Ik ook niet.quote:
Ik hossel heul geen FOK!stersquote:Op woensdag 17 november 2010 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meid, als ik jouw moet geloven hossel je ook elke FOK!ster. Maar je snapt zelf ook dat ze Rita Verdonk geen game laten promoten
Lepeltje erbij. En vitaminebommetje.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef Pheno het volgende:
Mag ik van jou... de kiwi uit de fruitserie?
Ik zuip me niet kapot op feesten. Nou ja, in Tokio wat, maar dat is anders. Dan ben ik niet met de autoquote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hossel heul geen FOK!sters
Wacht maar, straks valt of je haar uit, of vind je de eerste grijze haar. Klote dat het bij mij het eerste isquote:Op woensdag 17 november 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ik de laatste tijd ook bar weinig eigenlijk
Ik word soft
Heb je al grijs haar?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:50 schreef tombolafan het volgende:
Ik hossel nooit FOKsters EN ik drink nooit
Hoe sneu ben ik...
ik drink want ik hossel nooit fokstersquote:Op woensdag 17 november 2010 12:50 schreef tombolafan het volgende:
Hoe sneu ben ik...
Kloptquote:Op woensdag 17 november 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NiemandAlhoewel er wel driftig vanaf mobiel werd gepost in diverse topics. Volgens mij was er op een gegeven moment zelfs een LIVE topic in ONZ ofzo?
Begin bij punt 2, na genoeg drank komt punt 1 dan vanzelf. En vergeet het niet te tapenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:50 schreef tombolafan het volgende:
Hoe sneu ben ik...
As ifquote:Op woensdag 17 november 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Begin bij punt 2, na genoeg drank komt punt 1 dan vanzelf. En vergeet het niet te tapen
ik ben jaloersquote:Op woensdag 17 november 2010 13:08 schreef pgrferrari het volgende:
Zo maar eens mijn Xbox360 aanzetten.
Jij doet toch altijd multitaskenquote:Op woensdag 17 november 2010 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben jaloers
Ik kan pas vanavond
Ik zit op me werk nuquote:Op woensdag 17 november 2010 13:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij doet toch altijd multitasken
Fokken en Xboxen tegelijk![]()
Dat lukt mij niet, en overigens als ik aan het gamen ben wil ik even niks anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |