Leuke theorie, maar zo lomp zal Laura ook wel weer niet wezenquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:29 schreef KrentebolHooft het volgende:
Voorspelbaar
laura killde rutger, charlie krijgt de schuld (charlie was knock out in de rosenboom, dus laura heeft haar daarheen gebracht) en laura krijgt schuldgevoel.
Ik denk het niet, want ze zeiden dat Laura niks van hoefde te weten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:32 schreef KrentebolHooft het volgende:
Rutgers lijk is wel eng :S
Maar volgensmij hebben Lucas en Noud gewoon Laura geholpen met het brengen van charlie naar de scene of the crime. Best erg als je er over nadenkt
Ach, voor hetzelfde geld hebben zij gewoon wat rotzooi geschopt terwijl ze dronken waren, of een steen door zijn ruit gegooid ofzo..quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:32 schreef MoiMoi85 het volgende:
Super vaag allemaal! Wat zouden Lucas en Noud te verbergen hebben? Ze hebben Rutger huis niet vermoord.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Die twee nieuwe jongens zijn ook verdacht? Beiden thuis om 12 uur.
Overigens, misschien is het de handlanger van Rutger wel.
Moet er nog iemand anders uit de serie misschien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga nog steeds voor een ongeluk/natuurlijke doodsoorzaakquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:59 schreef SacreCoeur het volgende:
Laura is het niet, Charlie is het niet, Noud & Lucas zijn het niet.
Verder heb ik nog geen theorie bedacht
Dat zou ook nog kunnen, hij was wel een keer onwel geworden. Hij is wel de oom van Martijn Huygens, ik vraag me af of die Rutger altijd zo is geweest of dat er nog wat groters achter zit wat hem dwong dit te doen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik ga nog steeds voor een ongeluk/natuurlijke doodsoorzaak
omdat hij al een paar keer onwel is geworden denk ik het ongelukkige samenloop van omstandigheden gaat worden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen, hij was wel een keer onwel geworden. Hij is wel de oom van Martijn Huygens, ik vraag me af of die Rutger altijd zo is geweest of dat er nog wat groters achter zit wat hem dwong dit te doen.
quote:Op zondag 21 november 2010 22:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het klopt zeker, zij is echter vooral aantrekkelijk geworden naarmate de jaren vorderden. Wel grappig, iemand vroeg zich af hoe knap ze wel niet moest zijn geweest in de eerdere gtst-jaren, toen was ze namelijk nog jonger, toen liet ik deze foto zien:
[ afbeelding ]
Man wat vond ik haar toen een manwijf. Duidelijk een voorbeeld van: mooier door de tijdHaha ja, ik vond haar er toen zelfs saai en duf uit zien, terwijl ze juist nooit echt saai is geweest
Dezelfde steen die Laura eerst naar buiten gooide.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
omdat hij al een paar keer onwel is geworden denk ik het ongelukkige samenloop van omstandigheden gaat worden.
de jongens hebben waarschijnlijk uit baldadigheid een steen naar binnen gegooid.
lol!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dezelfde steen die Laura eerst naar buiten gooide.
Toen zij teruggooiden, raakten ze hem.
Charlie is eigenlijk zijn dochter.
Ja klopt, gewoon dat ze het voor zich moeten houden dat ze even langs gegaan zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:08 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
lol!
Ik denk dat Noud & Lucas wel iets gezien hebben hoe, wat, waar, wanneer.
Misschien dood zien liggen en zwijgen om niet verdacht te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |