Als je dat doet en je post toch in het topic kun je een ban krijgenquote:
Als ik "ga eens dood" (tegen de verkeerde persoon) zeg toch ook?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je dat doet en je post toch in het topic kun je een ban krijgen
Je kan om wel meer een ban krijgenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je dat doet en je post toch in het topic kun je een ban krijgen
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:41 schreef nectarientje het volgende:
Euh ja, maandag inderdaad LCJammer maar in vergelijking met 3 kilo is 4 ons niets inderdaad.
Ik kom net terug van de sportschoolErg lekker maar ik heb nu wel echt ontzettende trek zeg! *pakt boterham*
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:30 schreef Flappekz het volgende:
Wat een dag![]()
Vraagje aan iedereen: zoeken ze bij jullie bedrijven nog mensen in de administratieve/secretaresse/klantcontacten-hoek? Zeg maar, een beginnende functie voor een jonge mbo-er?
Je moet er een paar kwijt?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:30 schreef Flappekz het volgende:
Wat een dag![]()
Vraagje aan iedereen: zoeken ze bij jullie bedrijven nog mensen in de administratieve/secretaresse/klantcontacten-hoek? Zeg maar, een beginnende functie voor een jonge mbo-er?
Ooh dacht dat het exit was voor jouquote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, we zijn een baan aan het zoeken voor GotC
Gelukkig niet zegquote:Op woensdag 17 november 2010 12:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ooh dacht dat het exit was voor jou
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ooh dacht dat het exit was voor jou
Kan jullie helaas niet helpenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, we zijn een baan aan het zoeken voor GotC
Geen voorkeur voor een bepaalde branche...vrij weinig eisen ook. Zolang het maar gaat om een ondersteunende (kantoor)functie.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dacht al.....Flap wil secretaresse worden![]()
![]()
Maar das mooi kut voor GotC. Nog een bepaalde branche als voorkeur? Zal wat lijntjes uitgooien, misschien dat ik ergens beet heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |