Ik zie er nooit 1 neequote:Op woensdag 17 november 2010 18:48 schreef Purdey het volgende:
Ik ben echt zoo verliefd op jou blauwe olifant Piles![]()
Heb er zelfs nog een tijdje naar zitten kijken, maar er is niet echt loop in helaas![]()
Neus tegen de voorruit?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Moest vandaag een Picanto automaat buiten zetten.. Uit automatisme wilde ik de koppeling intrappen maar daar zat dus een rempedaal
Ahhh, wat lief!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie er nooit 1 neeDeze was ook puur toeval om te vinden
Maar je mag er wel een keer een rondje in rijden hoor
Ja zo ongeveerquote:Op woensdag 17 november 2010 19:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie er nooit 1 neeDeze was ook puur toeval om te vinden
Maar je mag er wel een keer een rondje in rijden hoor
[..]
Neus tegen de voorruit?
Tnxquote:Op woensdag 17 november 2010 19:13 schreef Purdey het volgende:
Die traanplaat op de bodem is mooi gedaan![]()
Relaxte schakelpook ook. Heb zo'n hekel aan zo'n hele hoes eromheen, dan krijg ik hem nooit in de juiste versnelling
Die heb je toch net nieuw 2dehands gekocht?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:24 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Auto's aan het posten haha?
Volvo S40 2000, 2.0 benzine
[ afbeelding ]
Het ziet er uit als nieuwquote:Op woensdag 17 november 2010 19:34 schreef FalleNk810i het volgende:
een mooi grijs interieur is niet lelijk
Uhu, ziet er netjes uit!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Het ziet er uit als nieuwAlles, van dashboard, bekleding tot achterbak. Dus ik klaag niet
Wat heb je voor functie als ik zo vrij mag zijn ?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een patserbak is voor mij een auto die er, door optische versieringen en aanpassingen aan de akkoestiek, erop gericht is om de aandacht van de mensen te trekken. Dat kan een gepimpte, oude Golf zijn, maar ook bijv. een nieuwe Ferrari.
Mijn sufje is wat dat aan gaat echter heel braaf en netjes, hij is wel groot, maar er niet op gericht om de aandacht te trekken.![]()
[..]
Er is een verschil tussen eigendom en iets in het bezit hebben, de wagen is eigendom van de leasetoko, maar wel mijn bezit. Door het overmaken van het leasebedrag elke maand ben ik immers in het "bezit" van de juridische titel.![]()
Maar goed, no offence taken.
Kost dat?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:39 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Uhu, ziet er netjes uit!
Was bij mij wel anders... het enige originele van het interieur wat er nog inzit is het hemeltje, vloerbedeking en het dashboard![]()
deurpanelen, voorstoelen en achterbank heb ik allemaal vervangen
Ja kloptquote:Op woensdag 17 november 2010 19:31 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Die heb je toch net nieuw 2dehands gekocht?
volgens mij had ik hier op het forum iets erover gelezen...
Eh geen idee, was in combinatie met spullen van mn broer en spullen die ik geruild heb van mijn oude interieurquote:
Nette auto hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 20:01 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ja klopt! Heb um morgen 2 weken
Ik ben degene met een AXquote:Op woensdag 17 november 2010 20:03 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Eh geen idee, was in combinatie met spullen van mn broer en spullen die ik geruild heb van mijn oude interieur
veel op marktplaats kijken en wellicht is er een forum voor je Skoda?
Ik heb heeeel erg veel aan het polo86c forum zegmaar
850quote:Op woensdag 17 november 2010 20:05 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nette auto hoor
Vind m alleen niet mooi maar dat ligt niet aan jouw auto want ik vind geen 1 volvo mooibehalve de C30 en de Amazon
Lol, okequote:Op woensdag 17 november 2010 20:05 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nette auto hoor
Vind m alleen niet mooi maar dat ligt niet aan jouw auto want ik vind geen 1 volvo mooibehalve de C30 en de Amazon
zo smogguhsquote:Op woensdag 17 november 2010 20:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben degene met een AX.. AX-club forum
. Enige is dat de GTi interieuren zeldzamer worden en voor 3-deurs zijn
. Passen wel in een 5-deurs maarja dat staat toch wat minder.
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:28 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
zo smogguhs
was over het Skoda interieur begonnen dacht ik.. dus gewoon zonder te kijken quote geklikt
Die zijn nice en snelquote:Op woensdag 17 november 2010 20:37 schreef WalkingDisaster het volgende:
Mits in de buurt kom ik ook wel even kijken
Ik kom uit een dorpje naast Ede
Ik neem dan ook mijn spaanse schatje mee
[ afbeelding ]
Seat Leon 1.8 20VT
nice, Heb ik ook nog bij gekeken, imho mooiste in geel, rood of gunmetal grijsachtig...quote:Op woensdag 17 november 2010 20:37 schreef WalkingDisaster het volgende:
Mits in de buurt kom ik ook wel even kijken
Ik kom uit een dorpje naast Ede
Ik neem dan ook mijn spaanse schatje mee
[ afbeelding ]
Seat Leon 1.8 20VT
"Schaduwgrijs" is inderdaad een erg mooie kleur, geel moet je niet willen, Leon's en Ibiza's van deze jaren (2000+) hadden lakproblemen waardoor geel verkleurd en afbladerdquote:Op woensdag 17 november 2010 20:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nice, Heb ik ook nog bij gekeken, imho mooiste in geel, rood of gunmetal grijsachtig...
Helaas iets boven mijn budget/te veel km's, dus maar een full-option Ibiza gekocht.
En verlaging zie ikquote:Op woensdag 17 november 2010 20:49 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
"Schaduwgrijs" is inderdaad een erg mooie kleur, maar kwam deze toevallig tegen voor een mooi prijsjes met 69.000 op de teller
Als sport gekocht (dus met andere bumpers), nu een jaartje in bezit
69000 is wel erg weinig voor zo'n seat..quote:Op woensdag 17 november 2010 20:49 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
"Schaduwgrijs" is inderdaad een erg mooie kleur, maar kwam deze toevallig tegen voor een mooi prijsjes met 69.000 op de teller
Als sport gekocht (dus met andere bumpers), nu een jaartje in bezit
tja, ik woon dicht bij de zee.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:01 schreef FalleNk810i het volgende:
Haha Seat's en foto's bij de zee![]()
Daar heb je vooral optisch behoorlijk wat aan gedaan!
Nog plannen met de motor?
mjah, dat ding van jou heeft toch turbo?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:09 schreef WalkingDisaster het volgende:
Front mount intercooler (in de neus)
3inch downpipe zonder cat
2.5 milltek uitlaat
4 bar brandstofdruk regelaar
nog wat silicone slangen, extra benzinepomp en dan op de rollerbank bij JD
Dus uh jaPlannen genoeg
Dat moet je niet zeggen!!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah, dat ding van jou heeft toch turbo?
Ik ben turboloos, dus weinig te tunen motorisch
chippen kost iets van 500 euro, en levert me maar 8 pk meer op..quote:Op woensdag 17 november 2010 21:11 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen!!
Zat aan te doen hoor, chip is zowieso een optie
Goed bezig alquote:Op woensdag 17 november 2010 21:29 schreef Purdey het volgende:
Ah, daar hangt de veiligheidshamer dus Piles
Goeie plek wel. Zou er vandaag naar kijken, maar heb geen tijd gehad. Deels wat dingetjes van de meet geregeld.
Die is ook leukquote:Op woensdag 17 november 2010 19:32 schreef Zetslet het volgende:
Ik lees al een jaartje mee, in februari m'n rijbewijs gehaald en rij nu in een Peugeot 107 uit 2008 sinds juni
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker kilometers maken waar (on)nodig
O, doet me denken aan nog een andere actie vanmiddagquote:Op woensdag 17 november 2010 19:13 schreef Purdey het volgende:
Die traanplaat op de bodem is mooi gedaan![]()
Relaxte schakelpook ook. Heb zo'n hekel aan zo'n hele hoes eromheen, dan krijg ik hem nooit in de juiste versnelling
Oeh, dat wil je niet proberenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, doet me denken aan nog een andere actie vanmiddagAls je de Kia in z'n achteruit wilt zetten, moet je een knop op de schakelpook indrukken en hem dan links van de 1 zetten. Maar steeds als ik terugschakel heb ik de neiging om die knop in te drukken
.
Bij een automaat haalt het niks uit dacht ik.. weet niet of er bij handmatige bakken een beveiliging op zitquote:Op woensdag 17 november 2010 21:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Oeh, dat wil je niet proberenTenminste, niet als je je auto heel wil houden
Ik zou het nog wel eens met een sloopauto willen proberen, met een gangetje van 50 in 1 keer in z'n achteruit
Nee, maar die knop zit zo op de pook dat je er bij het schakelen altijd je vingers op hebt zitten. Als je zo'n enthousiaste schakelaar bent zoals ik, druk je hem weleens inquote:Op woensdag 17 november 2010 21:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Oeh, dat wil je niet proberenTenminste, niet als je je auto heel wil houden
Ik zou het nog wel eens met een sloopauto willen proberen, met een gangetje van 50 in 1 keer in z'n achteruit
Op m'n lesauto nietquote:Op woensdag 17 november 2010 21:47 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Bij een automaat haalt het niks uit dacht ik.. weet niet of er bij handmatige bakken een beveiliging op zit
haha, heb je dat een keer gedaan dan? al vooruit rijdend in zn achteruit gezet?quote:
Hij rolde nog een beetje uitquote:Op woensdag 17 november 2010 21:48 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
haha, heb je dat een keer gedaan dan? al vooruit rijdend in zn achteruit gezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |