Laatste post:quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef SpiekerJozef het volgende:
Alvast een nieuwe . . .
Foute spullen boven aan de trap.
13 letters
quote:
Dank u. Wilde net een nieuwe maken en toen was m'n pauze voorbij.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:29 schreef Smurfin het volgende:
En hier verder!![]()
Laatste opgave;
[..]
Laatste post:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:36 schreef OeJ het volgende:
Hiermee schrijf je over sperma of kutvocht? (14)
quote:
Kwam door jouw Houten Klaas .. .quote:
Goed toch dat we elkaar helpen!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:28 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Kwam door jouw Houten Klaas .. .
You're welcomequote:Op woensdag 17 november 2010 13:27 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Dank u. Wilde net een nieuwe maken en toen was m'n pauze voorbij.
het tegenovergestelde van elfjes die meestal slim en goedaardig zijn.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:33 schreef ACJazzz het volgende:
[..]
Dank je.
Alleen kan ik de domme slechteriken niet op het bankje plaatsen.
Eren welquote:
Ik twijfelde nog . . .quote:
Moesten er ook 9 zijn. Foutjequote:
Stripfiguur?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:02 schreef Scuidward het volgende:
Nieuwe dan maar![]()
Guust Flater die zich uitkleedt (11)
Edit: uurtje of 21:00 ben ik het laatst in staat de antwoorden te checken, als iemand zeker is van de juistheid van zijn antwoord, post gerust een nieuwe![]()
Oke, dan. Die crypto klopt dus niet. Dan hoef ik er verder mijn hoofd niet over te breken!quote:Op donderdag 18 november 2010 18:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
'sterren' moest het eigenlijk zijn, maar taalfoutje.
Thanks, 'k kwam 'm tegen in een andere vorm, heb er zelf deze van gemaakt.quote:
ACJazz, liefste, heb je het woord zelf samengesteld...?quote:Op maandag 22 november 2010 22:53 schreef Treinhomo het volgende:
't was zo leuk geweest als 'slikgehalte' nu ook nog 's een bestaand Nederlands woord was geweest.
Meneer Jazz, u belazert de kluit.quote:Op maandag 22 november 2010 23:08 schreef ACJazzz het volgende:
Van Dale 14e editie:
slikgehalte
slik·ge·hal·te
het
1
·
betrekkelijke hoeveelheid slik (in rivieren, beken enz.)
Zoiets noemt men dan ook een cryptogram.quote:Op maandag 22 november 2010 23:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Meneer Jazz, u belazert de kluit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |