ja daar denk ik vaak niet bij naquote:Op woensdag 17 november 2010 16:01 schreef Olment het volgende:
Wat is de moeite om de kraan eerst door te laten lopen VOOR dat je je glas vult of je handen wast?
that's what she saidquote:Op woensdag 17 november 2010 16:01 schreef L.no het volgende:
Ik wacht altijd een paar secondes en probeer het eerst met mijn vinger.
Probeer het zelf aan te leren. Dat scheelt verbrandingen.quote:
Klopt maar dat is net zoals dat je de wc na je doorspoelt. Das neit de taak van de gene die na jou naar het toilet gaatquote:Op woensdag 17 november 2010 16:02 schreef Ketchupknul het volgende:
Je kunt ook zelf de kraan laten lopen als je hem gebruikt.
Maar toch een terechte klacht.
Je hebt gelijk. Wat een verlichtende nieuwe invalshoek in deze zaakquote:Op woensdag 17 november 2010 16:03 schreef ukga het volgende:
[..]
Klopt maar dat is net zoals dat je de wc na je doorspoelt. Das neit de taak van de gene die na jou naar het toilet gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:04 schreef Ploertendoder het volgende:
Raak Kindercola is alleen voor kinderenDit is geen kindercola, dit is limonadeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je drinkt en wast je handen toch niet in de wc.. dus wat heeft deze vergelijking ermee te maken?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:03 schreef ukga het volgende:
[..]
Klopt maar dat is net zoals dat je de wc na je doorspoelt. Das neit de taak van de gene die na jou naar het toilet gaat
lees mijn spoilerquote:Op woensdag 17 november 2010 16:04 schreef ukga het volgende:
[..]
Dit is geen kindercola, dit is limonade
De overeenkomst is dat je anders iets naars achterlaat voor de volgende gebruiker.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Je drinkt en wast je handen toch niet in de wc.. dus wat heeft deze vergelijking ermee te maken?
Iedereen haat het als je niet doorspoelt bij de wc.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:03 schreef ukga het volgende:
[..]
Heb je wel vaker last van. In het vervolg even 5 minuten nadenken voor je weer een post maakt graag.quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Je drinkt en wast je handen toch niet in de wc.. dus wat heeft deze vergelijking ermee te maken?
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:05 schreef Ketchupknul het volgende:
[..]
De overeenkomst is dat je anders iets naars achterlaat voor de volgende gebruiker.
Precies, zo doe ik het ook altijd, of ik voel eerst even aan de kraan.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:01 schreef Olment het volgende:
Wat is de moeite om de kraan eerst door te laten lopen VOOR dat je je glas vult of je handen wast?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |