Laatste post:quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef SpiekerJozef het volgende:
Alvast een nieuwe . . .
Foute spullen boven aan de trap.
13 letters
quote:
Dank u. Wilde net een nieuwe maken en toen was m'n pauze voorbij.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:29 schreef Smurfin het volgende:
En hier verder!![]()
Laatste opgave;
[..]
Laatste post:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:36 schreef OeJ het volgende:
Hiermee schrijf je over sperma of kutvocht? (14)
quote:
Kwam door jouw Houten Klaas .. .quote:
Goed toch dat we elkaar helpen!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:28 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Kwam door jouw Houten Klaas .. .
You're welcomequote:Op woensdag 17 november 2010 13:27 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Dank u. Wilde net een nieuwe maken en toen was m'n pauze voorbij.
het tegenovergestelde van elfjes die meestal slim en goedaardig zijn.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:33 schreef ACJazzz het volgende:
[..]
Dank je.
Alleen kan ik de domme slechteriken niet op het bankje plaatsen.
Eren welquote:
Ik twijfelde nog . . .quote:
Moesten er ook 9 zijn. Foutjequote:
Stripfiguur?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:02 schreef Scuidward het volgende:
Nieuwe dan maar![]()
Guust Flater die zich uitkleedt (11)
Edit: uurtje of 21:00 ben ik het laatst in staat de antwoorden te checken, als iemand zeker is van de juistheid van zijn antwoord, post gerust een nieuwe![]()
Oke, dan. Die crypto klopt dus niet. Dan hoef ik er verder mijn hoofd niet over te breken!quote:Op donderdag 18 november 2010 18:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
'sterren' moest het eigenlijk zijn, maar taalfoutje.
Thanks, 'k kwam 'm tegen in een andere vorm, heb er zelf deze van gemaakt.quote:
ACJazz, liefste, heb je het woord zelf samengesteld...?quote:Op maandag 22 november 2010 22:53 schreef Treinhomo het volgende:
't was zo leuk geweest als 'slikgehalte' nu ook nog 's een bestaand Nederlands woord was geweest.
Meneer Jazz, u belazert de kluit.quote:Op maandag 22 november 2010 23:08 schreef ACJazzz het volgende:
Van Dale 14e editie:
slikgehalte
slik·ge·hal·te
het
1
·
betrekkelijke hoeveelheid slik (in rivieren, beken enz.)
Zoiets noemt men dan ook een cryptogram.quote:Op maandag 22 november 2010 23:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Meneer Jazz, u belazert de kluit.
Inderdaad, hij heeft mij het antwoord gepeeëmd.quote:Op maandag 22 november 2010 23:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Meneer Jazz, u belazert de kluit.
Mooi. Het betere cryptogramwerkquote:Op maandag 22 november 2010 23:08 schreef ACJazzz het volgende:
Van Dale 14e editie:
slikgehalte
slik·ge·hal·te
het
1
·
betrekkelijke hoeveelheid slik (in rivieren, beken enz.)
Dank je.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:04 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Mooi. Het betere cryptogramwerk
Gewát ?quote:Op maandag 22 november 2010 23:58 schreef nightcowboy het volgende:
Inderdaad, hij heeft mij het antwoord gepeeëmd.
Loopende klinkt zo 1834 . . .quote:
Nee, niet nog een met een taalfoutquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:04 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Loopende klinkt zo 1834 . . .
Yep!quote:
Het tijdvak klopt wel zo ongeveer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:04 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Loopende klinkt zo 1834 . . .
Het zal wel aan mij liggen,quote:
Ik ben ook wel benieuwd...quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:37 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen,maar kun je 'm even uitleggen?
Een uitroepteken is geen letter.quote:
Ja inderdaad, heb 't even opgezocht, wel vergezocht, een 5* ... Thanks voor uitlegquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:02 schreef ACJazzz het volgende:
Denk aan de uitdrukking het nieuws gaat als een lopend vuurtje. Een loopmare was een soort krantje dat werd rondgebracht.
'K moet altijd lachen om jouw plaatjesquote:
Da's ook de enige reden dat ik in deze reeks post; om m'n plaatjes te kunnen spammen.quote:Op zondag 28 november 2010 23:45 schreef Smurfin het volgende:
'K moet altijd lachen om jouw plaatjes![]()
Niks bijzonders; een opa is ook maar een mens.quote:Op maandag 29 november 2010 00:39 schreef ACJazzz het volgende:
Geef je ook nog antwoord op mijn vraag wat die opa in in jouw crypto deed?
Hoofttractor?quote:Op maandag 29 november 2010 00:13 schreef ACJazzz het volgende:
Ik vind de plaatjes ook leuk.
Maar wat doet die opa nou in je crypto??
Nieuwe:
Boer in de pc (12)
Da's nog niks.quote:Op maandag 29 november 2010 16:52 schreef ACJazzz het volgende:
Jij hebt een bijzondere opvatting over cryptogrammen, Treinhomo.
Die maak ik nooit.quote:Op maandag 29 november 2010 22:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's nog niks.![]()
Je zou m'n manifest over Zweedse kruiswoordraadsels 's moeten lezen.
Misschien als je er een uitroepteken achter plakt ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:24 schreef trui het volgende:
jammer dat ongedaan maar uit 8 letters bestaat...
Gedicht?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:58 schreef trui het volgende:
blaf, kaf, laf, maf? neee.... sint storen staat stom! (7)
Klinkt als een toverspreuk in de winter . . .quote:
Ik denk dat je ruwweg het meest in de buurt komt van het juiste antwoord. . .quote:Op donderdag 2 december 2010 12:45 schreef trui het volgende:
het schijnt een synoniem voor 'ronduit' te zijn, dus ik ga toch voor 'gladweg'.
Inderdaag, ruwweg is een mooi antwoord, maar heeft slechts 6 letters,quote:Op donderdag 2 december 2010 12:55 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ik denk dat je ruwweg het meest in de buurt komt van het juiste antwoord. . .
Laadklepquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:09 schreef trui het volgende:
de klep? hoe heet zo'n ding, die oprijplaat? de boeg?
Nee, het zijn er echt 10.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:47 schreef Treinhomo het volgende:
Smurfin; zijn 't niet per ongeluk 11 letters ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |