quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Ben bang van nietquote:Op woensdag 17 november 2010 14:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. hopelijk heeft ie heel nederland als bezorg gebied
lovelyquote:
Dan kom ik jou wel een keer een pakje brengenquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
En en en en cavia TT![]()
De mooiste allerlaatste eer
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kom ik jou wel een keer een pakje brengen.
Wat nou sla?quote:
Heb je em gezien?! Anders post ik de foto nog een keerquote:
Ja, jij bent toch de slakoningquote:
Pompoensoepquote:
Jaquote:
quote:
Die hebben we een paar weken geleden ook gemaakt. Resultaat: mijn vrouw 1 kom, ik vierquote:
Welnee, ik doe ook in komkommers, tomaten, cherrytomaten, mais en worteltjesquote:Op woensdag 17 november 2010 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij bent toch de slakoningEn ik vind sla niet meer zo lekker
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die hebben we een paar weken geleden ook gemaakt. Resultaat: mijn vrouw 1 kom, ik vierOops.
quote:
Komkommersquote:Op woensdag 17 november 2010 15:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee, ik doe ook in komkommers, tomaten, cherrytomaten, mais en worteltjes.
alweer!! Hebbert!quote:
Slinger je msn dan ff aan en stuur me de urlquote:Op woensdag 17 november 2010 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Dankzij jou he!
En de foto in de OP zou het wel helemaal afmaken he![]()
Nee, vriendje is morgen ook thuisquote:
Morgen maken?quote:
Jaquote:
Okee. Maar wel een met worteltjes erinquote:Op woensdag 17 november 2010 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KomkommersTomaten
![]()
Als je me nou gewoon een happy meal komt brengen met een tof speeltje dan ben ik heel blij![]()
Okeequote:Op woensdag 17 november 2010 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Slinger je msn dan ff aan en stuur me de url
Graagquote:Op woensdag 17 november 2010 15:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, vriendje is morgen ook thuis
[..]
Morgen maken?
[..]
Ja
Nee, met een fruit hapje, of danoontjequote:Op woensdag 17 november 2010 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Okee. Maar wel een met worteltjes erin.
laat vriend-lief die maken dan!quote:
OW JA, die fruithapjes zijn ook zwaar okeequote:Op woensdag 17 november 2010 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, met een fruit hapje, of danoontje
Oh, dat kan ook jaquote:Op woensdag 17 november 2010 15:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
laat vriend-lief die maken dan!
Je schendt mijn patentquote:
Ik ben er super blij mee! Je ziet em volgende week zaterdag welquote:Op woensdag 17 november 2010 15:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ben je er blij mee Marijke?
Zou hem graag in het echt zien!
Ja, mooi issie he?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
http://oi56.tinypic.com/2w2k6yw.jpg
Hoe een gaafte
Woot?!quote:Op woensdag 17 november 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben er super blij mee! Je ziet em volgende week zaterdag wel
Vind hem ook mooi geworden!quote:Op woensdag 17 november 2010 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
http://oi56.tinypic.com/2w2k6yw.jpg
Hoe een gaafte
dat mag je ook gerustquote:Op woensdag 17 november 2010 15:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vind hem ook mooi geworden!
Ben er stiekem best trots op
vanwaar dequote:Op woensdag 17 november 2010 15:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Woot?!
Is dat volgende week al?![]()
Leuk!
Jaquote:
Je mag er ook super trots op zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 15:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vind hem ook mooi geworden!
Ben er stiekem best trots op
Ik wist geen eens dat het volgende week al is. Vandaarquote:Op woensdag 17 november 2010 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
vanwaar desmileys?
En dat is volgende week al ja!![]()
Ahaquote:Op woensdag 17 november 2010 15:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wist geen eens dat het volgende week al is. Vandaar![]()
Komt Pheno ook?
Was het maar zo verquote:Op woensdag 17 november 2010 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
vanwaar desmileys?
En dat is volgende week al ja!![]()
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
zo maar eens naar huis. Het heeft wel weer lang genoeg geduurd vandaag
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
zo maar eens naar huis. Het heeft wel weer lang genoeg geduurd vandaag
waar ga je naar toe pinguin?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:34 schreef Pheno het volgende:
Reisschema binnen. Vanavond maar eens goed bekijken, maar ik heb er zin in.
ben er al mee bezigquote:
Ik niet, lekker een dagje vrij, dus ik zo nog effe wowenquote:
Back to New Zealand met aansluitend een strandvakantie. Geen Fiji, wat eerst de beodeling was, want het is daar regenseizoen. Dus naar Malesie. Omdat de midrange hotels volzaten hebben ze nu een luxe hotel. Dus ik ga even loeren wat het voor gaat stellen. *quote:Op woensdag 17 november 2010 15:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar ga je naar toe pinguin?
Heb je wel verdientquote:Op woensdag 17 november 2010 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet, lekker een dagje vrij, dus ik zo nog effe wowen![]()
HIiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op woensdag 17 november 2010 15:37 schreef MissMSX het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukske? Waar beeeeeeeeeeeeen je?
New Zealand is tofquote:Op woensdag 17 november 2010 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Back to New Zealand met aansluitend een strandvakantie. Geen Fiji, wat eerst de beodeling was, want het is daar regenseizoen. Dus naar Malesie. Omdat de midrange hotels volzaten hebben ze nu een luxe hotel. Dus ik ga even loeren wat het voor gaat stellen. *
Palmbomen, hangmat, ipad, cocktail.
* Pheno offert zich op
msxquote:Op woensdag 17 november 2010 15:37 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
HIiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
goldfuckerquote:
Nu moeten we het eigenlijk over iets R&P-igs hebben.quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:37 schreef MissMSX het volgende:
Wat is de zin van thee?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nu moeten we het eigenlijk over iets R&P-igs hebben.
Reiniging van het lichaam, de lever en de nieren.quote:
Mijn vriendje drinkt stiekem koffie. Help!quote:Op woensdag 17 november 2010 15:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nu moeten we het eigenlijk over iets R&P-igs hebben.
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:43 schreef MissMSX het volgende:
Mijn vriendje drinkt stiekem koffie. Help!
Hij wil zo lang mogelijk wakker blijven voor je!quote:Op woensdag 17 november 2010 15:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom moet dat stiekem?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
geef em wat anders te drinkenquote:Op woensdag 17 november 2010 15:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We wachten op jequote:Op woensdag 17 november 2010 15:46 schreef Kuukske het volgende:
Oh mehn, ik heb een afspraak. En dan wordt het net gezellig natuurlijk. Verdulleme.
Lijkt me het enige juist antwoord.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:46 schreef Pheno het volgende:
Hij wil zo lang mogelijk wakker blijven voor je!
Yeah rightquote:Op woensdag 17 november 2010 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij wil zo lang mogelijk wakker blijven voor je!
Echt?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom moet dat stiekem?
Ik doe het gewoon openlijk.
Volgens mij krijgt hij genoeg andere dingen te drinken. We drinken wel 3x per week samen thee!quote:Op woensdag 17 november 2010 15:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
geef em wat anders te drinken
Hoe lang doe je daar nou over? Naar de Zuidpool?quote:
Ja inderdaad. Ik zit hier nog tot een uur of 10.quote:
hoelaat ben je begonnen?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik zit hier nog tot een uur of 10.
Ik denk het. Mag hij wel naar andere vrouwen kijken? Of met de mannen op stap?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt?
Ben ik dan zo conservatief?
en dat andere.. drinkt ie dat bij andere vrouwen??quote:Op woensdag 17 november 2010 15:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt hij genoeg andere dingen te drinken. We drinken wel 3x per week samen thee!
11 uur.quote:
hey, ik ben alleen tot 10 uur bezigquote:Op woensdag 17 november 2010 15:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
maak je altijd zulke lange werkdagen?quote:
Suikerbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:06 schreef Pien85 het volgende:
Kut bol.com, kut ereader, kut kat, kut alles
Nee hoor. Alleen vandaag.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:05 schreef Aarti het volgende:
maak je altijd zulke lange werkdagen?
Wat is er loosquote:Op woensdag 17 november 2010 16:06 schreef Pien85 het volgende:
gelukkigquote:
Omdat die kutkat net besloot mijn afwas van 't aanrecht af te flikkeren terwijl ie dondersgoed weet dat ie niet op t aanrecht mag en ik bovendien net even was gaan zittenquote:Op woensdag 17 november 2010 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er loos?
En waarom is de kat kut?
Poezels zijn lief!
Jij maakte toch altijd wel veel uren? Maar je hebt dus een nieuwe baan?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:08 schreef Aarti het volgende:
gelukkig
ik werk sinds 2 maanden op een kantoor waar ik om half6 als laatste zit
watskebeurd?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:06 schreef Pien85 het volgende:
klopt, ik was altijd tot laat aan het werk, en heb nu gekozen voor een andere baan. Geen leasebak meer, maar wel gewoon een negen tot vijf baan, waar toch wel heeeeel veel voor te zeggen isquote:Op woensdag 17 november 2010 16:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij maakte toch altijd wel veel uren? Maar je hebt dus een nieuwe baan?
Goed bezig!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:11 schreef Aarti het volgende:
klopt, ik was altijd tot laat aan het werk, en heb nu gekozen voor een andere baan. Geen leasebak meer, maar wel gewoon een negen tot vijf baan, waar toch wel heeeeel veel voor te zeggen is
zet deze dag gewoon in de koelkast.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat die kutkat net besloot mijn afwas van 't aanrecht af te flikkeren terwijl ie dondersgoed weet dat ie niet op t aanrecht mag en ik bovendien net even was gaan zitten
En die fucking ereader doet niet wat ie moet doen ofzo![]()
Das wel klote ja. Bij zijn nekvel grijpen en de keuken uitgooienquote:Op woensdag 17 november 2010 16:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat die kutkat net besloot mijn afwas van 't aanrecht af te flikkeren terwijl ie dondersgoed weet dat ie niet op t aanrecht mag en ik bovendien net even was gaan zitten
Je kunt npog geen boek lezenquote:En die fucking ereader doet niet wat ie moet doen ofzo![]()
wokkeltjequote:
lievepliefquote:
quote:
pgrquote:
Schattepatattertjequote:
ik ben toe aan weekendquote:
Maar jij hebt morgenavond toch al weekend? TErwijl ik nog tot en met zaterdag doormoet?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben toe aan weekend![]()
zoooooooo moe, maar wel goed![]()
en daar?
Wel oke hoor ook moequote:Op woensdag 17 november 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben toe aan weekend![]()
zoooooooo moe, maar wel goed![]()
en daar?
ik moet vrijdag ook nog twee uurtjes hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar jij hebt morgenavond toch al weekend? TErwijl ik nog tot en met zaterdag doormoet?
Afwas kan morgen niet meer want die is dus stukquote:Op woensdag 17 november 2010 16:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
zet deze dag gewoon in de koelkast.
ga iets leuks doen. afwas kan morgen ook. ereader ook.
Wel okee klinkt NOOIT goedquote:
Ja, natuurlijk. Da's toch geen vergelijk?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk het. Mag hij wel naar andere vrouwen kijken? Of met de mannen op stap?
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en dat andere.. drinkt ie dat bij andere vrouwen??
of alleen die koffie??
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Da's toch geen vergelijk?
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moet vrijdag ook nog twee uurtjes hoor![]()
overwerk
dat we dat wel even helder houden jaquote:Op woensdag 17 november 2010 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel okee klinkt NOOIT goed![]()
Behalve dan wel.o.k maar dat is anders
Nee, bij de systeembeheerderquote:Op woensdag 17 november 2010 16:22 schreef MPG het volgende:
[..]
!
Overwerk? Bij de Manager op kantoor?
ik tot vannacht een uur of 1quote:Op woensdag 17 november 2010 15:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
STquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:22 schreef wel.o.k het volgende:
dat we dat wel even helder houden ja
Gefeliciteerd. Overachieven is zo overgewaardeerdquote:Op woensdag 17 november 2010 16:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
klopt, ik was altijd tot laat aan het werk, en heb nu gekozen voor een andere baan. Geen leasebak meer, maar wel gewoon een negen tot vijf baan, waar toch wel heeeeel veel voor te zeggen is
gfquote:Op woensdag 17 november 2010 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik tot vannacht een uur of 1![]()
[..]
ST![]()
dan moet je gaan etenquote:
mja rijles ging wel lekker vandaagquote:Op woensdag 17 november 2010 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel okee klinkt NOOIT goed![]()
Behalve dan wel.o.k maar dat is anders
ik krijg straks "iets" te eten van de bankquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, bij de systeembeheerder
gepieker?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja rijles ging wel lekker vandaagverder alleen maar prutnachten met gepieker
Hoijequote:
pak een foeilelijk schoteltje en frisbee em tegen de muur aanquote:Op woensdag 17 november 2010 17:22 schreef Pien85 het volgende:
Bij wie mag een een stoeptegel door 't raam gooien? Heb zin om iets stuk te maken
Dan zou ik meteen door m'n hele serviesgoed heen zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 17:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
pak een foeilelijk schoteltje en frisbee em tegen de muur aan
Dat kan ook lekker zijn..quote:Op woensdag 17 november 2010 17:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan zou ik meteen door m'n hele serviesgoed heen zijn
Halloquote:Op woensdag 17 november 2010 17:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan zou ik meteen door m'n hele serviesgoed heen zijn
Geen schoteltjes meer, kat heeft net al 3 borden stukgegooit, genoeg kapot servies vandaagquote:Op woensdag 17 november 2010 17:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
pak een foeilelijk schoteltje en frisbee em tegen de muur aan
* Pien85 weg isquote:Op woensdag 17 november 2010 17:52 schreef pgrferrari het volgende:
pienikteltottienwienietwegisisgezien.
Lucassen, dat zal hem leren!quote:Op woensdag 17 november 2010 17:22 schreef Pien85 het volgende:
Bij wie mag een een stoeptegel door 't raam gooien? Heb zin om iets stuk te maken
quote:
laters pienquote:
quote:
Ik was alleen even verstoptquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik was alleen even verstopt
* Pien85 komt onder de bank vandaan
trevquote:
solquote:Op woensdag 17 november 2010 18:32 schreef Solique het volgende:
Avond allen
Zo eerst maar eens eten.
Hey GFquote:Op woensdag 17 november 2010 18:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trev
[..]
sol
eet smakelijk
ik moet er nog aan beginnenquote:
Dat is balen, doe je VWO, Havo? of zit je al op een beroepsopleiding?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Hihahoi
Morgen duits proefwerk, gaat 'm niet worden
ik sta er nu een twee voor, dus MOET eigenlijk wel een voldoende halen, maar het lukt me gewoon niet
HAVOquote:Op woensdag 17 november 2010 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is balen, doe je VWO, Havo? of zit je al op een beroepsopleiding?
3e klas, ter verduidelijkingquote:
Oordopjes.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:48 schreef TheFamousMan het volgende:
argh, ik word hier echt gek
zit hier in de kamer te leren, m'n vader zit in de keuken, het is doodstil, behalve het irritante geluid van hem die kauwgom kauwt, ik word er echt fokkertje gek van
Dan ben je nog maar een jong iemand neem ik aan? Ik had je al een jaar of 19 gegeven..quote:
zozo, dat had ik nou weer niet verwachtquote:Op woensdag 17 november 2010 18:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ben je nog maar een jong iemand neem ik aan? Ik had je al een jaar of 19 gegeven..
zal ik erop gaan zitten?quote:
Nee, ik moet over een minuut of 2 wegquote:
heh, balen, waarheen?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik moet over een minuut of 2 weg
Heehoi!quote:
Waar word die gehouden?quote:
ik ben nogal happy, weet ook niet waaromquote:Op woensdag 17 november 2010 19:00 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb op 1 pagina nog nooit zoveelsmilies gezien. Ik word er nerveus van.
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:00 schreef Kuukske het volgende:
epochquote:
Als je daar nu pas over hoort heb je echt onder een steen geleefdquote:Op woensdag 17 november 2010 19:03 schreef TheFamousMan het volgende:
waarom zie ik trouwens ineens overal de term "kapsalon" verschijnen? Tot gisteren had ik er nog nooit van gehoord, en nu zie ik ineens op Fok! [grtdojw] en op school allemaal mensen zeggen hoe lekker een kapsalon wel niet is
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:00 schreef Kuukske het volgende:
lag het lekker onder je steenquote:Op woensdag 17 november 2010 19:03 schreef TheFamousMan het volgende:
waarom zie ik trouwens ineens overal de term "kapsalon" verschijnen? Tot gisteren had ik er nog nooit van gehoord, en nu zie ik ineens op Fok! [grtdojw] en op school allemaal mensen zeggen hoe lekker een kapsalon wel niet is
Nu moet ik bekennen dat IK onder een steen heb gewoond. Epoch?quote:
ik eet sws geen vlees, dus ik ben ook niet zo op de hoogte van al die versnaperingen, maar tochquote:Op woensdag 17 november 2010 19:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je daar nu pas over hoort heb je echt onder een steen geleefd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
nee hoor, ik zeg altijd epoch ipv episch, weet ook niet waarom, hè, wat weet ik weinig vanavondquote:Op woensdag 17 november 2010 19:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu moet ik bekennen dat IK onder een steen heb gewoond. Epoch?
Ik voel me nu opeens een stuk ouder met mijn 29quote:Op woensdag 17 november 2010 18:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zozo, dat had ik nou weer niet verwacht
nee, ik ben 14
ik had jou wel ongeveer rond de 30 geschat jaquote:Op woensdag 17 november 2010 19:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik voel me nu opeens een stuk ouder met mijn 29
Ja die 81 in mijn naam verraadt natuurlijk veelquote:Op woensdag 17 november 2010 19:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik had jou wel ongeveer rond de 30 geschat ja
zulke connecties maken mijn hersenen nietquote:Op woensdag 17 november 2010 19:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja die 81 in mijn naam verraadt natuurlijk veel
Okee, meestal schatten mensen mij wel iets jonger. Ik zie er zonder op te scheppen ook meer uit als iemand van een jaar of 25 en ben in sommige dingen nog vrij jeugdig en soms ook nog wat onvolwassenquote:Op woensdag 17 november 2010 19:12 schreef TheFamousMan het volgende:
als ik niet iemands leeftijd moet raden iig....
vind je dat fijn?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, meestal schatten mensen mij wel iets jonger. Ik zie er zonder op te scheppen ook meer uit als iemand van een jaar of 25 en ben in sommige dingen nog vrij jeugdig en soms ook nog wat onvolwassen
Dat ze me ca 4 jaar jonger schatten? Vind ik niet zo erg hoor. Ik voel me ook zo jong ongeveer..quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 17 november 2010 19:26 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ben maar eens bowlen![]()
Bis Later![]()
spätahquote:Op woensdag 17 november 2010 19:26 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ben maar eens bowlen![]()
Bis Later![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik eet sws geen vlees, dus ik ben ook niet zo op de hoogte van al die versnaperingen, maar tochDat is het slecht excuus voor het feit dat je algemene kennis te wensen overlaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest denken aan de Argentijnse mensenoverboordgooipilootquote:Op woensdag 17 november 2010 19:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nee hoor, ik zeg altijd epoch ipv episch, weet ook niet waarom, hè, wat weet ik weinig vanavond
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Okokok, het spijt me, maar, wat zit er in?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:47 schreef MissMSX het volgende:
Dat is het slecht excuus voor het feit dat je algemene kennis te wensen overlaat
Je loopt maar minstens 4 jaar achter ziequote:Op woensdag 17 november 2010 19:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Okokok, het spijt me, maar, wat zit er in?
Ik had er ook pas dit jaar voor het eerst van gehoordquote:Op woensdag 17 november 2010 19:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je loopt maar minstens 4 jaar achter zie
Kapsalon (shoarma gerecht) (zie OP voor het antwoord op je vraag)
Een kapsalon haal je doorgaans ook niet in een snackbar, maar in een shoarmatentquote:Op woensdag 17 november 2010 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had er ook pas dit jaar voor het eerst van gehoord.
Maar ik kom ook nauwelijks in een snackbar..
klinkt nou niet echt bepaald lekker, maarja, je zal het wel eerst moeten proevenquote:Op woensdag 17 november 2010 19:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je loopt maar minstens 4 jaar achter zie
Kapsalon (shoarma gerecht) (zie OP voor het antwoord op je vraag)
daar kom ik al helemáál nooit, ook nog nooit geweest volgensmijquote:Op woensdag 17 november 2010 19:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een kapsalon haal je doorgaans ook niet in een snackbar, maar in een shoarmatent
Sjeuzus.quote:
gefeliciteerdquote:
jij een hartaanvalquote:
ook niet als kleine jongen met je ouders? of tijdens een verjaardagsfeestje?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
daar kom ik al helemáál nooit, ook nog nooit geweest volgensmij
Ik bestelde nietsvermoedend zo'n ding zonder dat ik wist dat er kaasquote:Op woensdag 17 november 2010 19:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
klinkt nou niet echt bepaald lekker, maarja, je zal het wel eerst moeten proeven
Graag gedaanquote:
nopequote:Op woensdag 17 november 2010 19:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ook niet als kleine jongen met je ouders? of tijdens een verjaardagsfeestje?
nooit de behoefte gevoeld....quote:
wauw, dat was even een pleziertje voor m'n hoornvlies.quote:
hoezo datquote:
wieso?quote:
och arme jij, ik heb nu al medelijdenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb morgen 6!!!! kinderen
Ik vind mijn werk niet zo leuk meer hoor
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neeeeeee, niet doodgaan!quote:
ik voel met je meequote:Op woensdag 17 november 2010 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
PLATSPUITUNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op woensdag 17 november 2010 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben gastouder... en ik vond het al niet leuk....
6 kinderen en 1 met ADHD
Waarom ben je dan gastouder? Wat vind je er niet leuk aan?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben gastouder... en ik vond het al niet leuk....
6 kinderen en 1 met ADHD
ja de max is 6quote:Op woensdag 17 november 2010 20:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom ben je dan gastouder? Wat vind je er niet leuk aan?
En 6 kinderen, mag dat wel?
Hoeveel kinderen heb je zelf?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja de max is 6
gastouder was meer uit 'noodzaak' en handiger ivm eigen kinderen
Ik ben het thuis zitten zat
2quote:Op woensdag 17 november 2010 20:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen heb je zelf?
Ga je er wel mee door of ben je op zoek naar wat anders?
Waar ben je naar op zoek / wat kun je?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2
en ja ik ben wel op zoek, maar de banenmarkt is niet zo heel erg breed voor mij
Iets administratiefs? Maar geen diplomaquote:Op woensdag 17 november 2010 20:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar ben je naar op zoek / wat kun je?
Okee dat kan, als tiener en begin twintiger had ik die behoefte wel. Maar de laatste jaren kom ik echt zelden in een snackbar. Ja als ik bij mijn broer blijf eten wordt er regelmatig friet gehaald, maar om voor mijn eigen eten te zorgen prefereer ik toch zelf koken. of desnoods een diepvriespizza.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nooit de behoefte gevoeld....
Raak je elleboog eens aan met je neus?quote:
Nee, lik je elleboog eensquote:Op woensdag 17 november 2010 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raak je elleboog eens aan met je neus?
Vegetarisch eten gaat niet echt bij een shoarmatent...quote:Op woensdag 17 november 2010 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee dat kan, als tiener en begin twintiger had ik die behoefte wel. Maar de laatste jaren kom ik echt zelden in een snackbar. Ja als ik bij mijn broer blijf eten wordt er regelmatig friet gehaald, maar om voor mijn eigen eten te zorgen prefereer ik toch zelf koken. of desnoods een diepvriespizza.
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raak je elleboog eens aan met je neus?
Nee inderdaad. bij een friettent kun je nog eventueel een kaassouflee nemen, maar die zijn ook gebakken in hetzelfde vet als de vleesproducten meestal, weet uiteraard niet in hoe verre jij vegetarier bent. Maar ja als je ook al niet van het vette houdt, kom je meestal niet verder dan een broodje gezond, maar omdat nu bij een snackbar te bestellen.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vegetarisch eten gaat niet echt bij een shoarmatent...
maarja, ik ben ook niet heel erg van het vette eten...
Tuurlijk wel, falafel!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vegetarisch eten gaat niet echt bij een shoarmatent...
maarja, ik ben ook niet heel erg van het vette eten...
Mijn teen lukt wel.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, lik je elleboog eens
dat dusquote:Op woensdag 17 november 2010 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee inderdaad. bij een friettent kun je nog eventueel een kaassouflee nemen, maar die zijn ook gebakken in hetzelfde vet als de vleesproducten meestal, weet uiteraard niet in hoe verre jij vegetarier bent. Maar ja als je ook al niet van het vette houdt, kom je meestal niet verder dan een broodje gezond, maar omdat nu bij een snackbar te bestellen.
ok, daar heb je wel weer gelijk inquote:
teen likkenquote:
Dat is echt de beste vegetarische uitvinding ooitquote:Op woensdag 17 november 2010 20:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ok, daar heb je wel weer gelijk in
Dat laatste zou ik niet te hard roepenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets administratiefs? Maar geen diploma
ik heb 8 jaar in een winkel gestaan, dat wil ik niet meer.
Ik kan alles
water en zeepquote:
Nee joh, met zweet was het zoeterquote:
Oh? Wattan?quote:
ook niet echt een pleziertje voor de smaakpapillen, heb is een keer een flesje bellenblaas leeggedronken voor een weddenschap, ging bijna over m'n nekquote:
Teennagels bijtenquote:
zouterquote:Op woensdag 17 november 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, met zweet was het zoeter
nee droldrie, je voeten eens wassen met water en zeep dan ben je niet zo vies van jezelfquote:Op woensdag 17 november 2010 20:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ook niet echt een pleziertje voor de smaakpapillen, heb is een keer een flesje bellenblaas leeggedronken voor een weddenschap, ging bijna over m'n nek
Nee nee, volgens Freak like me nietquote:
ik dacht dat ik de enige was tot ik freak like me keek en jouw post lasquote:
Wat een verbondenheid in dit topicquote:Op woensdag 17 november 2010 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige was tot ik freak like me keek en jouw post las
Ik zeg niet dat ik dat doequote:Op woensdag 17 november 2010 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige was tot ik freak like me keek en jouw post las
Succes met lerenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:24 schreef TheFamousMan het volgende:
IK MOET LEREN MAAR JULLIE LEIDEN ME AF
ik klik Fok! NU weg
Welkom terugquote:Op woensdag 17 november 2010 20:24 schreef TheFamousMan het volgende:
IK MOET LEREN MAAR JULLIE LEIDEN ME AF
ik klik Fok! NU weg
nu ben ik weer alleenquote:
Assumption, the mother of all fuck upsquote:
quote:
wil je een ijsje?quote:
Ruim 6 miljard mensen op deze aardkloot. Er zit er vast wel eentje tussenquote:
ik hou nie van chocolaaaaaaaaquote:Op woensdag 17 november 2010 20:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
wil je een ijsje?
koel je wat af!
[ afbeelding ]
die nootjes op de noten![]()
![]()
Absoluutquote:Op woensdag 17 november 2010 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Assumption, the mother of all fuck ups
Ik had discodip ook passender gevondenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
wil je een ijsje?
koel je wat af!
[ afbeelding ]
![]()
Beetje klein voor een negerpiemelquote:Op woensdag 17 november 2010 20:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
wil je een ijsje?
koel je wat af!
[ afbeelding ]
![]()
daar gaat het ook niet om hehquote:Op woensdag 17 november 2010 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou nie van chocolaaaaaaaa
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje klein voor een negerpiemel
Ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
zit een kern van waarheid in
uhm nee je mag ook niet alle negers over 1 kam scheren he?quote:
groetjes aan suikersnoetjequote:Op woensdag 17 november 2010 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Suikertaartje is er voor koffieTot later
nee, naar Prem luisteren bij DWDDquote:
doeidoeiquote:Op woensdag 17 november 2010 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
doei en doe st de groetjesquote:Op woensdag 17 november 2010 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
In sommige gevallen is groot niet eens meer het juiste woordquote:Op woensdag 17 november 2010 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm nee je mag ook niet alle negers over 1 kam scheren he?
maar ik kijk wel eens pornoDaar zijn ze toch allemaal groot
Wat moet je leren?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nee, naar Prem luisteren bij DWDD
ah shit, zit ik er toch weer op, ik leer nu al iets van 4 uur achter elkaar duits en het lukt me gewoon niet
gaat het alweer over sexquote:Op woensdag 17 november 2010 20:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In sommige gevallen is groot niet eens meer het juiste woord
nee maarja op de tv is toch altijd alles groter?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In sommige gevallen is groot niet eens meer het juiste woord
Hey GFquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |