ja daar denk ik vaak niet bij naquote:Op woensdag 17 november 2010 16:01 schreef Olment het volgende:
Wat is de moeite om de kraan eerst door te laten lopen VOOR dat je je glas vult of je handen wast?
that's what she saidquote:Op woensdag 17 november 2010 16:01 schreef L.no het volgende:
Ik wacht altijd een paar secondes en probeer het eerst met mijn vinger.
Probeer het zelf aan te leren. Dat scheelt verbrandingen.quote:
Klopt maar dat is net zoals dat je de wc na je doorspoelt. Das neit de taak van de gene die na jou naar het toilet gaatquote:Op woensdag 17 november 2010 16:02 schreef Ketchupknul het volgende:
Je kunt ook zelf de kraan laten lopen als je hem gebruikt.
Maar toch een terechte klacht.
Je hebt gelijk. Wat een verlichtende nieuwe invalshoek in deze zaakquote:Op woensdag 17 november 2010 16:03 schreef ukga het volgende:
[..]
Klopt maar dat is net zoals dat je de wc na je doorspoelt. Das neit de taak van de gene die na jou naar het toilet gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:04 schreef Ploertendoder het volgende:
Raak Kindercola is alleen voor kinderenDit is geen kindercola, dit is limonadeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je drinkt en wast je handen toch niet in de wc.. dus wat heeft deze vergelijking ermee te maken?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:03 schreef ukga het volgende:
[..]
Klopt maar dat is net zoals dat je de wc na je doorspoelt. Das neit de taak van de gene die na jou naar het toilet gaat
lees mijn spoilerquote:Op woensdag 17 november 2010 16:04 schreef ukga het volgende:
[..]
Dit is geen kindercola, dit is limonade
De overeenkomst is dat je anders iets naars achterlaat voor de volgende gebruiker.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Je drinkt en wast je handen toch niet in de wc.. dus wat heeft deze vergelijking ermee te maken?
Iedereen haat het als je niet doorspoelt bij de wc.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:03 schreef ukga het volgende:
[..]
Heb je wel vaker last van. In het vervolg even 5 minuten nadenken voor je weer een post maakt graag.quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Je drinkt en wast je handen toch niet in de wc.. dus wat heeft deze vergelijking ermee te maken?
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:05 schreef Ketchupknul het volgende:
[..]
De overeenkomst is dat je anders iets naars achterlaat voor de volgende gebruiker.
Precies, zo doe ik het ook altijd, of ik voel eerst even aan de kraan.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:01 schreef Olment het volgende:
Wat is de moeite om de kraan eerst door te laten lopen VOOR dat je je glas vult of je handen wast?
En wat als de volgende gebruiker warm water nodig heeft, maar koud water aantreft? Zeer naar voor hem/haarquote:Op woensdag 17 november 2010 16:05 schreef Ketchupknul het volgende:
[..]
De overeenkomst is dat je anders iets naars achterlaat voor de volgende gebruiker.
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:11 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Dat deed je zeker ook niet toen je op de knop 'nieuw topic' klikte.
Vomar verkoopt het sowiesoquote:Op woensdag 17 november 2010 16:11 schreef RickoKun het volgende:
TS, WAAR kan ik in GODSNAAM die heilige raak siroop kopen!? Die haal je dus niet in de gewone supermarkt volgens mij
Sommige hebben nog draai knoppen eraan zitten zeg maar. Voor koud en warm water allebei 1.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:10 schreef Verbodsbord het volgende:
Je ziet het toch gewoon aan de stand van de kraan? Of ben ik nou gek
Die hebben wij. met bladgoud btw. pure bazen shitquote:Op woensdag 17 november 2010 16:12 schreef Creeg het volgende:
[..]
Sommige hebben nog draai knoppen eraan zitten zeg maar. Voor koud en warm water allebei 1.
Jup, trouwens je maakt van een klein kut probleem 't grootste probleem van de wereld. Er zijn ergere dingen dat je er niet bij nadenkt dat jij gewoon je kraan opengooit en je glas met zuur van limonade eronder gooit en er dan warm water in doet. Ga lekker met de mensen met wie je thuis woont discussiëren dat ze voortaan als ze klaar zijn met warm water eerst koud water laten stromen omdat jij niet nadenkt wanneer jij de kraan opendraait.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:13 schreef ukga het volgende:
[..]
Die hebben wij. met bladgoud btw. pure bazen shit
Die discussie is al 100 x gevoerd maar ja je wete hoe mensen zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 16:16 schreef Creeg het volgende:
[..]
Jup, trouwens je maakt van een klein kut probleem 't grootste probleem van de wereld. Er zijn ergere dingen dat je er niet bij nadenkt dat jij gewoon je kraan opengooit en je glas met zuur van limonade eronder gooit en er dan warm water in doet. Ga lekker met de mensen met wie je thuis woont discussiëren dat ze voortaan als ze klaar zijn met warm water eerst koud water laten stromen omdat jij niet nadenkt wanneer jij de kraan opendraait.
Open even nog een topic voor het warme water die je ineens krijgt als jij je handen gaat wassen. Die zijn ineens 2e graads verbrand of niet?
Ik doe dat ook!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:01 schreef L.no het volgende:
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:01 schreef L.no het volgende:
Whahah WIN !quote:
quote:
Das wel een goede tp ja. vooral in de zomer als je eerst allemaal lauw water hebtquote:Op woensdag 17 november 2010 20:02 schreef Netherlander het volgende:
BS klacht. Je moet sowieso koud water even later lopen, want na een paar seconden komt het uit de leidingen van buiten en is je water veel kouder. Dat is met limonade veel lekkerder.
Echte bazen drinken alleen bier.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:45 schreef ukga het volgende:
[..]
Das wel een goede tp ja. vooral in de zomer als je eerst allemaal lauw water hebt
Bij de Konmar en Edah, tussen de Tjolk en Choq. Bij de plank onder de Exota.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:11 schreef RickoKun het volgende:
TS, WAAR kan ik in GODSNAAM die heilige raak siroop kopen!? Die haal je dus niet in de gewone supermarkt volgens mij
Omgwtfbbq, Winner Taco.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:20 schreef samvirus het volgende:
[..]
Bij de Konmar en Edah, tussen de Tjolk en Choq. Bij de plank onder de Exota.
Vergeet je Winner Taco niet!
enjoy your zware metalen vergiftiging tsquote:Op woensdag 17 november 2010 16:01 schreef ukga het volgende:
Ik wil even een klacht deponeren, en dit is het medium er voor.
Soms wil ik even een glaasje Raak limonade (reine claude) soldaat maken. Dan is het echt vervelend als er nog warm/ heet water in de kraan is. Ik ga geen warme limonade drinken, en al helemaal niet weggooien (reine claude is heeeel lekker)
Nog erger is als je je handen wil wassen, en er zit nog heet water in de kraan, Dan sta je eerst je handen te verbranden.
Dit was mijn klacht. Ik hoop dat mensen bewuster worden van de kraan even door te spoelen voor de gebruiker na jou
Tuurlijk moeten kranen voldoen aan eisen. Of ga jij me vertellen dat je kranen mag fabriceren uit asbest of lood? En waar in de kraan denk je dat water blijft staan? In die hele hals?quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
enjoy your zware metalen vergiftiging ts
ik laat altijd de kraan eventjes doorlopen, omdat kranen geen strenge eu-eisen hebben wat betreft zware metalen die er niet in mogen zitten
als dan water een tijdje in de kraan staat, zou er van de misschien 'vervuildee' kraan spul in het water kunnen komen.
waterleidingen, en water zoals het wordt aangeleverd door het waternet moeten wel voldoen aan eisen
ik weet het ook niet precies ofzo, en ga ik nu ook niet uitzoeken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:17 schreef Netherlander het volgende:
[..]
Tuurlijk moeten kranen voldoen aan eisen. Of ga jij me vertellen dat je kranen mag fabriceren uit asbest of lood? En waar in de kraan denk je dat water blijft staan? In die hele hals?Zit hooguit een paar cm in de kraan.
dat zeg ik, volgensmij wordt het niet goed gecontroleerdquote:Op zaterdag 20 november 2010 03:17 schreef Netherlander het volgende:
[..]
Tuurlijk moeten kranen voldoen aan eisen. Of ga jij me vertellen dat je kranen mag fabriceren uit asbest of lood? En waar in de kraan denk je dat water blijft staan? In die hele hals?Zit hooguit een paar cm in de kraan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |