
chicken tonight en dat soort dingen.
Nou, dan houd je daar toch geen rekening mee?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:09 schreef FutureFairytale het volgende:
als mn vader mag kiezen wat we gaan eten is het óf macaroni óf gebakken aardappels, sla en een karbonade.
als hij soep mag kiezen is het vermicellisoep.
das mn pa
ik heb een recept van fish and chips gezien, misschien is dat watquote:
ja hij denkt alleen aan pasta en pizza. maar risotto kan misschien wel ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, wat een dom argument dan. Italiaans eten, dat gaat van pasta tot pizza tot risotto tot vlees tot vis. Gewoon proberen
nee het wordt absoluut niet één van die 2. ik heb mijn kookdag in het leven geroepen omdat ik andere dingen wilde eten dan bonen, bloemkool en macaroniquote:Op woensdag 17 november 2010 20:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, dan houd je daar toch geen rekening mee?
hehe minestronesoep is trouwens toch gewoon groentesoep?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:11 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zeg: minestronesoep vooraf en dan:
http://www.smulweb.nl/1148179/koken/recept/Saltimbocca-ala-romana
Met risotto!![]()
beter. kalfsschnitzels zijn hier niet te koop.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:12 schreef krakkemieke het volgende:
Kan ook met varkensschnitzels hoor.
Ze lopen toch gewoon voor de deur in de weiquote:Op woensdag 17 november 2010 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
beter. kalfsschnitzels zijn hier niet te koop.
Groentesoep met pasta ipv vermicelli en iets meer tomaat.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe minestronesoep is trouwens toch gewoon groentesoep?
thanks!
liepen. totdat ze grote villa's in de wei hebben geplantquote:Op woensdag 17 november 2010 20:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ze lopen toch gewoon voor de deur in de wei
Als ze te dik ziin, tussen plastic folie en er flink op meppen met een steelpan.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
beter. kalfsschnitzels zijn hier niet te koop.
meppen ben ik goed inquote:Op woensdag 17 november 2010 20:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als ze te dik ziin, tussen plastic folie en er flink op meppen met een steelpan.
ahhhh, zielliequote:Op woensdag 17 november 2010 20:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
liepen. totdat ze grote villa's in de wei hebben geplant
ik heb een leuke jeugd gehad in het weiland. slootje springen, boer pesten, vissen, kikkers vangen...quote:
Ik snap je nietquote:Op woensdag 17 november 2010 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kan ik niet want jij zit hier
Yesquote:
wat voor proeverij? drank of eten?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yes
Was niet druk maar ondertussen met collega's gebrainstormd over een proeverij in de winkel de zondag voor kerst
Beidequote:Op woensdag 17 november 2010 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat voor proeverij? drank of eten?
Voor 4 personen:quote:Op woensdag 17 november 2010 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
meppen ben ik goed in
ik heb nagedacht en ga op zoek naar een recept met vis. dat vinden ze lekker en eten we vrij weinig
zo weinig dat ik niet weet hoe ik het moet bereiden
Opvoeden moet je ze, dat is veel beterquote:Op woensdag 17 november 2010 20:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar wil uiteindelijk toch ook wel dat iedereen het lekker vind
Ja, ga ik ook doen met het italiaanse buffet met kerstquote:Op woensdag 17 november 2010 20:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Opvoeden moet je ze, dat is veel beter(en ik spreek uit ervaring
)
Ik hoop voor Hiddink dat Nederland niet dezelfde vorm laat zien als tegen Zwedenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:25 schreef golfer het volgende:
Zo maar eens kijken wat Van Marwijk-Hiddink wordt.
dat klinkt heel simpel!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor 4 personen:
4 stukjes koolvis uit de diepvries
1 pakje tomato frito van Heinz
1 fijngesneden ui
1 teentje fijngemaakte knoflook
theelepel italiaanse kruiden of oregano
Zakje oude geraspte kaas
Fruit de ui en de knoflook. Doe het met de kruiden bij de tomato frito in een ovenschaal. Bedek de vis met de saus. Doe plm 20 min in de oven op 200 graden. Doe na 20 min de kaas erop.
Volgens mij is de leukste manier van opvoeden lekker eten voorzetten. En dan zeggen: ja maar dit is nu ...(wat ze zogenaamd niet lusten)quote:Op woensdag 17 november 2010 20:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
)
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
"Ja, dan doen we een italiaans buffet, met pizza, lasagne, macaroni"
hehe. ik vind dat ik best goed op weg ben. eerste keer moesten ze heeeel erg wennen toen ze quiche kregen maar de rest aten ze met smaak op. varkenshaas met buffelmozzarella, zoetzure kip, aardappelgratin, steak met bacon en mosterdmarinade, chinese tomatensoep en boerenkool met pindakaas en gehakt heb ik tot nu toe gemaaktquote:Op woensdag 17 november 2010 20:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
)
hahaha herkenbaarquote:Op woensdag 17 november 2010 20:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, ga ik ook doen met het italiaanse buffet met kerst
Mijn schoonvader wilde een Italiaans buffet, want hij vond de pizza's zo lekker.
"Ja, dan doen we een italiaans buffet, met pizza, lasagne, macaroni"
Mijn vader kan beter koken dan ik, en die proberen ook echt alles.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
![]()
Mijn ouders kennen van huis uit ook niet veel (logisch ook wel, komen uit doorsnee Hollandsche gezinnen), maar ze staan wel open voor alles
Ik ben dol op kabeljauw, maar in dit recept is het zonde. Dan proef je meer kruiden en tomaat dan de vis.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat klinkt heel simpel!wel lekker? of beetje smaakloos? sowieso zal ik geen koolvis gebruiken want dat vind ik wel wat smaakloos maar een stuk kabeljauw denk ik dan (oooh.... ik kan weer niet budgetkoken
)
slootje springen was altijd tof!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb een leuke jeugd gehad in het weiland. slootje springen, boer pesten, vissen, kikkers vangen...
maar de jeugd van nu kan dus niet meer daar rondrennen... echt jammer
dat doe ik altijdquote:Op woensdag 17 november 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je verpest mijn liefdesverklaring
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
slootje springen was altijd tof!
haha maar wokken ofzo vinden ze dan écht goed. die van mij gaan ook het liefst nog uit eten naar de Chinees. ergens anders kijkt mn vader of ze entrecote hebben (omdat hij dat op karbonade vind lijkenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn vader kan beter koken dan ik, en die proberen ook echt alles.
Mijn schoonouders zijn meer van de hollandse pot. En als het al iets anders is dan komt het uit een pakje van knorr of maggi zo ongeveer.
We nemen ze volgend jaar allemaal mee naar een nieuwe (vrije luxe) restaurant hier in de buurt.
En hij begon vorige week al "maar we hoeven niet per se daar naar toe hoor, wokken is ook goed".
Ik heb gereageerd met "ik zal zelf wel bepalen waar we het willen vieren"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |