stiekem? Hier in SHO mag je daar gewoon voor uitkomen hoor tongquote:Op woensdag 17 november 2010 13:14 schreef tong80 het volgende:
'Haar broer Jacob had een kortstondige relatie met Gordon.'
Lekker relevant.
Vind dit stiekem wel leuk. Had ik nooit achter één van de boertjes verwacht.
ole....ik ga wel eens vreemd met een ander op MSNquote:Op woensdag 17 november 2010 13:20 schreef Ole het volgende:
[..]
stiekem? Hier in SHO mag je daar gewoon voor uitkomen hoor tong
Twitter,facebook ed zijn gehypte veredelde MSN progjes waar iedereen mee dweept zonder zelf echt te weten wat het hun meer oplevert dan wat ze al hebben.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:24 schreef DroogDok het volgende:
Ik snap dat hele fucking twitter niet.
Wat wil je zeggen met die foto Semtex. Lijkt me het type dat de laatste druppel uit je balzak zuigt.quote:
Coneheadquote:
En er dan met d'r hakken op gaat staan.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen met die foto Semtex. Lijkt me het type dat de laatste druppel uit je balzak zuigt.
Niks, volgens mij zochten jullie een foto van haar.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:13 schreef tong80 het volgende:
Wat wil je zeggen met die foto Semtex. Lijkt me het type dat de laatste druppel uit je balzak zuigt.
Dat jij nog tijd vindt om ook nog op Hookers.nl rond te hangen zegquote:Op woensdag 17 november 2010 15:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
O ik las eerst smoel in plaats van stoelquote:Op woensdag 17 november 2010 15:19 schreef formerjellybean het volgende:
Ze heeft totaal off topic wel een leuke stoel
Smoelquote:Op woensdag 17 november 2010 15:43 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
O ik las eerst smoel in plaats van stoel
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waaronder Johan C.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:48 schreef Terreros85 het volgende:
Gaan steeds meer spelers van de succesvolle WK-selectie van 1998 bij hun vrouw vandaan. Van de WK-selectie van 1978 zijn er nog maar 2(?) bij hun eerste vrouw.
O wacht, ik las 1974. Johan C. was er niet bij in 1978. Wie zijn die 2 dan? Ruud Krol?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Waaronder Johan C.
En van de EK88? Van Basten in ieder geval. En van Van Tiggelen en Van Aerle durf ik mijn hand bijna in het vuur te steken. Die van de Breuk is niet zo lang geleden al overleden.
Johan Cruijff is nog steeds met zijn Danny getrouwd. Dat was met die zwembad affaire in 74.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:08 schreef Terreros85 het volgende:
ah wacht, ik bedoelde ook 74. Johan Cruyff zit daar sowieso bij. Stond toen in een speciale uitgave van de Telegraaf op de dag van de WK-finale.
Ik vond de Boertjes altijd wel dodelijk saai.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond hem altijd al zo'n type dat buiten de deur de paling elders laat zwemmen
De gemiddelde man die buiten de deur eet is ook altijd gewoon saai en heeft waardeloze sex met z'n eigen vrouw.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:35 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik vond de Boertjes altijd wel dodelijk saai.
Ja wel relevantquote:Op woensdag 17 november 2010 13:14 schreef tong80 het volgende:
'Haar broer Jacob had een kortstondige relatie met Gordon.'
Lekker relevant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |