You kidding right? Ik moet in de komende weken elke maandag van Tilburg naar Utrechtquote:Op zondag 21 november 2010 17:55 schreef horned_reaper het volgende:
Vanaf woensdag gaat het gebeuren!![]()
Koning winter neemt een flinke hap uit europa en verspreidt kou en sneeuw.... met komend weekend misschien wel een dikke 20 CM sneeuw, zoals de kaarten het momenteel laten zien.
Het is nog altijd koffiedik kijken, maar hemel.... wat een potentie!
Woensdag idd al kans op sneeuw in het oosten van Groningen.quote:Op zondag 21 november 2010 17:55 schreef horned_reaper het volgende:
Koning winter neemt een flinke hap uit europa en verspreidt kou en sneeuw.... met komend weekend misschien wel een dikke 20 CM sneeuw, zoals de kaarten het momenteel laten zien.
Wat is slecht?quote:Op zondag 21 november 2010 20:04 schreef Schuifpui het volgende:
Nieuwe kaarten zijn weer slecht als ik weerwoord mag geloven. Ik was er eigenlijk al bang voor, maar eens afwachten wat het wordt.
Winterinval maar van korte duur, zeker in het westen nauwelijks sprake van winter. Even de ensembles en de pluim maar afwachten, maar het ziet er toch minder goed uit dan gisteren.quote:
Het is ook nog maar eind november, zie het als een generale repetitie voor eind decemberquote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Winterinval maar van korte duur, zeker in het westen nauwelijks sprake van winter. Even de ensembles en de pluim maar afwachten, maar het ziet er toch minder goed uit dan gisteren.
Lol, hmm, tijd voor nieuwe gevoerde laarzen dus.quote:Op zondag 21 november 2010 17:55 schreef horned_reaper het volgende:
Waar?quote:Op zondag 21 november 2010 20:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een kaarten, en zoals ik al zei: Ik verwacht deze winter meer sneeuw dan de vorige winter![]()
Trouwens er zijn weer leuke weerstation aanbiedingen, konden ze daar niet wat eerder mee aankomen
Gamma en Praxis.quote:
Klopt het moest karwei zijnquote:Op zondag 21 november 2010 22:28 schreef garnage-patrick het volgende:
heb even op de gamma website gekeken voor die cresta, maar kan hem nergens vinden
bedankt! morgen meteen even heenquote:Op zondag 21 november 2010 23:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt het moest karwei zijn![]()
Klik voor de folder
# Thermo/hygro meting binnen
# Thermo/hygrosensor buiten (uit te breiden tot 4 stuks)
# Barometerdruk
# Barometer staafdiagram laatste 24 uur
# Geheugen min/max temperatuur
# Geheugen min/max luchtvochtigheid
# Trendindicatie temperatuur
# Trendindicatie luchtvochtigheid
# Comfort niveau indicatie
# Kinetische maanfase indicatie
# Windrichting en -snelheid
# Hoeveelheid neerslag
# Vorst alarmfunctie
# Draadloze remote sensor
# Radiogestuurde klok
# Tweevoudig alarm
# Kalender
# Draadloze thermo-hygro sensor
# Draadloze regenmeter
# Draadloze windmeter
# Station draait volledig op batterijen.
Effe zien of ik een sponsor kan regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |