quote:Op woensdag 17 november 2010 13:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
ole....ik ga wel eens vreemd met een ander op MSN
Ja eh het waren eh hele leuke eh mensen enne ook goede eh voetballers enne ja...quote:Op woensdag 17 november 2010 11:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat zonde, er was nooit iets over de Boertjes op aan temerken.
En vooral zo gewoon geblevenquote:Op donderdag 18 november 2010 01:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja eh het waren eh hele leuke eh mensen enne ook goede eh voetballers enne ja...
Waarom zitten wij eigenlijk niet in de kroeg?quote:
Daar kwam ik net vandaanquote:Op donderdag 18 november 2010 02:17 schreef static het volgende:
[..]
Waarom zitten wij eigenlijk niet in de kroeg?
En ook bij Boulevard had ie een smsje gestuurd..dat leesde Albert voor aan de kijkers, en het is idd geen onzin verhaal van de Telegraaf Zei Ronald!quote:Op donderdag 18 november 2010 13:46 schreef Terreros85 het volgende:
Hij had in een reactie bij Shownieuws laten weten dat het verhaal in de Telegraaf 'niet helemaal onzin' was.
Las Albert dat voor ja?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En ook bij Boulevard had ie een smsje gestuurd..dat leesde Albert voor aan de kijkers, en het is idd geen onzin verhaal van de Telegraaf Zei Ronald!
iK bEn voor zun DoChturrrr.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:59 schreef amaranta het volgende:
Mooie schoenen, groot voorhoofd.
Wie is Helen en zijn we al teams aan het kiezen? Ik kies Team Brooke.
Jah JonGuHs!quote:Wie verteld bullshit @telegraaf , ik ben voor me moeder en ik zou altijd achter haar staan.
about 17 hours ago via ÜberTwitter
Kijk eens aan.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat las ie voor, en ze lieten dat berichtje voor de camera zien.
trutje.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:34 schreef amaranta het volgende:
Kijk eens aan.
het was maar mijn subtiele manier om jouw 'leesde' te verbeteren. zo doen we dat op school ook, de zin herhalen en dan de fout verbeteren
vond em anders vrij subtiel, en het werkte, de 2de keer deed je het wel goed.quote:
De op moet een ook zijn.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:34 schreef amaranta het volgende:
Kijk eens aan.
het was maar mijn subtiele manier om jouw 'leesde' te verbeteren. zo doen we dat op school (op,) de zin herhalen en dan de fout verbeteren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |