hehe np. vrienden zijn er ook om elkaars geheugen ff op te frissen hequote:Op woensdag 17 november 2010 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja! Daar dacht ik niet aan, wat een domme vraag dus.
Maar een BM laat je er zo lang mogelijk in want dubbele stem. Dus het gunstigste voor een BM zou zijn dat hij van elke Maffiafamilie (mits er 2 zijn natuurlijk) een BG heeft dus.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:00 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe np. vrienden zijn er ook om elkaars geheugen ff op te frissen he
Aangezien er nu 'maar' 27 spelers zijn vermoed ik dat er maar 1 familie is.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar een BM laat je er zo lang mogelijk in want dubbele stem. Dus het gunstigste voor een BM zou zijn dat hij van elke Maffiafamilie (mits er 2 zijn natuurlijk) een BG heeft dus.
Ja dank je.
Misschien maar gewoon zelfmoord, je bent er duidelijk niet bij met je hoofdquote:Op donderdag 18 november 2010 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
Damn, ik ben niet scherp vandaag, maffia heeft natuurlijk al een rol.
hmm dat zou idd wel handig kunnen zijn voor de bm idd. zelf dorp zijn en dan 2 bg's van elke fam 1quote:Op donderdag 18 november 2010 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar een BM laat je er zo lang mogelijk in want dubbele stem. Dus het gunstigste voor een BM zou zijn dat hij van elke Maffiafamilie (mits er 2 zijn natuurlijk) een BG heeft dus.
Ja dank je.
Ho ho, we zijn nog niet echt begonnen he? Ik spaar mijn krachten voor het hints zoeken.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien maar gewoon zelfmoord, je bent er duidelijk niet bij met je hoofd.
hmm ty liesje ik ga gewoon mee in je gekletsquote:Op donderdag 18 november 2010 00:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm dat zou idd wel handig kunnen zijn voor de bm idd. zelf dorp zijn en dan 2 bg's van elke fam 1
LOL!quote:Op donderdag 18 november 2010 00:07 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm ty liesje ik ga gewoon mee in je geklets
yups ii snapte je gedachtengang dus helemaal. maar heb zelf ff teveel aan mijn kop om na te denkenquote:Op donderdag 18 november 2010 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!
Maar het komt denk ik doordat ik vorige keer Erik beschermde en die was Maffia. Dat was prettig want zo had ik in ieder geval voor 1 maffiafamilie niets te vrezen, ik zat een beetje te denken of je die voordelen als dorpsBM andersom ook hebt, maar dat kan dus niet.
dit dus. Ik ben echt de über nachtbraker, omdat ik pas ga slapen ls jullie wakker worden... (Nu!quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 07:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dit dus. Ik ben echt de über nachtbraker, omdat ik pas ga slapen ls jullie wakker worden... (Nu!)
Ja maar jij bent niet van deze wereldquote:Op donderdag 18 november 2010 07:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dit dus. Ik ben echt de über nachtbraker, omdat ik pas ga slapen ls jullie wakker worden... (Nu!)
Hiiiiiihaaaaaaquote:
Ik ben benieuwd naar je moordbeschrijvingenquote:
Ja het voelt meteen al goed. Ze was denk ik nog warm van jouquote:Op donderdag 18 november 2010 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet je eerst bewijzen![]()
Maar Ladi als leermeesteres komt dat helemaal goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |