o niice! de november editie heb ik nog nietquote:Op woensdag 17 november 2010 19:44 schreef Aphrodyte het volgende:
De nieuwe kerst-editie Allerhande schijnt 212 pagina's dik te zijn!![]()
je ne sais pasquote:Op woensdag 17 november 2010 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
Hoeveel topics zijn er vandaag weer langsgekomen?
Ik ook nietquote:Op woensdag 17 november 2010 19:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
o niice! de november editie heb ik nog niet
Genoeg om mij in de 2 dagen van mn nieuwe account 300+ posts te gevenquote:Op woensdag 17 november 2010 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
Hoeveel topics zijn er vandaag weer langsgekomen?
vaak hebben ze het niet bijgevuld bij de AH in Alphen (maar ga ook maar 1x per week naar de stad)quote:Op woensdag 17 november 2010 19:52 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik ook nietGa hem morgen halen
halllo zeg! hoe heet je potentiele vriendje? Tong?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:52 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Genoeg om mij in de 2 dagen van mn nieuwe account 300+ posts te geven
Lol nee mijn potentiële vriendje is bijna nooit online. En komt opeens morgenavond!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
halllo zeg! hoe heet je potentiele vriendje? Tong?
Daar staan best lekkere dingen in, stamppotjes enzoquote:Op woensdag 17 november 2010 19:50 schreef FutureFairytale het volgende:
o niice! de november editie heb ik nog niet
Ik heb weleens nachtmerries dat ik net zoveel post als Tong.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
halllo zeg! hoe heet je potentiele vriendje? Tong?
Ik zit nu op een gemiddelde van 28 per dagquote:Op woensdag 17 november 2010 19:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb weleens nachtmerries dat ik net zoveel post als Tong.
Ik kijk maar eens per 2 jaar.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:55 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik zit nu op een gemiddelde van 28 per dag
Hahaquote:Op woensdag 17 november 2010 19:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kijk maar eens per 2 jaar.
Als je uberhaupt al droomt over Fok, is het foute boelquote:Op woensdag 17 november 2010 19:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb weleens nachtmerries dat ik net zoveel post als Tong.
Een ander leven.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:56 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Haha![]()
En dan hou ik ook nog de hele dag twitter bij, en facebook
#Nolife
Haha ja, ach ik krijg er toch naamsbekendheid mee in het culi-schrijfwereldje dus ik doe iets goed denk ik maar danquote:
Och. Zolang ik weet dat ik droom, valt het wel mee.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als je uberhaupt al droomt over Fok, is het foute boel
Zo ver is t bij mij nog niet eens.. maar Tong droomt vast over fok!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als je uberhaupt al droomt over Fok, is het foute boel
tong slaapt niet. Het is een robotquote:Op woensdag 17 november 2010 19:59 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Zo ver is t bij mij nog niet eens.. maar Tong droomt vast over fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |