Iedereen mag mee doen lijkt mijquote:Op maandag 22 november 2010 11:01 schreef seasushi het volgende:
Ik mag niet mee doen met de user kaart?
Aalten toch? Ik had je er speciaal nog bij gezet omdat je het aan het einde van vorig topic reageerde, misschien er overheen gelezen...? Ik denk niet dat het opzet is.quote:Op maandag 22 november 2010 11:01 schreef seasushi het volgende:
vol is volquote:Op maandag 22 november 2010 11:01 schreef seasushi het volgende:
Oss mag er ook bij.. is er overigens een linkje? Dat heb ik namelijk gemist dan denk ikquote:Op maandag 22 november 2010 12:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Aalten toch? Ik had je er speciaal nog bij gezet omdat je het aan het einde van vorig topic reageerde, misschien er overheen gelezen...? Ik denk niet dat het opzet is.
Ah sorry, ik had het wat druk de afgelopen dagenquote:Op maandag 22 november 2010 11:01 schreef seasushi het volgende:
En je staat er ook bijquote:Op maandag 22 november 2010 13:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Oss mag er ook bij.. is er overigens een linkje? Dat heb ik namelijk gemist dan denk ik
Kom op zegquote:Op maandag 22 november 2010 12:49 schreef aloa het volgende:
Winter: Op schaatsen, sneeuw, iets te koud
Eind januari en in februari komen de depressies langzij en is het uit met de winterpret. Het wordt denk ik een onstuimige en wisselvallige maand. Ik verwacht temperaturen die flink boven normaal komen te liggen; gemiddeld temperatuur rond 5 graden in de Bilt (normaal is ongeveer 3 graden). De kans op een of meerdere winterstormen lijkt in februari groot.
Piet Paulusma
Als je gewoon even tot donderdag wacht met een conclusie te trekken kunnen we je vast wel advies gevenquote:Op maandag 22 november 2010 15:40 schreef JDude het volgende:
Ik moet 't nog maar zien hoor, met die sneeuw. Ga er vrijdag in ieder geval niet voor thuisblijven, om er vervolgens achter te komen dat er twee vlokken zijn gevallen.
Van het weekend schaatsen?quote:Op maandag 22 november 2010 15:26 schreef Drassss het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/2384718/winters-weer-komst.html
Media heeft zijn neus ook alvast in het zand/sneeuw gestoken
Lol, dit gaat om van die betonnen banen waar water op wordt gespoten, als het een paar nachten goed vriest en het overdag niet veel te warm is dan kan het best.quote:Op maandag 22 november 2010 16:00 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Van het weekend schaatsen?![]()
Ze mogen blij zijn als er een eerste vliesje op het water ontstaat van zondag op maandagnacht.
Daar had ik dat vliesje van zo op ma nacht van idd. Zo'n opgespotenbaan in het oosten zou misschien zondag wel kunnen, maar die rest van het artikel ging over marathons op natuurijs, dus daar dacht ik niet gelijk aan.quote:Op maandag 22 november 2010 17:02 schreef horned_reaper het volgende:
In zulke gevallen pakken we dus dit plaatje erbij!![]()
[ afbeelding ]
Ik denk zelf dat het pas vrijdagavond in het westen zal gaan sneeuwen, zaterdag overdags in het gehele land.quote:Op maandag 22 november 2010 15:40 schreef JDude het volgende:
Ik moet 't nog maar zien hoor, met die sneeuw. Ga er vrijdag in ieder geval niet voor thuisblijven, om er vervolgens achter te komen dat er twee vlokken zijn gevallen.
Dat is niet te vergetenquote:Op maandag 22 november 2010 18:22 schreef DemonRage het volgende:
Wie herinnert zich de sneeuw van 25 november 2005 nog?
Toen het verkeer in Nederland compleet vast liep en sommige mensen zelfs de nacht hebben moeten doorbrengen in een file die langer dan 12 uur duurde door de sneeuwval.
Waar de hell heb jij het overquote:Op maandag 22 november 2010 18:22 schreef DemonRage het volgende:
Toen het verkeer in Nederland compleet vast liep en sommige mensen zelfs de nacht hebben moeten doorbrengen in een file die langer dan 12 uur duurde door de sneeuwval.
Toen er hier in de Achterhoek plaatselijk 30 cm sneeuw lag en de stroom in een deel van Twente uitgevallen was voor 3 dagen.quote:Op maandag 22 november 2010 18:22 schreef DemonRage het volgende:
Pardon?quote:Op maandag 22 november 2010 20:14 schreef aloa het volgende:
Hier in Friesland was het die dag prachtig weer.
quote:Op maandag 22 november 2010 19:43 schreef themauster het volgende:
Ik kan mij niks meer herinneren van sneeuw op 25 November 2005, terwijl ik zulke datums vaak onthoud
Kijk even goed of het ook de juiste update is, vooral de datum. Mocht de update blijven hangen meld het even.quote:Laatste update: 22.11.2010 @ 20:00
Volgende update: 22.11.2010 @ 22:30
Datum klopt hier wel Speedy.quote:Op maandag 22 november 2010 21:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even een mededeling over die vooruitzicht pagina van mij.
Je ziet de update's staan:
[..]
Kijk even goed of het ook de juiste update is, vooral de datum. Mocht de update blijven hangen meld het even.
Dit ondervond ik namelijk bij Holwerd / Ameland / Groningen.
Die 15daagse voor Noord is totaal irrelevant!quote:Op maandag 22 november 2010 21:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mooi dat het klopt![]()
En wat opvallend is, de pluimen (15daags) van weerplaza prof... noord, die is meestal stabiel en als je er nu naar kijkt zou je deze pluim zowaar niet serieus gaan nemen![]()
[ afbeelding ]
Nope, want toen was ik twaalfquote:Op maandag 22 november 2010 18:22 schreef DemonRage het volgende:
Aangezien het mijn verjaardag is, en er dus niemand kwam, ja..quote:Op maandag 22 november 2010 18:22 schreef DemonRage het volgende:
Ja dat had ik op WW al door gekregenquote:Op maandag 22 november 2010 21:34 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Die 15daagse voor Noord is totaal irrelevant!
Die hadden ze beter NoordWestWestwaddengebied kunnen noemen... omdat die 15daagse pluim gebaseerd is op een meetreeks uit het waddengebied.
Mensen in het noorden (behalve volledig aan de kust) zouden altijd de noordoost pluim moeten raadplegen.
[ afbeelding ]
Oh ja ^^ ik zie het!quote:Op maandag 22 november 2010 21:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja dat had ik op WW al door gekregen
Plak mij ook maar op de userkaart.... Venloquote:Op maandag 22 november 2010 13:23 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
En je staat er ook bij![]()
De link naar de userkaart is in de OP van dit topic terug te vinden!
Maar geen harde wind of sneeuw die dag.quote:Op maandag 22 november 2010 20:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Pardon?
Zonnetje dat wel maar best wel veel bewolking
quote:
Hijs fijn! Laat het nog maar wat kouder wordenquote:Op maandag 22 november 2010 22:25 schreef horned_reaper het volgende:
Mooie nieuwe 15daagse![]()
[ afbeelding ]
Heb je ook bij de verwachtingen neer geplaatstquote:Op maandag 22 november 2010 22:07 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Plak mij ook maar op de userkaart.... Venlo
Ho je hebt het over 2005quote:Op maandag 22 november 2010 22:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar geen harde wind of sneeuw die dag.
Heb je die ook van de regio Zuidwest?quote:Op maandag 22 november 2010 22:25 schreef horned_reaper het volgende:
Mooie nieuwe 15daagse![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |